quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
zeg vraagje; ik heb van die witte bolletje gekocht van blue band omdat ze me beloven dat ze net zo goed voor je zijn als bruine..
ben ik erin gestonken?
Ach joh, je hebt je sinterklaas muts op dus het zullen wel de pieten geweest zijn die hebben liggen te klooien met je quote.quote:
ik wist dat het te mooi was om waar te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Want als ze witbrood net zo vezelrijk kunnen maken als bruinbrood, maar het ziet er uit als witbrood, dan ga er maar van uit dat er van alles doorheen zit wat de naam E-nummerzoveel, geurstoffen, smaakstoffen of toevoegingen draagt. En dat is dan weer niet goed voor je, dus ben je weer terug bij af.
Oh nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet.
sommige bruine broden zijn zelfs nog slechter dan witte (wat is slechter, ze zijn in ieder geval niet zo gezond als de kleur doet vermoeden), die zijn alleen maar bruin omdat er een kleurstofje aan zit, dus je wordt wel vaker genaaid
1 keer indrukken, en toen ik op invoeren klikte, was dit mijn surprisequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh nou weet ik het helemaal niet meer
en wat deed je met die quote?
Volkoren als aanduiding zegt meer dan de donkere kleur van brood. Ze maken idd brood vaak donker met geroosterd moutmeel. Da's verder niet ongezonder, maar ook niet gezonder.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik wist dat het te mooi was om waar te zijn
maar ja ik ben zo'n pushover in de supermarkt he?
Ik weet het, ik weet het. Als we bij mijn broertje in Haarlem op visite zijn dan gaan we wel eens in Bloemendaal naar het strand.......mooi hoor! En hippe strandtentjes!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Van Bloemendaal
Naar Valkenswaard
Afstand 154,2 km.
Reisduur 01:32
Dat is toevallig, daar dacht ik ook net aan!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe zou het met SoL en de mediator zijn?
Wat raar om iemands potje warme, versche sperma in ontvangst te nemen, en maar te hopen dat ie zijn handen net heeft gewassenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar om straks iemand te spreken waarvan je weet dat die net sex heeft gehad
kwak kwakquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat raar om iemands potje warme, versche sperma in ontvangst te nemen, en maar te hopen dat ie zijn handen net heeft gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Dan zet ik de DVD wat harderquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:22 schreef Euc- het volgende:
Doe je ze als het niet lukt ook een handje helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |