Jeweetschquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
Hehe volgens mij zijn we allemaal niet helemaal gezond
Grote stapjes werken vaak niet neequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjes
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor hequote:
Daarom! Je kan het al met mij vindenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grote stapjes werken vaak niet neeKomt allemaal goed
Krijg ik nu een muffin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je kan het al met mij vindenDat is al heel wat
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor he
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
als Charlie lownoise daar onder valt: Correctquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?
hij wist niet wat een fleshlight was tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Sgele het volgende:
WL Zal wel met z'n AutoSuck ding of Fleshlight bezighouden
Explains why the man is latequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
dan moeten we nog ff 4 uur wachtequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuwquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
tja blijft gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dat was mijn eerste brugklaszelfgekochte cd-singletje!
Bwehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doen
Ja dat bedoelt zij met een dergelijke omschrijvingquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
1: André Hazesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
tempo gaat alweer omhoogquote:
1. foutquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
[..]
1: André Hazes
2: onze eigen Frans
3: Jan Smit?
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |