hmm nee maar die cd is toch niet zo moeilijk te vinden voor de mensen die 'm willenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er niemand ff een ftp waar ik die cds op kan gooien ?![]()
nou ja vanavond maar s kijken, ben nu naar mn werk.
laterz luitjes
ok even topic report ofzo voor naamsverandering ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
Oh ik heb gelijker zijn twee 93's, dus is dit 95
Ik doe helaas niet ontzettend meequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
Als dit 95 is kunnen we de 100 halen als we het tempo van gister aanhouden![]()
denk 't jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok even topic report ofzo voor naamsverandering ?
Ik zoek morgen wel evenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm nee maar die cd is toch niet zo moeilijk te vinden voor de mensen die 'm willen
fijne reis
maar wel allemaal een baan hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
GRTDOJW: waar we nog niet kunnen tellen
Ach voorlopig zit ik hier ook alleen tot de boel hier in elkaar stort, gebeurt tot nu toe elke vrijdag wel iets waardoor ik last minute vanalles moet doen, dus het is wachten tot de bom valtquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe helaas niet ontzettend mee
En er ook nog een leuk salaris aan over houdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar wel allemaal een baan hebben
Werkzequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Scheelt wel dat ik om 12.00 naar huis kan, moet even langs de dokterquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach voorlopig zit ik hier ook alleen tot de boel hier in elkaar stort, gebeurt tot nu toe elke vrijdag wel iets waardoor ik last minute vanalles moet doen, dus het is wachten tot de bom valt
En als 'ie niet valt heb ik een heeele saaie dag
Als ik een volle week zou werken wel ja.. bij mij verschilt 't per week hoeveel ik eraan over houquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En er ook nog een leuk salaris aan over houden
Niks ernstigs aan de smiley te zien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik om 12.00 naar huis kan, moet even langs de dokter
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
Een priester of een dominee
In een lege kerk
Geen reet te doen,
Op je werk
We blijven ons vervelen
Maar samen staan we sterk
Geen reet te doen,
Op je werk
Uitkijken dat ik niet in slaap val
Zonder dat ik het merk
Geen reet te doen,
Op m’n werk
Nee, moet weer is bloed laten prikkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niks ernstigs aan de smiley te zien?
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik een volle week zou werken wel ja.. bij mij verschilt 't per week hoeveel ik eraan over hou
Ik ben een tijdje terug teruggegaan van fulltime naar 2 dagen per week omdat ik een beetje genoeg had van al die tijd die in m'n werk ging zitten, maar ze hebben me meer nodig, dus per januari weer standaard 3 dagen, en deze maand val ik overal een beetje in. Zit nu al 3 dagen in m'n eentje, dus ze kunnen me in ieder geval wel gebruikenquote:
Pure vervelingquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer zo vroeg! Hulde!
Eerste telefoontje is binnen hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Man ik heb nou al geen zin meer....
Ik doe m'n best, maar ik denk dat men nog een beetje onderweg is en wakker aan het worden is enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
Het tempo ligt een stuk lager als gisteren...
Doe datquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef B.. het volgende:
Ja precies.. Ik ga ook maar eens koffie halen
He, dat moest ik woensdag ook alquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, moet weer is bloed laten prikken
En wat doe je dan buiten je werk om? Wel fijn dat ze je in ieder geval kunnen gebruiken hequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug teruggegaan van fulltime naar 2 dagen per week omdat ik een beetje genoeg had van al die tijd die in m'n werk ging zitten, maar ze hebben me meer nodig, dus per januari weer standaard 3 dagen, en deze maand val ik overal een beetje in. Zit nu al 3 dagen in m'n eentje, dus ze kunnen me in ieder geval wel gebruiken
Haha sorry, ik kan niet echt mee posten deze morgen, misschien vanmiddagquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
Het tempo ligt een stuk lager als gisteren...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
He, dat moest ik woensdag ook alGRTDBDBB (geen reet te doen bij de bloedbank?)
Allergie test en testen of ik suiker heb (zal wel niet, maar de huisarts wilt het)quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
He, dat moest ik woensdag ook alGRTDBDBB (geen reet te doen bij de bloedbank?)
Werken aan pleinvreesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat doe je dan buiten je werk om? Wel fijn dat ze je in ieder geval kunnen gebruiken he
Geeft niet. dan wisselen we wel effe. Ik ben vanmiddag druk, heb ik het idee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha sorry, ik kan niet echt mee posten deze morgen, misschien vanmiddag
Phonetisch; Guh Ruh Teh duhbuhduhbudhdddquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
probeer die afkorting maar eens als een woord uit te spreken
![]()
hardop, dan krijg je vast hele vreemde blikken van je collega's
Die heeft uitleg nodig...quote:
Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan hequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Allergie test en testen of ik suiker heb (zal wel niet, maar de huisarts wilt het)
hehe die dhuhbuhduh doet t m jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Phonetisch; Guh Ruh Teh duhbuhduhbudhddd
Whehe dealquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef B.. het volgende:
[..]
Geeft niet. dan wisselen we wel effe. Ik ben vanmiddag druk, heb ik het idee...
Ze gooien met nietmachinesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
probeer die afkorting maar eens als een woord uit te spreken
![]()
hardop, dan krijg je vast hele vreemde blikken van je collega's
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe die dhuhbuhduh doet t m ja
En wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm bij mij ging het om Reuma...ook een moetje van de huisarts. Ze willen ook overal geld uitslaan he
't is eigenlijk precies wat er staatquote:
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmannekequote:Op vrijdag 14 december 2007 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wanneer krijg je de uitslag?
Ach ik tril soms behoorlijk, heeft gewoon te maken met het feit dat ik echt op vaste tijdstippen moet eten... En met het feit dat ik vaak te weinig eet
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooiquote:
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
We zijn allemaal aardig onder de wol met onze aandoeningen is het niet? Zo hebben we nog dingen gemeen ook
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moeten ze hier niet proberen, heb genoeg kantoorfrutsels om me heen om iemand flink mee te verwonden bij een flinke gooi
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 2 lege Sambuca flessen op m'n tafel staan...dat zou ook wel aan moeten komen
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen een bedrijfje oprichten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
die sla ik zo weg met m'n überdikke lineaal
Nee gij!quote:
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
't is eigenlijk precies wat er staatsoort paniekstoornis met agorafobie hier, waardoor thuis zitten en werken prima gaat, maar de rest van sociale dingen en dingen met mensen erbij over het algemeen alleen soepel gaat met alcohol
dus uitgaan enzo gaat prima meestal, maar een bioscoopje of familiefeestje is er niet bij.. maar stukje bij beetje gaat t beter, vandaar het 'werken aan'
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOONEB (geen reet te doen op ons nieuwe eigen bedrijf)
Waar gaat het stoppen vandaag?
Kan dezelfde vraag aan jou stellenquote:
Hmm dat is wel klote ja,quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanmiddag, ik loop al een tijdje rond met een pijnlijke knie en enkel (sportmanneke) Alleen is m'n enkel gaan ontsteken. Omdat ik al 3 weken ontstekingsremmers als ontbijt heb, willen ze het nu maar eens laten testen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
GRTDOJWTJDMAEGOTCOEAWITDZMZALETDAZSD (geen reet te doen op je werk terwijl je dat meer als excuus gebruikt om te chillen omdat er altijd wel iets te doen zou moeten zijn als je even the devils advocate zou spelen dan)
Jeweetschquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
Hehe volgens mij zijn we allemaal niet helemaal gezond
Grote stapjes werken vaak niet neequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is wel vervelend dan. Maar kleine stapjes zijn vaak de beste stapjes
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor hequote:
Daarom! Je kan het al met mij vindenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grote stapjes werken vaak niet neeKomt allemaal goed
Krijg ik nu een muffin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik wil bij deze crazy even bedanken
en nu moet ik naar het werk
ik haat het trouwens op topics te sluiten
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je kan het al met mij vindenDat is al heel wat
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, trouwens... WL neemt er wel de tijd voor he
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
als Charlie lownoise daar onder valt: Correctquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendin zou zeggen, rag stamp boem kleng muziek?
hij wist niet wat een fleshlight was tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Sgele het volgende:
WL Zal wel met z'n AutoSuck ding of Fleshlight bezighouden
Explains why the man is latequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
dan moeten we nog ff 4 uur wachtequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij wist niet wat een fleshlight was tochzou ie t nog opgezocht hebben? ik denk t wel
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuwquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
tja blijft gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dat was mijn eerste brugklaszelfgekochte cd-singletje!
Bwehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zal geen haast hebben om geen reet op z'n werk te gaan doen
Ja dat bedoelt zij met een dergelijke omschrijvingquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als Charlie lownoise daar onder valt: Correct
COme show me your hardcore feelings ...
1: André Hazesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ik nu een muffin?
En 3 keer raden welke muziek ik weer in de auto draaide
tempo gaat alweer omhoogquote:
1. foutquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
[..]
1: André Hazes
2: onze eigen Frans
3: Jan Smit?
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik kan ook niet met iedereen overweg... understatement van de eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |