Heb over kwartiertje pauze. En dat stomme asprientje helpt nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Duizelig? hier ook..volgens mij begint de koorts over te nemen nu.
Ga jij maar lekker wat eten ofzo...knap je vast van op
Asperines werken nooitquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb over kwartiertje pauze. En dat stomme asprientje helpt niet
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 12:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
Krijg honger van dat Bakker Bart verhaal.. Ga zo maar ff een tosti maken ofzo.. met ketchup hmmmmm
Die ruit ontdoei sproei dingen zijn echt handigquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ok tijd om maar even naar het winkelcentrum te lopen (kan ik misschien gelijk ff krabber kopen voor autoof ruit ontdooier) anders heb ik vandaag nog pech
inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die ruit ontdoei sproei dingen zijn echt handig
ken ik niet. Meestal werken de asprientjes wel bij mij. Maar heb 1 of andere migraine aanval ofzo.. had ik gisteravond ook al dat ik ineens heel duizelig was en me licht voeldequote:Op woensdag 19 december 2007 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Asperines werken nooitCodaine zeg ik je!
(alhoewel ze bij mij nu ook niet werken
)
goedemiddag slaaphoofdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oja, Droxz en Lynda, het heeft weinig zin om me 's ochtends zó vroeg te bellen, ik slaap dan meestal nog
Da's nie zo handig danquote:Op woensdag 19 december 2007 12:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ken ik niet. Meestal werken de asprientjes wel bij mij. Maar heb 1 of andere migraine aanval ofzo.. had ik gisteravond ook al dat ik ineens heel duizelig was en me licht voelde
Dankje. Komt wel weer goedquote:Op woensdag 19 december 2007 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie zo handig danSterkte ermee!
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oja, Droxz en Lynda, het heeft weinig zin om me 's ochtends zó vroeg te bellen, ik slaap dan meestal nog
Da's wel te hopen voor je jaquote:
Wat is er met m'n rug?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
Back
Dude, die is echt te flauwquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er met m'n rug?(omg wat flauw
)
Sorry...da's de koorts ... ik zal later met wat scherpers komen...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:26 schreef diertjuh het volgende:
Nou nu is de jongen die mij 'begeleidt'niet mee eens dat ik dus de e-mail adressen moet doen. Hij vindt dat ook de aanmaningen voorrang heeft enzo. Gaat hij straks weer overleggen met de baas. Sjonge dom gezeur.
Ik vindt het niet leuk
Met koorts moet je juist niet op Fok zitten, wat is dit toch? Het samenspannen van eigenwijze mensen?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry...da's de koorts ... ik zal later met wat scherpers komen...
Het blijft zo wel bezig, dat gezeur daarover zeg...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:26 schreef diertjuh het volgende:
Nou nu is de jongen die mij 'begeleidt'niet mee eens dat ik dus de e-mail adressen moet doen. Hij vindt dat ook de aanmaningen voorrang heeft enzo. Gaat hij straks weer overleggen met de baas. Sjonge dom gezeur.
Ik vindt het niet leuk
Yeay dank je, en hoe gaat het met je duizeligheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |