abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54782686
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Enne, ik vind van 'België' naar Rotterdam ook héél ver klinken! Staat 'ie dan niet elke dag in de file, joh? 't Werkt wel op mijn nieuwsgierigheid hoor, waarom je dan in België bent gaan wonen
Valt reuze mee hoor, ligt er maar net aan waar je over de grens woont.

Met vriendlief ookal zomaar even een middagje Antwerpen gedaan en als ik naar de bioscoop ga dan is het toch meestal Antwerpen
pi_54782702
Brussel is natuurlijk helemaal heel anders... Zou natuurlijk wel hartstikke leuk zijn en bovendien een hele leuke ervaring.. En idd een slimme regeling hoor zo zijn er wel meer dingen hier anders geregeld waar we eerst aan moeten wennen maar die echt helemaal niet zo gek zijn.

Mijn man heeft het besef "lang onderweg zijn" niet zo Ja heb ik ook jaren aan moeten wennen maar die heeft echt zoiets (naar Amstelveen dan) als ik al een uur onderweg ben, want maakt nog een uur dan uit?

En naar Rotjeknor heeft ie wel eens file maar das dan bij de van Brienenoord pas ofzo Dus dat is prima te doen. Hij is nog nooit zo vroeg thuis geweest 's avonds en gaat nu echt pas om half acht weg (luxe dus).
Ach ja, tis een gewoon iemand die leuk en uitdagend werk belangrijker vind dat filerijden...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54782713
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Valt reuze mee hoor, ligt er maar net aan waar je over de grens woont.

Met vriendlief ookal zomaar even een middagje Antwerpen gedaan en als ik naar de bioscoop ga dan is het toch meestal Antwerpen
Metropolis is natuurlijk ook wel erg leuk. (de zaal met de bankjes bovenin al gehad?).. En goedkoper ook dan Pathé.

En zonder file is Rotterdam hier 40 minuutjes vandaan, das echt niets vind ik..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54782730
oh ik ben wel erg veel aan het posten hier.... en dat terwijl ik hier zelden kwam...

sorry!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54782773
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Metropolis is natuurlijk ook wel erg leuk. (de zaal met de bankjes bovenin al gehad?).. En goedkoper ook dan Pathé.

En zonder file is Rotterdam hier 40 minuutjes vandaan, das echt niets vind ik..
Ik ben sowieso erg anti-pathé, wat een kl***-volk komt daar zeg

Metropolis is favoriet samen met Apollo, dat is een te schattig bioscoopje hier in Delft met 2 (kleine) zalen maar en je hoeft maar op het knopje te drukken en dan komen ze je bestelling opnemen en je mag ook nogeens roken tijdens de film.
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:43 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben wel erg veel aan het posten hier.... en dat terwijl ik hier zelden kwam...

sorry!
Why sorry...tis toch SC waar iedereen welkom is
pi_54782807
Gezellig toch DE!!!

Ik woon vlakbij Belgie, het is zelfs op de fiets te doen. Lekker eten daar ja! Restaurantjes genoeg........Ik zit dan meer in de richting van Hasselt enzo, maar ook daar is het goed toeven....

En nu maar eens verzinnen wat we vanavond moeten eten. Kaasfondue klinkt eigenlijk best goed!!!!! Maar ja, manlief is thuis (en die heeft het niet zo op kaas) EN ik heb geen fonduestelletje......hmmm. Even in CUL inspiratie op doen voor iets lekkers....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54782818
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik ben sowieso erg anti-pathé, wat een kl***-volk komt daar zeg

Metropolis is favoriet samen met Apollo, dat is een te schattig bioscoopje hier in Delft met 2 (kleine) zalen maar en je hoeft maar op het knopje te drukken en dan komen ze je bestelling opnemen en je mag ook nogeens roken tijdens de film.
[..]

Why sorry...tis toch SC waar iedereen welkom is
Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijd Wel bijzonder dat je er nog mag roken.

Wij zijn laatst met vrienden naar Pathé de Kuip geweest ... Volgende keer weer Antwerpen hoor. Mijn hemel wat een ellendevolk, veeeeeeeeel te druk en echt ontzettend duur!

ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 november 2007 @ 14:54:42 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54782824
quote:
en je mag ook nogeens roken tijdens de film.
Mensen die roken tijdens de film krijgen mijn beker cola over zich heen om het even te blussen.
Confidence through competence
pi_54782859
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mensen die roken tijdens de film krijgen mijn beker cola over zich heen om het even te blussen.
tsss
pi_54782863
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijd Wel bijzonder dat je er nog mag roken.

Wij zijn laatst met vrienden naar Pathé de Kuip geweest ... Volgende keer weer Antwerpen hoor. Mijn hemel wat een ellendevolk, veeeeeeeeel te druk en echt ontzettend duur!

ok
Pathé de Kuip doelde ik idd ook op, netals Pathé Scheveningen....brrrr.

Jah bijzonder dat je er nog mag roken. Ben benieuwd hoelang dat nog mag. Denk ook dat het miss wel de enige bios in Nederland is waar dat nog mag.

En jah 9 euro voor een kaartje is tegenwoordig normaal. Echt belachelijk!
pi_54782883
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je wilt dat er niet gerookt mag worden tijdens de film dan ga je naar 1 van de andere honderden bioscopen die er in Nederland zijn

Als je er niet tegn kan, moet je ook niet naar zo'n bioscoop gaan.
pi_54782895
Wij gaan veel te weinig naar de film. Eigenlijk best jammer, want we zijn wel beiden liefhebbers. Maar ja, downloaden is zo eenvoudig tegenwoordig!!!!
  donderdag 22 november 2007 @ 15:04:12 #38
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54782931
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

tsss
Ja, zo'n geluid geeft dat dan
Confidence through competence
pi_54782955
Downloaden doen wij ook hoor lekker samen op de bank met wat te peuzelen en een lekker glas wijn.. kaarsjes aan.

Maar soms is de bios gewoon wel leuk, even weg.. en sommige films komen beter over in het groot.

Maar tis wel jammer dat bijvoorbeeld bij de Kuip de hele bios wat overheerst wordt door bepaalde mensen en dat je voor een klein flesje wijn 3.75 moet betalen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54783110
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
Downloaden doen wij ook hoor lekker samen op de bank met wat te peuzelen en een lekker glas wijn.. kaarsjes aan.

Maar soms is de bios gewoon wel leuk, even weg.. en sommige films komen beter over in het groot.

Maar tis wel jammer dat bijvoorbeeld bij de Kuip de hele bios wat overheerst wordt door bepaalde mensen en dat je voor een klein flesje wijn 3.75 moet betalen
Met mijn ex deed ik altijd als we 2 films achter elkaar pakten ook zelf een flesje drinken meenemen, moeten ze die prijzen maar niet zo achterlijk hoog maken.
pi_54783144
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Met mijn ex deed ik altijd als we 2 films achter elkaar pakten ook zelf een flesje drinken meenemen, moeten ze die prijzen maar niet zo achterlijk hoog maken.
Ja daar had ik dus niet aangedacht, braaf als ik ben.

Maar met zijn vieren, en we hadden dorst , tikt het lekker aan dan
We rekenden voor de lol om wat betaald hadden aan een avondje film en eten en drinken voor vier personen..

en maar zeggen dat het niet duurder is geworden door de euro!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54783192
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja daar had ik dus niet aangedacht, braaf als ik ben.

Maar met zijn vieren, en we hadden dorst , tikt het lekker aan dan
We rekenden voor de lol om wat betaald hadden aan een avondje film en eten en drinken voor vier personen..

en maar zeggen dat het niet duurder is geworden door de euro!
Wij dachten daar in het begin ook niet aan hoor. Maar waren allebei filmfreak en gingen eigenlijk iedere week naar 1 of 2 films, en dan tikt het toch behoorlijk aan.

Begrijp ook niet waarom die kaartjes de afgelopen jaren zo schreeuwend duur zijn geworden. Van 6 en een halve euro naar gem. een euro of 9.
Dus dan wordt je vanzelf wel creatief
pi_54783231
Ja dat is ook zo. vriendinnetje zei ook al dat we volgende keer maar een grote tas mee moeten nemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54783256
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat is ook zo. vriendinnetje zei ook al dat we volgende keer maar een grote tas mee moeten nemen
grote handtas dan wel, als je met je Albert Heijn tas aankomt zetten dan kan je alles afleveren denk ik zo
  donderdag 22 november 2007 @ 15:40:24 #45
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54783381
ik neem ook vaak zelf drinken mee als we naar de bioscoop gaan
echt achterlijk duur is het daar
ik ga meestal in Arnhem trouwens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54783469
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

grote handtas dan wel, als je met je Albert Heijn tas aankomt zetten dan kan je alles afleveren denk ik zo
Heb wel een mooie leren tas waar ik zowat mijn hele hebben en houwen in kwijt kan..
en waar ik dus altijd maar in loop te graaien want ik kan niets vinden..

bovendien weegt hij een kleine ton als ik klaar ben om de deur uit te gaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 november 2007 @ 15:54:18 #47
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54783542
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:43 schreef DarkElf het volgende:

sorry!
\muts

Iedereen is welkom hoor, ook jij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54783619
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:53 schreef DarkElf het volgende:

Oh dat klinkt idd goed, zo'n biosje had je vroeger ook in Utrecht! Goeie ouwe tijd

springhaver of het hoogt?
Voor mij ook al goeie ouwe tijd, alhoewel ik eens in de zoveel tijd wel afspreek in Utreg hoor voor een avondje uit met vriendinnen of zoon
  donderdag 22 november 2007 @ 16:04:20 #49
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54783636
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

springhaver of het hoogt?
Voor mij ook al goeie ouwe tijd, alhoewel ik eens in de zoveel tijd wel afspreek in Utreg hoor voor een avondje uit met vriendinnen of zoon
utreg
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 november 2007 @ 16:06:57 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54783669
Trouwens .. ff vraagje tussendoor
Ik zoek dus al weken koekkruiden/spuculaas kruiden.. ze waren op dus hoppa nieuwe halen..
Het is hier nergens te krijgen in geen 1 supermarkt wtf!
Het is toch niet uit de handel ofzo ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')