quote:
Op maandag 26 november 2007 13:35 schreef ColdFeet het volgende:* ColdFeet steekt een vermanend vingertje op: zo zie je maar, Stereo, een relatie is nooit een gegeven, je moet er steeds aan blijven werken! Maar je vriendin wil er ook wel aan werken, dus?
Jij hebt een fantastische vent.
Mijn vriendin was gistermiddag langsgekomen om te zeggen dat ze het niet meer zag zitten met mij, maar na lang gepraat (en weer geknuffeld) te hebben zag ze het weer zitten en ik zou ook (voor het eerst) vanavond blijven slapen. Maarja, ik bel om 23:00 op of ik langs kon komen, zij jankend aan de telefoon dat ik toch niet moest komen etc. en dat ze gewoon even rust wou

, dus ik toch gegaan

en weer heel lang gepraat: bleek dat die huisgenoot jankend aan de telefoon had gezeten, en helemaal vanuit Maastricht was gereden om een brief bij haar af te leveren door de brievenbus

.
Maar na weer lang gepraat te hebben zag zij ook wel in dat wat ze mistte in onze relatie was een stukje romantiek en genegenheid die wij vroegah wel hadden, maar dat ze nu beseft dat wat wij hebben ook heel mooi is, en dat je soms niet kunt verwachten dat alles zo mooi is als de eerste week. En natuurlijk dat die oversexte huisgenoot van haar wel zijn stinkende best deed (net als ik vroeger

). Ik weet dat ik haar kan vertrouwen en dat er niets tussen hun is gebeurd, maar dat haar behoefte aan aandacht er wel toe heeft geleid dat ze al die aandacht van haar huisgenoot wel leuk vond, en dat is ook te begrijpen.

Nu, ik weet ook dat je niet op je knieën kruipend terug naar de vrouw moet gaan want dat gaat nooit goed: moet altijd balans zitten in een relatie en als het even kan moet je tegen *elkaar* kunnen opkijken.

Dus ik moet dat zien te combineren met inderdaad wat meer aandacht aan haar die ik niet heb gegeven de laatste tijd (mijn schuld, CUL-meets enzo belangrijker

) en als we dan ook die gast in Maastricht houden dan weet ik eigenlijk zeker dat het wel goed komt.
Totdat ik haar weer zat ben natuurlijk, want dat is de laatste jaren eigenlijk vaker voorgekomen.

Bedankt voor jullie aandacht zover jongens.