dit keer niet vergeten he?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:09 schreef SeaOfLove het volgende:
op ga ik zo fixen
Ah tenks, ga ik daar ook even neuzenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:08 schreef SeaOfLove het volgende:
DE op de site van AH/Allerhande staan ook lekkere kaasfonduetjes
Hopelijk staan ze er allemaal op. Vorig jaar had ik een Allerhande met lekkere ips, en een paar maanden geleden kwam er weer een Allerhande met verschillende manieren waarop je kaasfondue kunt doen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[quote]Op donderdag 22 november 2007 13:08 schreef SeaOfLove het volgende:
DE op de site van AH/Allerhande staan ook lekkere kaasfonduetjes
[/quote
Ah tneks, ga ik daar ook even neuzen
ja, ik snapte al niet dat daar mijn post niet kwamquote:Op donderdag 22 november 2007 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
post eens in het juiste topic ofzo
![]()
Pakje is idd ook lekker hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 13:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hopelijk staan ze er allemaal op. Vorig jaar had ik een Allerhande met lekkere ips, en een paar maanden geleden kwam er weer een Allerhande met verschillende manieren waarop je kaasfondue kunt doen.
Ik doe trouwens regelmatig als ik bij mijn moeder ben kaasfondue als we geen zin hebben om te koken, alleen gebruiken we dan altijd een pakje, wat ook eigenlijk best lekker is. Even een scheutje (droge) witte wijn erbij en de pan met knoflook insmeren en met 5 minuten heb je een vullende maaltijd op tafel![]()
Jah Belgische supermarktenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Pakje is idd ook lekker hoorhebben we vorige keer gedaan en daraom bedachten we dat we dit keer, misschien, maar eens zelf dingen bij elkaar moeten gaan gooien. (Er zit zo'n grote Belgische superGB vlakbij waar ze heel veel soorten kaas hebben dus we gaan misschien daar even kijken)
Komen we misschien meteen wel lekker vlees ideetjes tegen voor de kerst(lekker eten doen ze goed hier in Vlaanderen)
en de vrouwenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef sararaats het volgende:
in België is het eten best goed
vooral onze frieten![]()
ja, was een van de leukste bijbaantjes die ik gehad heb eigenlijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Muck, echt, bij de D&K, wat leuk! Ik vind het echt een toffe winkel, ze hebben er zoveel leuke spullen, en het ruikt er zo lekker, en het is zo fijn goedkoop. Enige nadeel is dat niet alles even 'sjiek' is en dat ik daar wel van hou, op tafel. 't Is wat meer, hoe zeg je dat, artisan, voor buiten, voor grote gezelschappen, datte. Niet voor een fancy dineetje.
mmmm belgische frietenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef sararaats het volgende:
in België is het eten best goed
vooral onze frieten![]()
Das idd een gebrek ja. Hier is alles heel anders en ik woon net over de grens.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah Belgische supermarkten![]()
Paar weken terug een weekendje naar Frankrijk geweest, en toen inkopen daar in zo'n supermarché gedaan, tjeezzz wrom hebben ze zoiets niet in Nederland![]()
Ik ben een nep-belgquote:Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ben jij Belg? Dat wist ik helemaal niet! (ik ben mogelijke belg-to-be)
Ik wou nog zeggen, ik heb ook zo'n elektrisch fonduestel, maar ik weet niet of dat ideaal is voor kaasfonduen. Te dunne wand, denk ik... Ik gebruik m wel voor bouillonfondue. Dat is zo fijn dieetverantwoord en toch ook nog wel leuk.... Maar ik wil een caquelon, want die zien er veel toffer uit
Ik heb een zeep-tic: ben dol op, en altijd op zoek naar leuke zeep voor bij de gootsteen. D&K heeft van die hele toffe zeepblokken, in allerlei lekkere geurtjesquote:Op donderdag 22 november 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, was een van de leukste bijbaantjes die ik gehad heb eigenlijk!
Klopt inderdaad dat het allemaal niet echt chique is, maar maar voor dagelijks gebruik en grote gezelschappen ja, maar dat vind ik juist wel grappig.
Bij veel kookwinkels (al is D&K dat niet echt, maar meer een vanalles-winkel) hebben ze schitterende dingen, maar betaal je je blauw aan iets simpels als een kersen-ontpitter, terwijl ze die bij Dille & Kamille gewoon voor een paar euro (2 nogwat dacht ik) hebben liggen. Dat vind ik gewoon leuk
ook ga ik er vaak heen voor cadeautjes enzo
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een zeep-tic: ben dol op, en altijd op zoek naar leuke zeep voor bij de gootsteen. D&K heeft van die hele toffe zeepblokken, in allerlei lekkere geurtjes
* ColdFeet kan bij het uitbreken van een derde wereldoorlog en de daarbij behorende schaarste nog jaaaaaren haar handjes wassen![]()
ah leukquote:Op donderdag 22 november 2007 13:54 schreef sararaats het volgende:
Dille en Kamille is een mooie winkel.
heb er vele spulletjes voor m'n studiootje gekocht
Echt? Van Lush-spul sla ik groen en geel uit, véél te veel parfum... Tis een leuke winkel, maar ik koop er nooit ietsquote:Op donderdag 22 november 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet ook niet te vaak bij de lush komen hoor
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, importbelg dus. Je zit er toch niet voor het gunstige belastingtarief, hè?![]()
Ik ga er wellicht promoveren. Maar dat weet ik nog niet, moet nog een beslissing nemen. Maar ik vind de Vlaamse eetcultuur wel
Ik ben geboren op de Veluwe, maar woon inmiddels al weer bijna 8 jaar in Delft/Den Haag. Maar ik kan me prima aanpassen, vind ik zelfquote:Op donderdag 22 november 2007 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee joh, dat is allang niet meer zo. Waarom denk je dat er zoveel 'Ollanders weer teug gegaan zijn in de afgelopen jaren?
Nee ons oog viel gewoon op iets hier..
De Vlaamse eetcultuur is prima, ze houden van gezelligheid, tafelen en lekker eten met zijn allen. Zijn veel goede en leuke restaurant te vinden (ook in de kleinste dorpjes) ...
Boodschappen zijn in Nl trouwens vaak wel goedkoper, vandaar dat zoveel grens Belgen massaal in Nl boodschappen doen... Lekkere dingen is weer beter hier te krijgen vaak dus zo heb je aan alle kanten voordelen...
Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar hoe hoger je uit Nl komt des te meer moet je je aanpassen hier denk ik? (ik kom oorspronkelijk uit Utrecht)
Aanpassingsvermogen is wel een préquote:Op donderdag 22 november 2007 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben geboren op de Veluwe, maar woon inmiddels al weer bijna 8 jaar in Delft/Den Haag. Maar ik kan me prima aanpassen, vind ik zelf![]()
Ik bedoelde idd de leuke restaurantjes, en de uitgebreidere keus die je hebt bij bijv. de slager in België...
Oh, enne... Het is voor mij belastingtechnish véél aantrekkelijker om naar België te gaan, hoor. Iets met de verhouding salaris/beurs, waardoor je netto veel meer krijgt... Maar ja, om het daar nou om te doen?
Werk jij ook in België, of ga je daarvoor ook over de grens?
Dat merkte ik wel ja, dat Nederlanders directer zijn. Is overigens te merken in bijna alle andere landen ter wereld, vrees ik. Staan we toch ook om bekend?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Aanpassingsvermogen is wel een pré. Nou heb ik zelf weinig problemen ervaren hoor. Tis wel zo bijvoorbeeld dat de werkmentaliteit hier wel anders is dan in NL. Meer zuideuropees al
. Je moet veel meer geduld hebben (heel veel
) bijvoorbeeld.
En Nederlanders zijn véél directer dan Belgen (dat heb ik wel gemerkt). Dat kan soms wel leuke situaties opleveren. Soms ook wat minder leuke
maar grensbelgen kunnen een hoop hebben
Ik werk niet maar mijn man wel. Die is twee en half jaar van hier naar Amstelveen gereden (the horror) en rijdt nu elke dag naar Rotjeknor wat veel dichterbij is.
Meer geld overhouden is een paar jaar natuurlijk wel leuk. Waar zou je dan naar toe willen/gaan eventueel?
Valt reuze mee hoor, ligt er maar net aan waar je over de grens woont.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Enne, ik vind van 'België' naar Rotterdam ook héél ver klinken! Staat 'ie dan niet elke dag in de file, joh? 't Werkt wel op mijn nieuwsgierigheid hoor, waarom je dan in België bent gaan wonen
Metropolis is natuurlijk ook wel erg leuk. (de zaal met de bankjes bovenin al gehad?).. En goedkoper ook dan Pathé.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, ligt er maar net aan waar je over de grens woont.
Met vriendlief ookal zomaar even een middagje Antwerpen gedaan en als ik naar de bioscoop ga dan is het toch meestal Antwerpen![]()
Ik ben sowieso erg anti-pathé, wat een kl***-volk komt daar zegquote:Op donderdag 22 november 2007 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Metropolis is natuurlijk ook wel erg leuk. (de zaal met de bankjes bovenin al gehad?).. En goedkoper ook dan Pathé.
En zonder file is Rotterdam hier 40 minuutjes vandaan, das echt niets vind ik..
Why sorry...tis toch SC waar iedereen welkom isquote:Op donderdag 22 november 2007 14:43 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben wel erg veel aan het posten hier.... en dat terwijl ik hier zelden kwam...![]()
sorry!
Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 22 november 2007 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben sowieso erg anti-pathé, wat een kl***-volk komt daar zeg![]()
Metropolis is favoriet samen met Apollo, dat is een te schattig bioscoopje hier in Delft met 2 (kleine) zalen maar en je hoeft maar op het knopje te drukken en dan komen ze je bestelling opnemen en je mag ook nogeens roken tijdens de film.
[..]
Why sorry...tis toch SC waar iedereen welkom is![]()
Mensen die roken tijdens de film krijgen mijn beker cola over zich heen om het even te blussen.quote:en je mag ook nogeens roken tijdens de film.
tsssquote:Op donderdag 22 november 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roken tijdens de film krijgen mijn beker cola over zich heen om het even te blussen.![]()
Pathé de Kuip doelde ik idd ook op, netals Pathé Scheveningen....brrrr.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijdWel bijzonder dat je er nog mag roken.
Wij zijn laatst met vrienden naar Pathé de Kuip geweest... Volgende keer weer Antwerpen hoor. Mijn hemel wat een ellendevolk, veeeeeeeeel te druk en echt ontzettend duur!
ok
Als je wilt dat er niet gerookt mag worden tijdens de film dan ga je naar 1 van de andere honderden bioscopen die er in Nederland zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die roken tijdens de film krijgen mijn beker cola over zich heen om het even te blussen.![]()
Met mijn ex deed ik altijd als we 2 films achter elkaar pakten ook zelf een flesje drinken meenemen, moeten ze die prijzen maar niet zo achterlijk hoog maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
Downloaden doen wij ook hoorlekker samen op de bank met wat te peuzelen en een lekker glas wijn.. kaarsjes aan.
Maar soms is de bios gewoon wel leuk, even weg.. en sommige films komen beter over in het groot.
Maar tis wel jammer dat bijvoorbeeld bij de Kuip de hele bios wat overheerst wordt door bepaalde mensen en dat je voor een klein flesje wijn 3.75 moet betalen
Ja daar had ik dus niet aangedacht, braaf als ik ben.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met mijn ex deed ik altijd als we 2 films achter elkaar pakten ook zelf een flesje drinken meenemen, moeten ze die prijzen maar niet zo achterlijk hoog maken.![]()
Wij dachten daar in het begin ook niet aan hoor. Maar waren allebei filmfreak en gingen eigenlijk iedere week naar 1 of 2 films, en dan tikt het toch behoorlijk aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus niet aangedacht, braaf als ik ben.![]()
Maar met zijn vieren, en we hadden dorst, tikt het lekker aan dan
We rekenden voor de lol om wat betaald hadden aan een avondje film en eten en drinken voor vier personen..
en maar zeggen dat het niet duurder is geworden door de euro!![]()
grote handtas dan wel, als je met je Albert Heijn tas aankomt zetten dan kan je alles afleveren denk ik zoquote:Op donderdag 22 november 2007 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat is ook zo. vriendinnetje zei ook al dat we volgende keer maar een grote tas mee moeten nemen
Heb wel een mooie leren tas waar ik zowat mijn hele hebben en houwen in kwijt kan..quote:Op donderdag 22 november 2007 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grote handtas dan wel, als je met je Albert Heijn tas aankomt zetten dan kan je alles afleveren denk ik zo![]()
\mutsquote:Op donderdag 22 november 2007 14:43 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben wel erg veel aan het posten hier.... en dat terwijl ik hier zelden kwam...![]()
sorry!
quote:Op donderdag 22 november 2007 14:53 schreef DarkElf het volgende:
Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijd![]()
utregquote:Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]springhaver of het hoogt?
Voor mij ook al goeie ouwe tijd, alhoewel ik eens in de zoveel tijd wel afspreek in Utreg hoor voor een avondje uit met vriendinnen of zoon
hier zie ik ze nog gewoon bij de C1000 enzo hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef MissHobje het volgende:
Trouwens .. ff vraagje tussendoor
Ik zoek dus al weken koekkruiden/spuculaas kruiden.. ze waren op dus hoppa nieuwe halen..
Het is hier nergens te krijgen in geen 1 supermarkt wtf!
Het is toch niet uit de handel ofzo ?
Oh welke was het nou? (tis al zo lang geledenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]springhaver of het hoogt?
Voor mij ook al goeie ouwe tijd, alhoewel ik eens in de zoveel tijd wel afspreek in Utreg hoor voor een avondje uit met vriendinnen of zoon
preciesquote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh welke was het nou? (tis al zo lang geleden)
Utrecht blijft toch altijd mijn stad hoorHoe leuk Antwerpen bijvoorbeeld ook is, niets kan tegen de knusheid van utreg op.
Ja op is het zekerquote:Op donderdag 22 november 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zie ik ze nog gewoon bij de C1000 enzo hoor
en bij du Jumbo hebben ze ze ook zeker weten
zijn ze niet gewoon op omdat iedereen ineens pepernoten moet bakken?
moet ik ook voor je kijken?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja op is het zeker![]()
Maar dan bij de hoogvliet, c1000 en de appiehappie tegelijk![]()
En al zo;n 2 maandjes inmiddels.
Van de week moet ik nog ergens anders heen.. ga ik meteen in de supermarkten kijken
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik ook voor je kijken?
ik woon in een gat, daar kan het nooit op zijn, want er wonen 3 mensen en een pony ofzo
en in Wijk zullen ze het ook nog wel hebben
ik bedoel. fucking Didamquote:Op donderdag 22 november 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zeg ze dan dat ze het naar mijn supermarkt moeten sturen.. killo of 4 will do hahhaha.
3 mensen en 1 pony maarquote:Op donderdag 22 november 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik ook voor je kijken?
ik woon in een gat, daar kan het nooit op zijn, want er wonen 3 mensen en een pony ofzo
en in Wijk zullen ze het ook nog wel hebben
zo ongeveer dan hequote:
ik ook....quote:Wij hebben op de hoek een heuse manege.
blegh....quote:Paardenpoep![]()
De geur van paarden
preciesquote:Utreg heeft idd het knusse en het bekende vertrouwde.
nog nooit geweest eigenlijk...quote:Alhoewel ik Haarlem nu ook errug lekker vind winkelen!
Wij hechten ons ook niet aan een plaats maar hier wonen heeft wel erg veel voordelen..quote:Op donderdag 22 november 2007 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind leuk en uitdagend werk ook belangrijk, DE, maar ik geloof dat ik liever zou verhuizen, ik 'hecht' me niet zo hard aan een plaats (of misschien juist wel, maar heel snel, zodat ik het overal leuk vind). En ja, Brussel lijkt me echt leuk & opwindender dan Leuven, maar allicht dat we eerst een jaartje in Leuven zouden gaan wonen, gewoon zo'n knus stadje![]()
Oeh! Dat klinkt goed!quote:DE, ik ben in Jo'burg een keer naar een theatervoorstelling geweest waar ze je drankjes aan tafelkwamen brengen, en dan ook echt de meest extravagante cocktailsIk zoek nog altijd een bios waar ze dat ook hebben en tot die tijd slurp ik braaf grote bekers cola leeg
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Bluezz, ik kende dus alleen Springhaver in Utrecht, toen ging laatst een portugees meisje dat in Utrecht op de universiteit rondloopt mij uitleggen dat ze naar een 'arthouse' bioscoop ging, dus ik 'Oh, naar Springhaver', nee, t was 'tgogggt', zei ze, dus ik echt zo vanMaar dat was dus 't Hoogt
Nog een liefhebberquote:Op donderdag 22 november 2007 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mmmm belgische vrouwen![]()
heb geluk dat mijn kantoor eigenlijk in Antwerpen staat
oi!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog een liefhebber
Die zachte G
Die zachte G bij mannen.
daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, willen jullie hier een leuk () berichtje achterlaten?
FOK!ker van de week: stereotomy
Ben bang dat die niet-CULlers er helemaal niks van snappen.
Zo praten ze allemaal hier.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
oi!![]()
heb je MPG weleens horen praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo praten ze allemaal hier.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nog nooit in KSC geweest zekerquote:Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
Tering, wat kunnen jullie op 1 dag veel ouwenelen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, willen jullie hier een leuk () berichtje achterlaten?
FOK!ker van de week: stereotomy
Ben bang dat die niet-CULlers er helemaal niks van snappen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Zal ik al mijn klonen een reactie laten plaatsen?![]()
Prinsenland?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:33 schreef Dahahan het volgende:
*dubbele-nationaliteit Nederlander-Belg meld zich*
MissHobje, die speculaaskruiden heb ik laatst nog gewoon gevuld (of gezien) in de Albert Heijn hier in Prinsenland, het is wel een redelijk grote AH maar ze zullen het in andere AHs ook wel hebben.
Jaaaaaquote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Zal ik al mijn klonen een reactie laten plaatsen?![]()
ah weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef Dahahan het volgende:
eh ja dat is in Rotterdam, sorry![]()
Ongeveer vanaf metrostation Kralingse Zoom tot Schenkel.
Heee leuk dat je ook hier postquote:Op donderdag 22 november 2007 18:33 schreef Dahahan het volgende:
*dubbele-nationaliteit Nederlander-Belg meld zich*
MissHobje, die speculaaskruiden heb ik laatst nog gewoon gevuld (of gezien) in de Albert Heijn hier in Prinsenland, het is wel een redelijk grote AH maar ze zullen het in andere AHs ook wel hebben.
Ik ken van utreg eigenlijk alleen het centraal station, hoog-catharijne (of hoe je het ook schrijft) en de jaarbeursquote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
hoe leuk ik wonen in Arnhem ook vond en hoe leuk ik het hier in Didam heb, het zal het nooit halen bij Utreg
komt wel goedquote:Op donderdag 22 november 2007 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken van utreg eigenlijk alleen het centraal station, hoog-catharijne (of hoe je het ook schrijft) en de jaarbeurs
8 topics per dag op hoogtijdagen stampen we der doorheenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
Heej SOLletje, post eens met al je klonen achter elkaar? Kijken of er nog een paar tussen zitten die ik nog niet kende...
doe dat daar dan lekkerquote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
8 topics per dag op hoogtijdagen stampen we der doorheen
In KSC passeren ook vele zinnige/nuttige/waardevolle onderwerpen de revue hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe dat daar dan lekkerwij slowchatten hier op ons gemakje, zodoende hebben we altijd wat zinnigs/nuttigs/waardevols te vertellen
![]()
Dan heb je nou net de lelijkste plekken te pakkenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:52 schreef MPG het volgende:
Ik ken van utreg eigenlijk alleen het centraal station, hoog-catharijne (of hoe je het ook schrijft) en de jaarbeurs
Het is niet alleen het taaltje maar ook de uitstraling en hoe ze zich kleden (ja, ik ben een mode-nicht soms. Wie gaat er mee shoppen??quote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog een liefhebber
Die zachte G
Die zachte G bij mannen.
Daarom mag Muckie me een keer meenemen, en me alle MOOIE plekjes laten zienquote:Op donderdag 22 november 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb je nou net de lelijkste plekken te pakken
Ah, dan kun je me vast helpen met de volgende vraag.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is niet alleen het taaltje maar ook de uitstraling en hoe ze zich kleden (ja, ik ben een mode-nicht soms. Wie gaat er mee shoppen??)
ja, is genoegquote:Op donderdag 22 november 2007 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, dan kun je me vast helpen met de volgende vraag.
Ik zit nu in pak achter de computer () want mijn zus gaat volgende week trouwen en ik wou kijken of alles nog pastte.
Nu past alles wel, maar ik weet niet of de mouwen iets te kort zijn van mijn overhemd.
Vraag aan MPG: hoe lang moeten de mouwen van de overhemd zijn t.o.v. het pak? Als ik mijn armen langs m'n zij hang, dan zie je mijn witte overhemd niet meer omdat de mouwen van mijn pak iets langer zijn. Dat klopt toch?
Als ik mijn armen recht vooruit steek, dan komt er zo'n centimeter overhemd-mouw naar buiten steken. Is dat genoeg?
Help mij
Hoi stereoquote:
Dat mag wel iets meer zijn dan een cm, maar als je wat ziet, is het allang goed. Als ie maar niet verdwijnt.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, dan kun je me vast helpen met de volgende vraag.
Ik zit nu in pak achter de computer () want mijn zus gaat volgende week trouwen en ik wou kijken of alles nog pastte.
Nu past alles wel, maar ik weet niet of de mouwen iets te kort zijn van mijn overhemd.
Vraag aan MPG: hoe lang moeten de mouwen van de overhemd zijn t.o.v. het pak? Als ik mijn armen langs m'n zij hang, dan zie je mijn witte overhemd niet meer omdat de mouwen van mijn pak iets langer zijn. Dat klopt toch?
Als ik mijn armen recht vooruit steek, dan komt er zo'n centimeter overhemd-mouw naar buiten steken. Is dat genoeg?
Help mij
Ik wil wel sjoppen met je heur, ben dol op sjoppen voor mannenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is niet alleen het taaltje maar ook de uitstraling en hoe ze zich kleden (ja, ik ben een mode-nicht soms. Wie gaat er mee shoppen??)
Heej Feestje!!!!!!! Leuk!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:23 schreef SeaOfLove het volgende:
MogguhOver een paar uurtjes zie ik HEM weer
Mijn jarig menneke
![]()
Yepzzz dat is straks...mijn kadootje voor HEM...hij mag zich uitleven op mijn ex en zijn speenvarkenvrouwquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
@SOL: heeeel veel succes vandaag! (vandaag was toch de mediation??)
Delft is ook maar 10 minuten met de treinquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:42 schreef Den_Haag het volgende:
Dank je SOL![]()
Kijk ook nog even CF aan. Die woont tenslotte al in de buurt![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge DH, SOL en Tezz
SOL, succes vandaag met je ex en die bijbehorende rotdwerg die een zielig excuus als vrouw moet voorstellen maar in werkelijkheid jouw veters nog niet eens mag strikken
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz dat is straks...mijn kadootje voor HEM...hij mag zich uitleven op mijn ex en zijn speenvarkenvrouw![]()
Oops, was vergeten dat je in Delft woonde. DH is dus maar 10 minuten voor jou met de treinquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Delft is ook maar 10 minuten met de trein![]()
Ben je merkengeyl?
Nu ff snel douchen en spulletjes pakken, heb al een was gedraaid en in de droger zitten, de afwas en afdroog gedaan, dus schiet lekker op![]()
Het is echt wel fijn hoor, ff een half uurtje plonsen! Ik 'moet' het nu om aan te sterken en om mijn rugspieren weer in beweging te krijgen, maar deed het voor mijn hernia ook al tweemaal per week (eenmaal alleen echt hard werken en eenmaal samen met mijn dochtertje gewoon wat spelen). Gewoon doen Bluezz!!!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte SOL
Tezz ik wil ook mee zwemmen!
Ga morgen maar eens op zoek naar De Planeet, ik moet en wil echt!!!
In Valkenswaard. Da's erg ver fietsen vanuit Den Haag. Bloemendaal zal iets dichter bij zijn wellicht....quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz en Tezz in bikiniwaar moet ik zijn??
Als je je armen langs je lichaam hebt hangen mag de mouw van het colbert volledig over de mouw van het overhemd vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Okay... maar hij verdwijnt dus *wel* als ik mijn armen gewoon langs mijn zij heb hangen. Nu ik aan het typen ben op het toetsenbord, zie je zo'n 1-2,5 cm van de mouwen.
Da's toch normaal of mag het ietsje meer zijn?
Denk dat ik sowieso morgen een hagelnieuw overhemd bij de V&D of Hema haal, maar moet dan wel een maatje groter dan misschien
Als je naar de Tongelreep komt hoef ik maar 2 minuten te fietsenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
In Valkenswaard. Da's erg ver fietsen vanuit Den Haag. Bloemendaal zal iets dichter bij zijn wellicht....
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz in badpakwaar moet ik zijn??
Oh, bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je je armen langs je lichaam hebt hangen mag de mouw van het colbert volledig over de mouw van het overhemd vallen.
Bij naar voren gestrekte armen hou ik meestal aan dat een centimeter of 2-3 van de mouw van mn overhemd zichtbaar is.
Ik heb nog trauma's van de Tongelreep. Frietjes tussen je tenen en pestende tieners.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je naar de Tongelreep komt hoef ik maar 2 minuten te fietsen
Kunnen we samen van de glijbaan
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb blijkbaar een dikke nek en exotische lichaamsmaten want alles is of te lang of te krap: met maatje 40 krijg ik mijn nekknoop niet dicht en met 42 lijkt het alsof ik wurgsex heb met mijn overhemd. Maatje 43 is geen optie omdat ik er dan uitzie als een luchtballon
Of je laat een overhemd op maat makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb blijkbaar een dikke nek en exotische lichaamsmaten want alles is of te lang of te krap: met maatje 40 krijg ik mijn nekknoop niet dicht en met 42 lijkt het alsof ik wurgsex heb met mijn overhemd. Maatje 43 is geen optie omdat ik er dan uitzie als een luchtballon
Misschien op eBay wat kleren importeren
En andere exotische medelanders die vrouwen lastig vallen in de saunaquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's van de Tongelreep. Frietjes tussen je tenen en pestende tieners.....
Mjaquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je laat een overhemd op maat makenDat is zooo leuk! Meneer ColdFeet liet dat doen voor zn trouwdag, dan kun je echt alles zelf kiezen, breedtes van stiksels, vorm van manchet, etc. etc.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het zit er dik in dat ik mijn kleren nog behoorlijk moet aanpassen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Trek dat pakje aan wat je op die foto aanhebt die je me laatst stuurde per PM. Goede keuze....
http://www.mijnoverhemd.nl/ (La Chemiserie Traditionelle) op maatquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je laat een overhemd op maat makenDat is zooo leuk! Meneer ColdFeet liet dat doen voor zn trouwdag, dan kun je echt alles zelf kiezen, breedtes van stiksels, vorm van manchet, etc. etc.
Hahaha. Nou iedere dinsdagavond van half negen tot half tien en vrijdagochtend van half negen tot half tien lig ik in het zwembad, dus be my guest. En aangezien er maar 1 zwembad is in Valkenswaard moet je dat vast wel kunnen vinden. Ik heet gewoon Tessa, dus als je dat door het zwembad roept steek ik vast mijn hand op....quote:
Wie gaat er mee?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha. Nou iedere dinsdagavond van half negen tot half tien en vrijdagochtend van half negen tot half tien lig ik in het zwembad, dus be my guest. En aangezien er maar 1 zwembad is in Valkenswaard moet je dat vast wel kunnen vinden. Ik heet gewoon Tessa, dus als je dat door het zwembad roept steek ik vast mijn hand op....
Valkenswaard is niet te ver weg..quote:
http://www.shirtmakers.nlquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.mijnoverhemd.nl/ (La Chemiserie Traditionelle) op maat
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
zeg vraagje; ik heb van die witte bolletje gekocht van blue band omdat ze me beloven dat ze net zo goed voor je zijn als bruine..
ben ik erin gestonken?
zeg vraagje; ik heb van die witte bolletje gekocht van blue band omdat ze me beloven dat ze net zo goed voor je zijn als bruine..
ben ik erin gestonken?
ben ik erin gestonken?
waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
ben ik erin gestonken?
ben ik erin gestonken?
Ach joh, je hebt je sinterklaas muts op dus het zullen wel de pieten geweest zijn die hebben liggen te klooien met je quote.quote:
ik wist dat het te mooi was om waar te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Want als ze witbrood net zo vezelrijk kunnen maken als bruinbrood, maar het ziet er uit als witbrood, dan ga er maar van uit dat er van alles doorheen zit wat de naam E-nummerzoveel, geurstoffen, smaakstoffen of toevoegingen draagt. En dat is dan weer niet goed voor je, dus ben je weer terug bij af.
Oh nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet.
sommige bruine broden zijn zelfs nog slechter dan witte (wat is slechter, ze zijn in ieder geval niet zo gezond als de kleur doet vermoeden), die zijn alleen maar bruin omdat er een kleurstofje aan zit, dus je wordt wel vaker genaaid
1 keer indrukken, en toen ik op invoeren klikte, was dit mijn surprisequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh nou weet ik het helemaal niet meer
en wat deed je met die quote?
Volkoren als aanduiding zegt meer dan de donkere kleur van brood. Ze maken idd brood vaak donker met geroosterd moutmeel. Da's verder niet ongezonder, maar ook niet gezonder.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik wist dat het te mooi was om waar te zijn
maar ja ik ben zo'n pushover in de supermarkt he?
Ik weet het, ik weet het. Als we bij mijn broertje in Haarlem op visite zijn dan gaan we wel eens in Bloemendaal naar het strand.......mooi hoor! En hippe strandtentjes!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Van Bloemendaal
Naar Valkenswaard
Afstand 154,2 km.
Reisduur 01:32
Dat is toevallig, daar dacht ik ook net aan!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe zou het met SoL en de mediator zijn?
Wat raar om iemands potje warme, versche sperma in ontvangst te nemen, en maar te hopen dat ie zijn handen net heeft gewassenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar om straks iemand te spreken waarvan je weet dat die net sex heeft gehad
kwak kwakquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat raar om iemands potje warme, versche sperma in ontvangst te nemen, en maar te hopen dat ie zijn handen net heeft gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Dan zet ik de DVD wat harderquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:22 schreef Euc- het volgende:
Doe je ze als het niet lukt ook een handje helpen?
hahaha ik ben ook een oudviolist.......Ik zie me nog staan op met kerst in de kerk met mijn viooltje. En papa en mama maar klappen....quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Andre Rieu? Dat meen je niet!
Als oud-violistje ben ik geen fan van die man
Shit man, da's moeilijk! Ik heb hem ff op pauze gezet. Level 1 ging vrij goed, ik wist ze allemaal binnen een straal van 200 km te lokaliseren. Maar nu........rapapapa.........level 2quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Verslavend spelletje, test je topo
http://www.minijuegosgrat(...)rld/hwdykyworld.html
Gestrand in level 10.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Verslavend spelletje, test je topo
http://www.minijuegosgrat(...)rld/hwdykyworld.html
Slechtquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
En jij Bluezz?
Net leverl 11 gehaald en daar gestrandquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gestrand in level 10.
Ga de mist in in Afrika.
Verder lette ik wel altijd goed op vroeger bij geografie.
Mijn beste hit was 2 km. (Edinburgh)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Level 10... zucht. Hoeveel levels zijn er?
@Golfer, ik ben juist extreem goed in Afrika: Maputo en Gaborone allebei binnen de 100 km
Hihi, Maseru en Swaziland zijn wel errug makkelijk, dat zijn die kleine blauwe puntjes. Maar idd, het mikt voor geen meter. Zeker niet als je ergens in de Pacific een eilandje moet aangeven.... Dan ben ik allang trots op mezelf dat ik weet waar Belize ligt, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn beste hit was 2 km. (Edinburgh)
Sommige landen zijn zo klein dat je haast niet kunt mikken (Nederland, Belgie, Luxemburg etc.) als je dan al in een straal van 40 km. zit is het prima.
Er zijn trouwens 12 levels.
Morgen ga ik het nog eens proberen, moet toch wel verder kunnen komen dan level 10.
Ik vond Bridget Jones leuk (als metroman).quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, een wijvenfilm. Bridget Jones of Notting Hill?
Ik heb een carpe diemflesje met water en een dozijn paracetamolletjesquote:
Trouwens, heb je ooit de beste vrouwenfilm gezien? Deep Throat?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, een wijvenfilm. Bridget Jones of Notting Hill?
Net thuis van de afscheidsborrel van een oud-collega. nu maar eens maffen. Morgen volgende borrelquote:
Hihi, da's toch typisch zo'n film die je niet mag zien van je ouders?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens, heb je ooit de beste vrouwenfilm gezien? Deep Throat?
Een prachtige naam.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer wat vind jij van Kiki Musampa?
Was het daarvoor nog erger dan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef sararaats het volgende:
hallo koekidoe
ik ben naar de kapper geweest (zat 3 uren binnen pppffffff)
het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
IK BEN EN BLIJF ALTIJD DE PERFECTE GASTVROUW![]()
Ik kom niet eens meer uit mijn woorden om even te antwoorden.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat YapYum gesloten is, daar zochten ze altijd gastvrouwen.
Maar even serieus: snap dat het een heftig dag je voor je was, let go en laat het van je schouders afglijden.
Geniet na van de beloofde seks met hem en straks weer gezond op.
Ik lees/hoor het later wel weer.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kom niet eens meer uit mijn woorden om even te antwoorden.
kusje voor jou en bloes
ik kan geen foto's van mezelf maken. dat geef ik eerlijk toe en ja ik heb een permanentje laten zetten. had vreselijk veel uitgroeiquote:Op zaterdag 24 november 2007 03:05 schreef ColdFeet het volgende:
Sara, niet zo boos kijken naar de camera. Heb je 'n permanentje laten zetten?
Ik heb echt geen aanleg voor krullen; alles wat ik erin draai, zakt binnen een paar uur uit...quote:Op zaterdag 24 november 2007 05:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan geen foto's van mezelf maken. dat geef ik eerlijk toe en ja ik heb een permanentje laten zetten. had vreselijk veel uitgroei
Maria Callas leeft niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Euc- het volgende:
Wanneer gaan jullie eens naar Callas?
Nogal prijzig... in april gaan we ook al naar Oud Sluis.. we moeten de boel wel goed verdelen, want een baan erbij trekken we niet hoor op onze leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Euc- het volgende:
Wanneer gaan jullie eens naar Callas?
Te duur vind ik niet dat je daarover kunt oordelen, te prijzig voor jullie is wat anders. Ben er een tijdje terug geweest met wat oud collega's en het was echt iedere cent waard.quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Maria Callas leeft niet meer.
Je bedoelt Calla's ?
Heb die site eens bekeken. Vind ik aan de (te) dure kant, maar wie weet, komt het er nog eens van.
Ja, uit de fabrieken van Unileverquote:Op zaterdag 24 november 2007 08:17 schreef Tezz het volgende:
@Stereo: een cheeseburger uit de MAGNETRON ???![]()
hahaha zooooo lekker op zijn tijd dat ranzige eten he!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, uit de fabrieken van Unilever
Lekker glaasje Saké erbijquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
het was echt god-de-lijk![]()
we hebben echt genoten..
de vis was ook héérlijk![]()
Mijn nagels zien er ook ongeveer zo uitquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoe kán je dát nou zien, dat ik nagels bijt![]()
![]()
al sinds ik tanden heb zo ongeveer![]()
![]()
![]()
Sushi-meet bij MoBloquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
het was echt god-de-lijk![]()
we hebben echt genoten..
de vis was ook héérlijk![]()
ik ben van oorsprong Scheveningse, dus een visfobie is dan nagenoeg onmogelijk, tenzij je het gewoon té veel gegeten hebtquote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Lekker glaasje Saké erbij
Ik heb alle spullen voor sushi in huis, maar met mijn vis-fobie en niet veel rijst-liefhebbers om me heen, ben ik nooit verder gekomen dan één experiment...
Wij hebben al een keer een sushi-meet gedaan, was erg leuk en leerzaam met o.a. Mirugai erbij als sushi-master.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we een speed-sushi-meet-date organiseren voor iedereen die op zoek is![]()
Ikke niet hoor
Jij hebt een fantastische vent.quote:Op maandag 26 november 2007 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet steekt een vermanend vingertje op: zo zie je maar, Stereo, een relatie is nooit een gegeven, je moet er steeds aan blijven werken!
Maar je vriendin wil er ook wel aan werken, dus?
Ik houd het voorlopig alleen even bij [SEX]quote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig..
CUL gaat idd van OUD naar SEX naar R&Pmaarreh.. ervoor vechten dus?
![]()
Ik ook, stel je voor dat die mooie taart misluktquote:Op maandag 26 november 2007 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks, ik hoop ook echt dat het goed komt.
Mijn 3-jaardip was het einde van de relatie. Ben misschien wat veeleisend maar ja, zoek energie en passie.quote:Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef KrnKje het volgende:
Mijn 3-jaar dip was dieper dan ooit te voren, maar nu na ruim 4 jaar intussen samen gaan wonen en het is allemaal geweldig![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 15:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ook, stel je voor dat die mooie taart mislukt
Zoiets ja. Hij is al bijna 10 jaar ofzo van de moeder van de meiden af (13 en bijna 16 jr zijn ze). Met de jongste gaat het contact in principe prima.quote:Op maandag 26 november 2007 16:23 schreef Euc- het volgende:
SOL: Moet eerlijk zeggen dat ik het hele verhaal niet zo goed gevolgd heb, maar wat is er nou eigenlijk aan de hand?
Jij hebt nieuwe kerel ontmoet, nieuwe kerel is al ooit gescheiden (?) en heeft uit het oude huwelijk 2 dochters, nieuwe dochters accepteren jou niet als "nieuwe" moeder, en doen daarom heel baldadig.
Klopt dat een beetje of zit ik er ram naast?
Hij is vooral pissed op zijn dochter en als ze zich zo blijft gedragen hoeft ze wat hem betreft niet meer te komen.quote:Op maandag 26 november 2007 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
Sjonge SOL, dat was me 't weekendje wel. Lijkt me lastig, zo'n 'stiefdochter', want je bent natuurlijk haar moeder niet, dus niet verantwoordelijk voor haar opvoeding, maar dat zegt niet dat ze zo krengig mag doen... Wat vindt HIJ ervan? Zijn jullie er nog een beetje uitgekomen?
Ben je nu weer thuis, of zit je nog bij HEM?
Fuck de mode, dit zijn handgemaakte italiaanse schoenenquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, eeeh.. leuk -euc-
ben niet zo van de schoenen, dus geen idee of dat 'goed' of 'mode' ismaar als jij er maar
mee bent, is 't goed, dus:
yay!
Ohhh dat klinkt zeer aantrekkelijkquote:Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Zullen we morgen 's ergens in de stad gaan lunchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |