Haah, Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. fout
2. fout
3. fout
Het is een mix cd en normaal staat er altijd wel 1 van die 3 op
maar deze keer niet
luxequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
hehe
ROFL,
Nu wordt zelfs mn thee al gebracht
Gillend als een klein meisje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik kan wel met ze overweg, ren gewoon soms in paniek weg
en ik had al zo weinig te doenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
yupquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gillend als een klein meisje?
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef B.. het volgende:
[..]
Haah, Oké.
Wat staat er dit keer WEL op dan?
nee geen kikkerquote:
Goeiemoggel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
ik begrijp je alleen bij charliequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goeiemoggel, maroon5 met 4 nummers, 5 nummers Charlie lownoise, 2 nummers van phill collins, guus meeuwis, nick en simon, Jij bent zo, Blij dat ik je nooit vergeten ben .... en dan mis ik er nog 3 ofzo
oftewel, een gekke mix
Fuck ik zag hem eerst welquote:
Volgende keer wil ik dat filmenquote:
jij wildebrasquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
Niet thuis geslapen...![]()
![]()
nu -->
Carnavals nummer enzo...quote:
kwilnietgillendopyoutubequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik dat filmen
Schavuit, vlegel!quote:
Internet bekendheid, Oprah!quote:
Meh met dat nummer, juist niet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Voor de goede motivatie op weg naar je werk...
Of heb je bij je ouders geslapen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
![]()
nu -->
tja ik snap mn eigen cd`s ook soms nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik begrijp je alleen bij charlie
Correctosquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Voor de goede motivatie op weg naar je werk...
hahahquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik snap mn eigen cd`s ook soms niet
heb ergens een cd liggen die is echt fout :p
staat kinderen voor kinderen op, k3, mkids
was een weddenschap
dus ja werk ik wel aan mee hoor
was iemand die niet wilde geloven dat ik die muziek had
ik zo: ik zet ze op cd, dan gaan we door de stad rijden met ramen open ....
hij zo ehm ok ... doe je toch niet.
we zaten ons kapot te lachen toen het door ging
onder een auto in de garage ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Goeiemog![]()
![]()
nu -->
Leger des Heilsquote:
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het waterquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
Hey, gooi is wat minder kolen in de trein !!!
tja het leukste vind ik nog:quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hahah
het ergste dat ik op dat gebied heb gehad was een kleine roadtrip waar ik onderweg een cdtje met Nederlandse hits heb gekochtspontane opwelling, en ik kon Abel - Onderweg meezingen, maar daarna kwijtgeraakt en nooit meer gemist
Hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het water
ik eruit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sorry, moet je eruit? dan zou ik wachten op een brug, dan land je zacht in het water
Ik denk niet dat ik dat snel probeerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja het leukste vind ik nog:
auto vol met kinderen (je weet, scotuing ga je soms met autos weg)
en dan gewoon volume vol open en foute kinder nummers draaien zoals: Kuikentje
geeft hilarische momenten voor een stoplicht
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef DeToXiC het volgende:
Nee,nee,nee!!!
Zit 'ie gewoon 2 topics vol te spammen hequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eruit?
No fucking way
maar kan neit 2 topics tegelijk in gaten houden
ben niet zo multitasking
ach jah, altijd wel lachequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat snel probeerBij mij knalt er dan wel Bob Dylan uit ofzo
oeps ....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zit 'ie gewoon 2 topics vol te spammen he
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
sorry
Songfestivalkandidaat houdt van 13-jarigenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, altijd wel lache
zie je mn auto (een corsa) op zn veren van links naar rechts gaan voor een stoplicht
omdat die kinders helemaal uit hun dak gaan
wordt morgen weer wat als we naar het zwembad rijden
om 9:30 smorgens, dus maar ff gelijk halve stad wakker maken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?
Hey, een deja vu...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAH, JAH, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
sorry
nahquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij WL z'n Fleshlight in gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |