Hihi, da's toch typisch zo'n film die je niet mag zien van je ouders?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens, heb je ooit de beste vrouwenfilm gezien? Deep Throat?
Een prachtige naam.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer wat vind jij van Kiki Musampa?
Was het daarvoor nog erger dan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef sararaats het volgende:
hallo koekidoe
ik ben naar de kapper geweest (zat 3 uren binnen pppffffff)
het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
IK BEN EN BLIJF ALTIJD DE PERFECTE GASTVROUW![]()
Ik kom niet eens meer uit mijn woorden om even te antwoorden.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat YapYum gesloten is, daar zochten ze altijd gastvrouwen.
Maar even serieus: snap dat het een heftig dag je voor je was, let go en laat het van je schouders afglijden.
Geniet na van de beloofde seks met hem en straks weer gezond op.
Ik lees/hoor het later wel weer.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kom niet eens meer uit mijn woorden om even te antwoorden.
kusje voor jou en bloes
ik kan geen foto's van mezelf maken. dat geef ik eerlijk toe en ja ik heb een permanentje laten zetten. had vreselijk veel uitgroeiquote:Op zaterdag 24 november 2007 03:05 schreef ColdFeet het volgende:
Sara, niet zo boos kijken naar de camera. Heb je 'n permanentje laten zetten?
Ik heb echt geen aanleg voor krullen; alles wat ik erin draai, zakt binnen een paar uur uit...quote:Op zaterdag 24 november 2007 05:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan geen foto's van mezelf maken. dat geef ik eerlijk toe en ja ik heb een permanentje laten zetten. had vreselijk veel uitgroei
Maria Callas leeft niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Euc- het volgende:
Wanneer gaan jullie eens naar Callas?
Nogal prijzig... in april gaan we ook al naar Oud Sluis.. we moeten de boel wel goed verdelen, want een baan erbij trekken we niet hoor op onze leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Euc- het volgende:
Wanneer gaan jullie eens naar Callas?
Te duur vind ik niet dat je daarover kunt oordelen, te prijzig voor jullie is wat anders. Ben er een tijdje terug geweest met wat oud collega's en het was echt iedere cent waard.quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Maria Callas leeft niet meer.
Je bedoelt Calla's ?
Heb die site eens bekeken. Vind ik aan de (te) dure kant, maar wie weet, komt het er nog eens van.
Ja, uit de fabrieken van Unileverquote:Op zaterdag 24 november 2007 08:17 schreef Tezz het volgende:
@Stereo: een cheeseburger uit de MAGNETRON ???![]()
hahaha zooooo lekker op zijn tijd dat ranzige eten he!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, uit de fabrieken van Unilever
Lekker glaasje Saké erbijquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
het was echt god-de-lijk![]()
we hebben echt genoten..
de vis was ook héérlijk![]()
Mijn nagels zien er ook ongeveer zo uitquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoe kán je dát nou zien, dat ik nagels bijt![]()
![]()
al sinds ik tanden heb zo ongeveer![]()
![]()
![]()
Sushi-meet bij MoBloquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
het was echt god-de-lijk![]()
we hebben echt genoten..
de vis was ook héérlijk![]()
ik ben van oorsprong Scheveningse, dus een visfobie is dan nagenoeg onmogelijk, tenzij je het gewoon té veel gegeten hebtquote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Lekker glaasje Saké erbij
Ik heb alle spullen voor sushi in huis, maar met mijn vis-fobie en niet veel rijst-liefhebbers om me heen, ben ik nooit verder gekomen dan één experiment...
Wij hebben al een keer een sushi-meet gedaan, was erg leuk en leerzaam met o.a. Mirugai erbij als sushi-master.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |