denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan me Nikerrrrszzz!!
mja, is goede vriendin :dquote:
Goudvlokjes poepuhquote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo
Ik drink dat oook wel eens... maar dan doe ik altijd een spaatje blauw erbij, en dan smijt ik dat bijelkaar...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka
wonderfull days 2008 ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht
hmm met ijs ?? interessant.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka
Lach je me nou uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik zie het alweer voor me![]()
. Alles onder de Vifit
whahaha..sorry te komisch
Nou dan moet je maar naar der luisteren hequote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is goede vriendin :d
is weer vriendin van oekomstige collega ....
we zijn elkaar voor grap broers en zussen gaan noemen, en is beetje uit hand gelopen
zo tegen de ouders: ja is broertje
ach jah
Eet zuh!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm met ijs ?? interessant.
nou ik doe eten gal8rz
Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, ik moet echt ander werk zoeken als ik het zo hoor![]()
heb je crysis al uitgespeeld ? ik speel nu met een custom config op very highspeel nu ook op delta
ja wachten op crysis 2quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo benk weer. Kreeg net een nieuwe klant op bezoek die eigenlijk niet wist wat ie nou precies wil.. Heb je ook nix aan.
[..]
Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...
Ik ben niet zo'n de-fles-is-open-dus-moet-leeg drinker...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo
Delta?? Delta force ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wachten op crysis 2maar delta speelt veeeeel beter moet ik zeggen. en met die config, ziet het er gewoon realistisch uit. fotorealistisch
En dan tegen al je collega's zeggen dat het echt Vifit is en dat je niet op rare sites keek...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit![]()
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit
Nee hoor lach je niet uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit![]()
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit
Nu maar even pauze
mja hier straat over lopen zie ik netquote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Sgele het volgende:
Ik wil niet heel negatief doen, maar ik voel me een partij belabberd..ik heb niet eens zin om naar bakker Bart te wandelenEen kijken of ik hier iemand zo gek kan krijgen dat hij/zij voor me loopt
Duizelig? hier ook..volgens mij begint de koorts over te nemen nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:06 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..dit is goed nieuws.
Die e-mail adressen moet vandaag af. Aanmaningen kan ik dan even laten liggen. Als ik moet overwerken dan krijg ik die uren die ik overwerk uitbetaald. Dat is wel goed nieuws.
Duizelig..hmm das niet helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |