Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan hequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Allergie test en testen of ik suiker heb (zal wel niet, maar de huisarts wilt het)
hehe die dhuhbuhduh doet t m jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Phonetisch; Guh Ruh Teh duhbuhduhbudhddd
Whehe dealquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef B.. het volgende:
[..]
Geeft niet. dan wisselen we wel effe. Ik ben vanmiddag druk, heb ik het idee...
Ze gooien met nietmachinesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
probeer die afkorting maar eens als een woord uit te spreken
![]()
hardop, dan krijg je vast hele vreemde blikken van je collega's
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe die dhuhbuhduh doet t m ja
En wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan he
't is eigenlijk precies wat er staatquote:
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmannekequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wanneer krijg je de uitslag?
Ach ik tril soms behoorlijk, heeft gewoon te maken met het feit dat ik echt op vaste tijdstippen moet eten... En met het feit dat ik vaak te weinig eet
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooiquote:
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
We zijn allemaal aardig onder de wol met onze aandoeningen is het niet? Zo hebben we nog dingen gemeen ook
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooi
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komen
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaal
Nee gij!quote:
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
't is eigenlijk precies wat er staatsoort paniekstoornis met agorafobie hier, waardoor thuis zitten en werken prima gaat, maar de rest van sociale dingen en dingen met mensen erbij over het algemeen alleen soepel gaat met alcohol
dus uitgaan enzo gaat prima meestal, maar een bioscoopje of familiefeestje is er niet bij.. maar stukje bij beetje gaat t beter, vandaar het 'werken aan'
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijf)
Waar gaat het stoppen vandaag?
Kan dezelfde vraag aan jou stellenquote:
Hmm dat is wel klote ja,quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmanneke) Alleen is m'n enkel gaan ontsteken. Omdat ik al 3 weken ontstekingsremmers als ontbijt heb, willen ze het nu maar eens laten testen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)
Jeweetschquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
Hehe volgens mij zijn we allemaal niet helemaal gezond
Grote stapjes werken vaak niet neequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjes
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor hequote:
Daarom! Je kan het al met mij vindenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grote stapjes werken vaak niet neeKomt allemaal goed
Krijg ik nu een muffin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je kan het al met mij vindenDat is al heel wat
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor he
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
als Charlie lownoise daar onder valt: Correctquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?
hij wist niet wat een fleshlight was tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Sgele het volgende:
WL Zal wel met z'n AutoSuck ding of Fleshlight bezighouden
Explains why the man is latequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
dan moeten we nog ff 4 uur wachtequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuwquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
tja blijft gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dat was mijn eerste brugklaszelfgekochte cd-singletje!
Bwehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doen
Ja dat bedoelt zij met een dergelijke omschrijvingquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
1: André Hazesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
tempo gaat alweer omhoogquote:
1. foutquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
[..]
1: André Hazes
2: onze eigen Frans
3: Jan Smit?
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |