ik gok huisquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah ja dat wist ik
daarna naar huis of verder werken?
Het geeft niet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gister ook... is maar 30 min toch?
Of zeg ik nu iets heel doms?
is een uur man :dquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gister ook... is maar 30 min toch?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Weet niet hoe lang het gaat duren, maar denk naar huisquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ah ja dat wist ik
daarna naar huis of verder werken?
Sorryquote:
Ja dahaaagquote:
iemand die 5 km verder aan het werken isquote:
ich fil dai (ofzoietsquote:
ik wou gewoon wat anders doen dan anderenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik gok toch ook wel naar huis, zou ik zelf doen in ieder geval
ik moet er nog 47quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
hee ergens op de vorige pagina stond mijn 6000e post
en , was er vuur?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iemand die 5 km verder aan het werken is
hoorde brandweer voorbij komen
maar daar hebben ze geen internet wegens die stroomstoring
dus ik maar even gekeken
Feest!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
hee ergens op de vorige pagina stond mijn 6000e post
SMOESJESquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik wou gewoon wat anders doen dan anderen
Lekker thuis blijven dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
das wel geluktquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kopje thee, gezellig erbij komen zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tgeeft niet. *kruipt in hoekje en komt er niet meer weg*
kom es uit je hoekjequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het leeft! we dachten al fleshlight WL kwaitquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
woningbrand in Aalst,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en , was er vuur?
hee fuck nu je 't zegt, ik heb over brandweer gedroomd! volgens mij was ik brandweerman
trekt diertjuh uit het hoekje,quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
waar ben jiiij!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
hier ben ik .... (het nummer dan he)
klinkt niet heel erg spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woningbrand in Aalst,
zal wel door de kaarsen komen
Ja met Wii berichten sturen zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
druk , heeeeeellllleep
das wel schattigquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh.. ben gewoon wat eigenwijs enzo
nee, ben een rasechte brabanderquote:
tjahquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
klinkt niet heel erg spannendmaar zo gebeurt er nog eens wat
Hier nog 1quote:
heyhey brabanderquote:
ik heb in jouw stad op school gezetenquote:
Zijn we toch ook? We doen tenslotte geen reet op ons werkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heyhey brabander
mensen van het goede leven zeggen ze
Dag fries ???quote:
quote:
Okay, omdat jij het bent.. Hier ben ik weer. Hoekje was ook donker enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
kom es uit je hoekjebeetje gezellig doen jij
hey hey rustig hequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
trekt diertjuh uit het hoekje,
Hier komen jij !!
Dat ben ik natuurlijk ookquote:
Alleen vandaag goed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
Wat, komen we nou opeens allemaal uit brabant
inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn we toch ook? We doen tenslotte geen reet op ons werk
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb in jouw stad op school gezeten
radius
WTF?? Ga weg!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Alleen vandaag goed?
Dan kom ik vandaag uit...ehm... Breda!
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
Wat, komen we nou opeens allemaal uit brabant
voor radius welquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabanderquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...
zeg dat iets over het beroep of over de mensen ???
nee gewoon gezellig mee doen jij ... anders geen koekjesquote:
o ok dan is het goedquote:[..]
Dat ben ik natuurlijk ook![]()
ICT'ersquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is me ook al opgevallen dat de meeste ICT-ers zijn ...
zeg dat iets over het beroep of over de mensen ???
pfff.... buitenbeentjequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabander
ze bijt van zich afquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
Goed dat je uit je hoekje bent Diertje
van kwaad naar erger dus?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
Ben een echte flevopolderboer met friese roots
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrondquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik val buiten de groep, geen ICT'er en geen Brabander
Noh geen koekjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee gewoon gezellig mee doen jij ... anders geen koekjes
[..]
o ok dan is het goed
Pff brabandersquote:
jah, ik had kussens klaar gelegd,quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrond
overal DE allochtoon dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben een geboren fries met Amsterdamse roots..
Proat ik soe 'n bietsje Broabants?
Staan we er toch gewoon lekker samen buitenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik val er ook buiten. En dat deed een beetje zeer. Was geen eens een zachte ondergrond
tja ... wat kunnen we van die stap makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben een geboren fries met Amsterdamse roots..
Proat ik soe 'n bietsje Broabants?
als je slaapt?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik had kussens klaar gelegd,
maar je viel er precies naast ...
sorry
nee zittequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
ow niet vallen, stáán
En dat is belangrijk!quote:
zal de volgende keer een springkussen van de brandweer neerleggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer meer kussens neerleggen dan
Puntenverlies he... en jij wilt succesvol vanavond zijn bij dat meisjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal de volgende keer een springkussen van de brandweer neerleggen
Goeiemorgen!quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Puntenverlies he... en jij wilt succesvol vanavond zijn bij dat meisje
Liggen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
ow niet vallen, stáán
dan is het goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu zekerDan ben ik een schatje
nee zitten,quote:
Tuurlijk, maar teveel van die geintjes en ze heeft het al wel weer gezienquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
beetje geine kan geen kwaad![]()
ach zie wel hoe vanavond loopt
Woeiquote:
Je hebt een date? Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
Wat ga je doen vanavond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
heb ik vanaf 1 febquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef DeToXiC het volgende:
Vanaf 2 januari zit ik ergens anders gedetacheerd... dus ik weet niet of ik er in 2008 wel bij ben eerst...
Waar zit je dan vanaf 2 januari?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef DeToXiC het volgende:
Vanaf 2 januari zit ik ergens anders gedetacheerd... dus ik weet niet of ik er in 2008 wel bij ben eerst...
Proberen haar alleen te sprekenquote:
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar teveel van die geintjes en ze heeft het al wel weer gezien![]()
Tenminste dat zag ik wel is gebeuren bij een jongen whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |