hmm nee maar die cd is toch niet zo moeilijk te vinden voor de mensen die 'm willenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er niemand ff een ftp waar ik die cds op kan gooien ?![]()
nou ja vanavond maar s kijken, ben nu naar mn werk.
laterz luitjes
ok even topic report ofzo voor naamsverandering ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
Oh ik heb gelijker zijn twee 93's, dus is dit 95
Ik doe helaas niet ontzettend meequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
Als dit 95 is kunnen we de 100 halen als we het tempo van gister aanhouden![]()
denk 't jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok even topic report ofzo voor naamsverandering ?
Ik zoek morgen wel evenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm nee maar die cd is toch niet zo moeilijk te vinden voor de mensen die 'm willen
fijne reis
maar wel allemaal een baan hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
GRTDOJW: waar we nog niet kunnen tellen
Ach voorlopig zit ik hier ook alleen tot de boel hier in elkaar stort, gebeurt tot nu toe elke vrijdag wel iets waardoor ik last minute vanalles moet doen, dus het is wachten tot de bom valtquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe helaas niet ontzettend mee
En er ook nog een leuk salaris aan over houdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar wel allemaal een baan hebben
Werkzequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Scheelt wel dat ik om 12.00 naar huis kan, moet even langs de dokterquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach voorlopig zit ik hier ook alleen tot de boel hier in elkaar stort, gebeurt tot nu toe elke vrijdag wel iets waardoor ik last minute vanalles moet doen, dus het is wachten tot de bom valt
En als 'ie niet valt heb ik een heeele saaie dag
Als ik een volle week zou werken wel ja.. bij mij verschilt 't per week hoeveel ik eraan over houquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En er ook nog een leuk salaris aan over houden
Niks ernstigs aan de smiley te zien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik om 12.00 naar huis kan, moet even langs de dokter
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
Een priester of een dominee
In een lege kerk
Geen reet te doen,
Op je werk
We blijven ons vervelen
Maar samen staan we sterk
Geen reet te doen,
Op je werk
Uitkijken dat ik niet in slaap val
Zonder dat ik het merk
Geen reet te doen,
Op m’n werk
Nee, moet weer is bloed laten prikkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niks ernstigs aan de smiley te zien?
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik een volle week zou werken wel ja.. bij mij verschilt 't per week hoeveel ik eraan over hou
Ik ben een tijdje terug teruggegaan van fulltime naar 2 dagen per week omdat ik een beetje genoeg had van al die tijd die in m'n werk ging zitten, maar ze hebben me meer nodig, dus per januari weer standaard 3 dagen, en deze maand val ik overal een beetje in. Zit nu al 3 dagen in m'n eentje, dus ze kunnen me in ieder geval wel gebruikenquote:
Pure vervelingquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer zo vroeg! Hulde!
Eerste telefoontje is binnen hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Man ik heb nou al geen zin meer....
Ik doe m'n best, maar ik denk dat men nog een beetje onderweg is en wakker aan het worden is enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
Het tempo ligt een stuk lager als gisteren...
Doe datquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef B.. het volgende:
Ja precies.. Ik ga ook maar eens koffie halen
He, dat moest ik woensdag ook alquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, moet weer is bloed laten prikken
En wat doe je dan buiten je werk om? Wel fijn dat ze je in ieder geval kunnen gebruiken hequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug teruggegaan van fulltime naar 2 dagen per week omdat ik een beetje genoeg had van al die tijd die in m'n werk ging zitten, maar ze hebben me meer nodig, dus per januari weer standaard 3 dagen, en deze maand val ik overal een beetje in. Zit nu al 3 dagen in m'n eentje, dus ze kunnen me in ieder geval wel gebruiken
Haha sorry, ik kan niet echt mee posten deze morgen, misschien vanmiddagquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
Het tempo ligt een stuk lager als gisteren...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
He, dat moest ik woensdag ook alGRTDBDBB (geen reet te doen bij de bloedbank?)
Allergie test en testen of ik suiker heb (zal wel niet, maar de huisarts wilt het)quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
He, dat moest ik woensdag ook alGRTDBDBB (geen reet te doen bij de bloedbank?)
Werken aan pleinvreesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat doe je dan buiten je werk om? Wel fijn dat ze je in ieder geval kunnen gebruiken he
Geeft niet. dan wisselen we wel effe. Ik ben vanmiddag druk, heb ik het idee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha sorry, ik kan niet echt mee posten deze morgen, misschien vanmiddag
Phonetisch; Guh Ruh Teh duhbuhduhbudhdddquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
probeer die afkorting maar eens als een woord uit te spreken
![]()
hardop, dan krijg je vast hele vreemde blikken van je collega's
Die heeft uitleg nodig...quote:
Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan hequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Allergie test en testen of ik suiker heb (zal wel niet, maar de huisarts wilt het)
hehe die dhuhbuhduh doet t m jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Phonetisch; Guh Ruh Teh duhbuhduhbudhddd
Whehe dealquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef B.. het volgende:
[..]
Geeft niet. dan wisselen we wel effe. Ik ben vanmiddag druk, heb ik het idee...
Ze gooien met nietmachinesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
probeer die afkorting maar eens als een woord uit te spreken
![]()
hardop, dan krijg je vast hele vreemde blikken van je collega's
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe die dhuhbuhduh doet t m ja
En wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan he
't is eigenlijk precies wat er staatquote:
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmannekequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wanneer krijg je de uitslag?
Ach ik tril soms behoorlijk, heeft gewoon te maken met het feit dat ik echt op vaste tijdstippen moet eten... En met het feit dat ik vaak te weinig eet
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooiquote:
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
We zijn allemaal aardig onder de wol met onze aandoeningen is het niet? Zo hebben we nog dingen gemeen ook
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooi
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komen
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaal
Nee gij!quote:
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
't is eigenlijk precies wat er staatsoort paniekstoornis met agorafobie hier, waardoor thuis zitten en werken prima gaat, maar de rest van sociale dingen en dingen met mensen erbij over het algemeen alleen soepel gaat met alcohol
dus uitgaan enzo gaat prima meestal, maar een bioscoopje of familiefeestje is er niet bij.. maar stukje bij beetje gaat t beter, vandaar het 'werken aan'
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijf)
Waar gaat het stoppen vandaag?
Kan dezelfde vraag aan jou stellenquote:
Hmm dat is wel klote ja,quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmanneke) Alleen is m'n enkel gaan ontsteken. Omdat ik al 3 weken ontstekingsremmers als ontbijt heb, willen ze het nu maar eens laten testen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)
Jeweetschquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
Hehe volgens mij zijn we allemaal niet helemaal gezond
Grote stapjes werken vaak niet neequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjes
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor hequote:
Daarom! Je kan het al met mij vindenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grote stapjes werken vaak niet neeKomt allemaal goed
Krijg ik nu een muffin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je kan het al met mij vindenDat is al heel wat
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor he
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
als Charlie lownoise daar onder valt: Correctquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?
hij wist niet wat een fleshlight was tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Sgele het volgende:
WL Zal wel met z'n AutoSuck ding of Fleshlight bezighouden
Explains why the man is latequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
dan moeten we nog ff 4 uur wachtequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuwquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
tja blijft gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dat was mijn eerste brugklaszelfgekochte cd-singletje!
Bwehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doen
Ja dat bedoelt zij met een dergelijke omschrijvingquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
1: André Hazesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
tempo gaat alweer omhoogquote:
1. foutquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
[..]
1: André Hazes
2: onze eigen Frans
3: Jan Smit?
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuw
Haah, Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. fout
2. fout
3. fout
Het is een mix cd en normaal staat er altijd wel 1 van die 3 op
maar deze keer niet
luxequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
hehe
ROFL,
Nu wordt zelfs mn thee al gebracht
Gillend als een klein meisje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek weg
en ik had al zo weinig te doenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
yupquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gillend als een klein meisje?
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
nee geen kikkerquote:
Goeiemoggel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
ik begrijp je alleen bij charliequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
Fuck ik zag hem eerst welquote:
Volgende keer wil ik dat filmenquote:
jij wildebrasquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
Niet thuis geslapen...![]()
![]()
nu -->
Carnavals nummer enzo...quote:
kwilnietgillendopyoutubequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik dat filmen
Schavuit, vlegel!quote:
Internet bekendheid, Oprah!quote:
Meh met dat nummer, juist niet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Voor de goede motivatie op weg naar je werk...
Of heb je bij je ouders geslapen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
![]()
nu -->
tja ik snap mn eigen cd`s ook soms nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik begrijp je alleen bij charlie
Correctosquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Voor de goede motivatie op weg naar je werk...
hahahquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik snap mn eigen cd`s ook soms niet
heb ergens een cd liggen die is echt fout :p
staat kinderen voor kinderen op, k3, mkids
was een weddenschap
dus ja werk ik wel aan mee hoor
was iemand die niet wilde geloven dat ik die muziek had
ik zo: ik zet ze op cd, dan gaan we door de stad rijden met ramen open ....
hij zo ehm ok ... doe je toch niet.
we zaten ons kapot te lachen toen het door ging
onder een auto in de garage ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
![]()
nu -->
Leger des Heilsquote:
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het waterquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
Hey, gooi is wat minder kolen in de trein !!!
tja het leukste vind ik nog:quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hahah
het ergste dat ik op dat gebied heb gehad was een kleine roadtrip waar ik onderweg een cdtje met Nederlandse hits heb gekochtspontane opwelling, en ik kon Abel - Onderweg meezingen, maar daarna kwijtgeraakt en nooit meer gemist
Hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het water
ik eruit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het water
Ik denk niet dat ik dat snel probeerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja het leukste vind ik nog:
auto vol met kinderen (je weet, scotuing ga je soms met autos weg)
en dan gewoon volume vol open en foute kinder nummers draaien zoals: Kuikentje
geeft hilarische momenten voor een stoplicht
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef DeToXiC het volgende:
Nee,nee,nee!!!
Zit 'ie gewoon 2 topics vol te spammen hequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eruit?
No fucking way
maar kan neit 2 topics tegelijk in gaten houden
ben niet zo multitasking
ach jah, altijd wel lachequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat snel probeerBij mij knalt er dan wel Bob Dylan uit ofzo
oeps ....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zit 'ie gewoon 2 topics vol te spammen he
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
sorry
Songfestivalkandidaat houdt van 13-jarigenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, altijd wel lache
zie je mn auto (een corsa) op zn veren van links naar rechts gaan voor een stoplicht
omdat die kinders helemaal uit hun dak gaan
wordt morgen weer wat als we naar het zwembad rijden
om 9:30 smorgens, dus maar ff gelijk halve stad wakker maken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?
Hey, een deja vu...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
sorry
nahquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?
mja ik had gelezenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Songfestivalkandidaat houdt van 13-jarigen
quote:
haha, heb het lied nog niet gehoord enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me prima nummer om in je auto te draaien naast auto's met kinderen erin
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
lekker doe mij ook maar een kopje theequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
hehe
ROFL,
Nu wordt zelfs mn thee al gebracht
goedemorgen lui wezenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben thuis gebleven. Ben te lui voor woorden. Niet normaal. Dacht ik ga om half 9 opstaan en om half 10 met de bus richting school. Maar nee ik had al geen zin meer voordat ik opgestaan was.
kom je hem halen of moet ik hem brengen ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker doe mij ook maar een kopje thee
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben thuis gebleven. Ben te lui voor woorden. Niet normaal. Dacht ik ga om half 9 opstaan en om half 10 met de bus richting school. Maar nee ik had al geen zin meer voordat ik opgestaan was.
Verstandig dan dat je thuis bent gebleven, anders bestaat er de kans volgens mij dat jij je gaat irriteren aan je klasgenotenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen wetenquote:
Maar ik had het idee dat hij dat graag wilde vertellen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen weten
Bij een vrouwtje die ik afgelopen zaterdag ontmoet had...quote:
Zie je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen weten
Haha inkoppertjes enzoquote:
Dank je B...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef B.. het volgende:
[..]
Maar ik had het idee dat hij dat graag wilde vertellen....
Die aardige mevrouw die daklozen begeleidt en onderdak biedt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:38 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Bij een vrouwtje die ik afgelopen zaterdag ontmoet had...
quote:
Ja duh brengen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom je hem halen of moet ik hem brengen ?
Blij om het met je te delen hoor, leuke berichten zijn altijd leuke berichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dank je B...
Ik wilde het indd even met jullie delen.
uhu dat dan weer wel. Maar ja de eerste 4 uur doe ik toch niets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig dan dat je thuis bent gebleven, anders bestaat er de kans volgens mij dat jij je gaat irriteren aan je klasgenoten
aah wat schattig ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:38 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Bij een vrouwtje die ik afgelopen zaterdag ontmoet had...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt binnengelopen met een karretje,
speciaal voor diertjuh:
[ afbeelding ]
Het is toch vrijdag hè...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Blij om het met je te delen hoor, leuke berichten zijn altijd leuke berichten
het is vrijdag zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die aardige mevrouw die daklozen begeleidt en onderdak biedt?
ok genoeg, sorry
Dat is hier te merken ookquote:
de laatste dagquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
het is vrijdag zullen we maar zeggen...
hier:quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is heir te merken ookHeb 1 telefoontje gehad en geen mail, dat heb ik nog nooit gehad na bijna 2 uur 'werken'
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:43 schreef Sgele het volgende:
Sjeses wat gaat het hard.. ben heel ff roken, en kan al weer gaan scrollen als een achterlijke
Ik kan je wel even gaan mailen anders?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is hier te merken ookHeb 1 telefoontje gehad en geen mail, dat heb ik nog nooit gehad na bijna 2 uur 'werken'
Lekker toch? Nog twee uurquote:
Vind t wel lekker rustig zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan je wel even gaan mailen anders?
Het was maar een ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vind t wel lekker rustig zoMaar dankje
Nee dan op naar huis, moet om 13.30 bij de huisarts zijnquote:
Geef je mailadres eens?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan je wel even gaan mailen anders?
ah ja dat wist ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dan op naar huis, moet om 13.30 bij de huisarts zijn
ik gok huisquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah ja dat wist ik
daarna naar huis of verder werken?
Het geeft niet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gister ook... is maar 30 min toch?
Of zeg ik nu iets heel doms?
is een uur man :dquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gister ook... is maar 30 min toch?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Weet niet hoe lang het gaat duren, maar denk naar huisquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah ja dat wist ik
daarna naar huis of verder werken?
Sorryquote:
Ja dahaaagquote:
iemand die 5 km verder aan het werken isquote:
ich fil dai (ofzoietsquote:
ik wou gewoon wat anders doen dan anderenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik gok toch ook wel naar huis, zou ik zelf doen in ieder geval
ik moet er nog 47quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
hee ergens op de vorige pagina stond mijn 6000e post
en , was er vuur?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iemand die 5 km verder aan het werken is
hoorde brandweer voorbij komen
maar daar hebben ze geen internet wegens die stroomstoring
dus ik maar even gekeken
Feest!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
hee ergens op de vorige pagina stond mijn 6000e post
SMOESJESquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik wou gewoon wat anders doen dan anderen
Lekker thuis blijven dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
das wel geluktquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kopje thee, gezellig erbij komen zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tgeeft niet. *kruipt in hoekje en komt er niet meer weg*
kom es uit je hoekjequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het leeft! we dachten al fleshlight WL kwaitquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
woningbrand in Aalst,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en , was er vuur?
hee fuck nu je 't zegt, ik heb over brandweer gedroomd! volgens mij was ik brandweerman
trekt diertjuh uit het hoekje,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
waar ben jiiij!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
hier ben ik .... (het nummer dan he)
klinkt niet heel erg spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woningbrand in Aalst,
zal wel door de kaarsen komen
Ja met Wii berichten sturen zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
das wel schattigquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh.. ben gewoon wat eigenwijs enzo
nee, ben een rasechte brabanderquote:
tjahquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
klinkt niet heel erg spannendmaar zo gebeurt er nog eens wat
Hier nog 1quote:
heyhey brabanderquote:
ik heb in jouw stad op school gezetenquote:
Zijn we toch ook? We doen tenslotte geen reet op ons werkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heyhey brabander
mensen van het goede leven zeggen ze
Dag fries ???quote:
quote:
Okay, omdat jij het bent.. Hier ben ik weer. Hoekje was ook donker enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
kom es uit je hoekjebeetje gezellig doen jij
hey hey rustig hequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
trekt diertjuh uit het hoekje,
Hier komen jij !!
Dat ben ik natuurlijk ookquote:
Alleen vandaag goed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
Wat, komen we nou opeens allemaal uit brabant
inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn we toch ook? We doen tenslotte geen reet op ons werk
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb in jouw stad op school gezeten
radius
WTF?? Ga weg!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Alleen vandaag goed?
Dan kom ik vandaag uit...ehm... Breda!
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
Wat, komen we nou opeens allemaal uit brabant
voor radius welquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabanderquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...
zeg dat iets over het beroep of over de mensen ???
nee gewoon gezellig mee doen jij ... anders geen koekjesquote:
o ok dan is het goedquote:[..]
Dat ben ik natuurlijk ook![]()
ICT'ersquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...
zeg dat iets over het beroep of over de mensen ???
pfff.... buitenbeentjequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabander
ze bijt van zich afquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
Goed dat je uit je hoekje bent Diertje
van kwaad naar erger dus?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
Ben een echte flevopolderboer met friese roots
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrondquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabander
Noh geen koekjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee gewoon gezellig mee doen jij ... anders geen koekjes
[..]
o ok dan is het goed
Pff brabandersquote:
jah, ik had kussens klaar gelegd,quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrond
overal DE allochtoon dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben een geboren fries met Amsterdamse roots..
Proat ik soe 'n bietsje Broabants?
Staan we er toch gewoon lekker samen buitenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrond
tja ... wat kunnen we van die stap makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben een geboren fries met Amsterdamse roots..
Proat ik soe 'n bietsje Broabants?
als je slaapt?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik had kussens klaar gelegd,
maar je viel er precies naast ...
sorry
nee zittequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
ow niet vallen, stáán
En dat is belangrijk!quote:
zal de volgende keer een springkussen van de brandweer neerleggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer meer kussens neerleggen dan
Puntenverlies he... en jij wilt succesvol vanavond zijn bij dat meisjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal de volgende keer een springkussen van de brandweer neerleggen
Goeiemorgen!quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Puntenverlies he... en jij wilt succesvol vanavond zijn bij dat meisje
Liggen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
ow niet vallen, stáán
dan is het goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu zekerDan ben ik een schatje
nee zitten,quote:
Tuurlijk, maar teveel van die geintjes en ze heeft het al wel weer gezienquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
beetje geine kan geen kwaad![]()
ach zie wel hoe vanavond loopt
Woeiquote:
Je hebt een date? Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
Wat ga je doen vanavond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
heb ik vanaf 1 febquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef DeToXiC het volgende:
Vanaf 2 januari zit ik ergens anders gedetacheerd... dus ik weet niet of ik er in 2008 wel bij ben eerst...
Waar zit je dan vanaf 2 januari?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef DeToXiC het volgende:
Vanaf 2 januari zit ik ergens anders gedetacheerd... dus ik weet niet of ik er in 2008 wel bij ben eerst...
Proberen haar alleen te sprekenquote:
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar teveel van die geintjes en ze heeft het al wel weer gezien![]()
Tenminste dat zag ik wel is gebeuren bij een jongen whehehe
Hoezo..je kan ergens anders toch ook niks doen?quote:
Ik niet. Ik draai heel vaak in mn slaap.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan is het goed
zelfs ik ben dan een schatje
enige moment dat ik rustig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |