mja ik had gelezenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Songfestivalkandidaat houdt van 13-jarigen
quote:
haha, heb het lied nog niet gehoord enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me prima nummer om in je auto te draaien naast auto's met kinderen erin
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha kan 't ook wel met mensen vinden hoor, heb het alleen niet op mensen om me heen
lekker doe mij ook maar een kopje theequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
hehe
ROFL,
Nu wordt zelfs mn thee al gebracht
goedemorgen lui wezenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben thuis gebleven. Ben te lui voor woorden. Niet normaal. Dacht ik ga om half 9 opstaan en om half 10 met de bus richting school. Maar nee ik had al geen zin meer voordat ik opgestaan was.
kom je hem halen of moet ik hem brengen ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker doe mij ook maar een kopje thee
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben thuis gebleven. Ben te lui voor woorden. Niet normaal. Dacht ik ga om half 9 opstaan en om half 10 met de bus richting school. Maar nee ik had al geen zin meer voordat ik opgestaan was.
Verstandig dan dat je thuis bent gebleven, anders bestaat er de kans volgens mij dat jij je gaat irriteren aan je klasgenotenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen wetenquote:
Maar ik had het idee dat hij dat graag wilde vertellen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen weten
Bij een vrouwtje die ik afgelopen zaterdag ontmoet had...quote:
Zie je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk niet dat we DAT nu nog willen weten
Haha inkoppertjes enzoquote:
Dank je B...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef B.. het volgende:
[..]
Maar ik had het idee dat hij dat graag wilde vertellen....
Die aardige mevrouw die daklozen begeleidt en onderdak biedt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:38 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Bij een vrouwtje die ik afgelopen zaterdag ontmoet had...
quote:
Ja duh brengen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom je hem halen of moet ik hem brengen ?
Blij om het met je te delen hoor, leuke berichten zijn altijd leuke berichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dank je B...
Ik wilde het indd even met jullie delen.
uhu dat dan weer wel. Maar ja de eerste 4 uur doe ik toch niets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig dan dat je thuis bent gebleven, anders bestaat er de kans volgens mij dat jij je gaat irriteren aan je klasgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |