Haah, Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. fout
2. fout
3. fout
Het is een mix cd en normaal staat er altijd wel 1 van die 3 op
maar deze keer niet
luxequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
hehe
ROFL,
Nu wordt zelfs mn thee al gebracht
Gillend als een klein meisje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek weg
en ik had al zo weinig te doenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
yupquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gillend als een klein meisje?
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
nee geen kikkerquote:
Goeiemoggel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
ik begrijp je alleen bij charliequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
Fuck ik zag hem eerst welquote:
Volgende keer wil ik dat filmenquote:
jij wildebrasquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
Niet thuis geslapen...![]()
![]()
nu -->
Carnavals nummer enzo...quote:
kwilnietgillendopyoutubequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik dat filmen
Schavuit, vlegel!quote:
Internet bekendheid, Oprah!quote:
Meh met dat nummer, juist niet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Voor de goede motivatie op weg naar je werk...
Of heb je bij je ouders geslapen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
Niet thuis geslapen...![]()
![]()
nu -->
tja ik snap mn eigen cd`s ook soms nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik begrijp je alleen bij charlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |