Of je laat een overhemd op maat makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb blijkbaar een dikke nek en exotische lichaamsmaten want alles is of te lang of te krap: met maatje 40 krijg ik mijn nekknoop niet dicht en met 42 lijkt het alsof ik wurgsex heb met mijn overhemd. Maatje 43 is geen optie omdat ik er dan uitzie als een luchtballon
Misschien op eBay wat kleren importeren
En andere exotische medelanders die vrouwen lastig vallen in de saunaquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's van de Tongelreep. Frietjes tussen je tenen en pestende tieners.....
Mjaquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je laat een overhemd op maat makenDat is zooo leuk! Meneer ColdFeet liet dat doen voor zn trouwdag, dan kun je echt alles zelf kiezen, breedtes van stiksels, vorm van manchet, etc. etc.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het zit er dik in dat ik mijn kleren nog behoorlijk moet aanpassen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Trek dat pakje aan wat je op die foto aanhebt die je me laatst stuurde per PM. Goede keuze....
http://www.mijnoverhemd.nl/ (La Chemiserie Traditionelle) op maatquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je laat een overhemd op maat makenDat is zooo leuk! Meneer ColdFeet liet dat doen voor zn trouwdag, dan kun je echt alles zelf kiezen, breedtes van stiksels, vorm van manchet, etc. etc.
Hahaha. Nou iedere dinsdagavond van half negen tot half tien en vrijdagochtend van half negen tot half tien lig ik in het zwembad, dus be my guest. En aangezien er maar 1 zwembad is in Valkenswaard moet je dat vast wel kunnen vinden. Ik heet gewoon Tessa, dus als je dat door het zwembad roept steek ik vast mijn hand op....quote:
Wie gaat er mee?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha. Nou iedere dinsdagavond van half negen tot half tien en vrijdagochtend van half negen tot half tien lig ik in het zwembad, dus be my guest. En aangezien er maar 1 zwembad is in Valkenswaard moet je dat vast wel kunnen vinden. Ik heet gewoon Tessa, dus als je dat door het zwembad roept steek ik vast mijn hand op....
Valkenswaard is niet te ver weg..quote:
http://www.shirtmakers.nlquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.mijnoverhemd.nl/ (La Chemiserie Traditionelle) op maat
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
zeg vraagje; ik heb van die witte bolletje gekocht van blue band omdat ze me beloven dat ze net zo goed voor je zijn als bruine..
ben ik erin gestonken?
zeg vraagje; ik heb van die witte bolletje gekocht van blue band omdat ze me beloven dat ze net zo goed voor je zijn als bruine..
ben ik erin gestonken?
ben ik erin gestonken?
waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
ben ik erin gestonken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |