Kopje thee, gezellig erbij komen zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tgeeft niet. *kruipt in hoekje en komt er niet meer weg*
kom es uit je hoekjequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het leeft! we dachten al fleshlight WL kwaitquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
woningbrand in Aalst,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en , was er vuur?
hee fuck nu je 't zegt, ik heb over brandweer gedroomd! volgens mij was ik brandweerman
trekt diertjuh uit het hoekje,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
waar ben jiiij!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
hier ben ik .... (het nummer dan he)
klinkt niet heel erg spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woningbrand in Aalst,
zal wel door de kaarsen komen
Ja met Wii berichten sturen zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
das wel schattigquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh.. ben gewoon wat eigenwijs enzo
nee, ben een rasechte brabanderquote:
tjahquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
klinkt niet heel erg spannendmaar zo gebeurt er nog eens wat
Hier nog 1quote:
heyhey brabanderquote:
ik heb in jouw stad op school gezetenquote:
Zijn we toch ook? We doen tenslotte geen reet op ons werkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heyhey brabander
mensen van het goede leven zeggen ze
Dag fries ???quote:
quote:
Okay, omdat jij het bent.. Hier ben ik weer. Hoekje was ook donker enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
kom es uit je hoekjebeetje gezellig doen jij
hey hey rustig hequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
trekt diertjuh uit het hoekje,
Hier komen jij !!
Dat ben ik natuurlijk ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |