abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54843558
Zullen we een speed-sushi-meet-date organiseren voor iedereen die op zoek is
Ikke niet hoor
pi_54843608
sushi! Krijg meteen trek erin als ik die foto's zie

(en goeiemorgen btw)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54843957
da's mooi dat je trek van mijn foto's krijgt

enneh.. hier juist goed nieuws in relationele sfeer ( *knuffel Stereo* wat kunnen we doen om je op te vrolijken?? MAW: wat moeten we aan lekkers meebrengen?)

wij hebben zo goed als besloten dat bij mij intrekt
Komend half jaar zijn we opzoek naar een huisje, en met samenwonen kunnen we heel wat geld beSPAREN daarbij is hij echt ALTIJD hier, dus zonde van die 300 euro huur die hij daar betaalt
Aan het eind van de week hakken we de knoop door: ja of nee
Ja doei.
pi_54843970
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we een speed-sushi-meet-date organiseren voor iedereen die op zoek is
Ikke niet hoor

Wou met jou speeddaten
pi_54844004
Mogge!
Stereo, wat ontzettend vervelend! wat is nu het 'actieplan'?

En MoBlo, dat is dan wel weer leuk. Woon je een beetje ruim, of niet?
pi_54844043
nee

we gaan ook wat spullen van mij bij zijn ouders opslaan (die wonen wel echt mega-groot ) totdat we een écht huis hebben. Kan natuurlijk niet zo zijn dat we hier alleen mijn boeken enzo hebben staan

Dus het wordt even passen en meten met onze bezittingen. Maar aangezien hij hier de afgelopen 4 maanden bijna non-stop heeft gezeten denk ik dat het relatie-technisch wel gaat lukken.
Ja doei.
pi_54845650
moblo
steer
den haag

maandag 26 november 2007 @ 13:17:42 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54845950
Wat leuk voor je MoBlo Ben niet jaloers want mijn vriendin is tegen samenwonen (zit in die cultuur) dus dat zat er sowieso niet in.

@ Bloes: je hebt denk ik wel gelijk dat het best vergevorderd was van haar kant, en als dit een R&P topic was, had ik gezegd: "Dude , ga anders ff moeite doen ofzo " maar ik wil nu toch wel wat moeite gaan doen omdat ik zie dat ze net uit een dip komt (werk zoeken, wel of niet in Nederland blijven, scriptie doen, waar gaan wonen, financieën etc.) en dat die huisgenoot van haar er wél steeds was.

Ik weet dat ze niet is vreemdgegaan (vast wel geflirt enzo) maar je gevoel achter je rug om verliezen heb ik eigenlijk bijna evenveel moeite mee.

Wat ík nu denk is dat ze gewoon even moet settlen hier in Eindhoven en tijd samen doorbrengen, want dat hebben we de afgelopen tijd eigenlijk veel te weinig gedaan. Stelregel was bij mij altijd dat als iemand genoeg van je houdt, hij/zij geen behoefte heeft aan een ander dus daar moet ik ook gewoon rekening mee houden. Ik zat er zelf eigenlijk ook soms aardig doorheen, maar zij was nog een paar stapjes verder. Ik zie het gewoon positief in dat ondanks dat ze niet meer verder wilde eerst, dat we na eindelijk weer eens goed gepraat te hebben toch besluiten verder te gaan, alhoewel het einde moeilijk te voorspellen is. Maar ik vind dat dit een stuk beter uitziet dan toen ze nog in Maastricht woonde bij die oetlul van een huisgenoot van haar.

Mèn, ik had mezelf allang een veeg uit de pan gegeven als dit in R&P was, maar dit is gelukkig CUL.
Confidence through competence
  maandag 26 november 2007 @ 13:22:51 #259
55709 Stereotomy
pi_54846053
En ja, ik keek er erg naar uit dat ze hier om de hoek kwam wonen
pi_54846322
* ColdFeet steekt een vermanend vingertje op: zo zie je maar, Stereo, een relatie is nooit een gegeven, je moet er steeds aan blijven werken!

Maar je vriendin wil er ook wel aan werken, dus?
pi_54846346
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:59 schreef Bluezz het volgende:

den haag

sterkte steer.
  maandag 26 november 2007 @ 13:45:28 #262
55709 Stereotomy
pi_54846492
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet steekt een vermanend vingertje op: zo zie je maar, Stereo, een relatie is nooit een gegeven, je moet er steeds aan blijven werken!

Maar je vriendin wil er ook wel aan werken, dus?
Jij hebt een fantastische vent.

Mijn vriendin was gistermiddag langsgekomen om te zeggen dat ze het niet meer zag zitten met mij, maar na lang gepraat (en weer geknuffeld) te hebben zag ze het weer zitten en ik zou ook (voor het eerst) vanavond blijven slapen. Maarja, ik bel om 23:00 op of ik langs kon komen, zij jankend aan de telefoon dat ik toch niet moest komen etc. en dat ze gewoon even rust wou , dus ik toch gegaan en weer heel lang gepraat: bleek dat die huisgenoot jankend aan de telefoon had gezeten, en helemaal vanuit Maastricht was gereden om een brief bij haar af te leveren door de brievenbus .

Maar na weer lang gepraat te hebben zag zij ook wel in dat wat ze mistte in onze relatie was een stukje romantiek en genegenheid die wij vroegah wel hadden, maar dat ze nu beseft dat wat wij hebben ook heel mooi is, en dat je soms niet kunt verwachten dat alles zo mooi is als de eerste week. En natuurlijk dat die oversexte huisgenoot van haar wel zijn stinkende best deed (net als ik vroeger ). Ik weet dat ik haar kan vertrouwen en dat er niets tussen hun is gebeurd, maar dat haar behoefte aan aandacht er wel toe heeft geleid dat ze al die aandacht van haar huisgenoot wel leuk vond, en dat is ook te begrijpen.

Nu, ik weet ook dat je niet op je knieën kruipend terug naar de vrouw moet gaan want dat gaat nooit goed: moet altijd balans zitten in een relatie en als het even kan moet je tegen *elkaar* kunnen opkijken. Dus ik moet dat zien te combineren met inderdaad wat meer aandacht aan haar die ik niet heb gegeven de laatste tijd (mijn schuld, CUL-meets enzo belangrijker ) en als we dan ook die gast in Maastricht houden dan weet ik eigenlijk zeker dat het wel goed komt.

Totdat ik haar weer zat ben natuurlijk, want dat is de laatste jaren eigenlijk vaker voorgekomen.

Bedankt voor jullie aandacht zover jongens.
  maandag 26 november 2007 @ 13:48:52 #263
55709 Stereotomy
pi_54846561
Jankende mannen aan de telefoon zijn trouwens wel een enorme afknapper

1-0 voor Stereo
pi_54846598
jemig..

CUL gaat idd van OUD naar SEX naar R&P

maarreh.. ervoor vechten dus?
Ja doei.
  maandag 26 november 2007 @ 13:52:49 #265
55709 Stereotomy
pi_54846657
Ik wel, en zij gaat nu ook haar best doen

Blijf nu wel alert natuurlijk
pi_54846691
nou ja.. huilende mannen vind ik overigens niet eens heel naar hoor...

mannen die gevoelens durven tonen

maargoed... hysterisch jankend kansloos is dan weer jammer
Ja doei.
  maandag 26 november 2007 @ 13:56:31 #267
55709 Stereotomy
pi_54846744
Uit de beschrijving van haar was het idd hysterisch janken

Terwijl ik gister heel romantisch mijn ogen vochtig had
  maandag 26 november 2007 @ 14:23:35 #268
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_54847259
Zow, en dan denk je na 1 dagje CUL te hebben geslurpt dat je inderdaad in R&P ben aangeland

Veel succes en sterkte in ieder geval... Als je de diepere dalen in je relatie doorkomt, worden de pieken alleen maar mooier...
Mijn 3-jaar dip was dieper dan ooit te voren, maar nu na ruim 4 jaar intussen samen gaan wonen en het is allemaal geweldig
Oftewel... het komt allemaal wel goed...

Zojuist een heerlijke appeltaart gebakken:

De reden waarom; tsja, als je zo'n prutser bent om bij je volleybalwedstrijd onder het net door te serveren is een appeltaart de bijbehorende straf... Wel lekker

Edit: Als hiij zometeen afgekoeld is, zal ik een foto maken van de binnenkant, dan zijn de rum-kaneel rozijnen ook te bewonderen
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  maandag 26 november 2007 @ 14:28:02 #269
55709 Stereotomy
pi_54847336
Thanks, ik hoop ook echt dat het goed komt.
pi_54847739
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig..

CUL gaat idd van OUD naar SEX naar R&P

maarreh.. ervoor vechten dus?
Ik houd het voorlopig alleen even bij [SEX]

[ Bericht 0% gewijzigd door Den_Haag op 26-11-2007 15:17:28 ]
  maandag 26 november 2007 @ 15:01:42 #271
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54847767
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks, ik hoop ook echt dat het goed komt.
Ik ook, stel je voor dat die mooie taart mislukt
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54847830
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef KrnKje het volgende:

Mijn 3-jaar dip was dieper dan ooit te voren, maar nu na ruim 4 jaar intussen samen gaan wonen en het is allemaal geweldig
Mijn 3-jaardip was het einde van de relatie. Ben misschien wat veeleisend maar ja, zoek energie en passie.

Taart ziet er goed uit
pi_54847879

banaan-kaastosti in de maak
Ja doei.
pi_54848318
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:01 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ik ook, stel je voor dat die mooie taart mislukt
pi_54848391
Stereo, wat Hopelijk komt het toch weer helemaal goed

Taart

@ Motorbloempje: siet er goed uit heur die sushi

Wat een druk weekend gehad zeg. Zaterdagochtend relaxed aan gedaan. 's Middags schoenen kopen voor Milou, wat een drama is dat zeg met een kind dat het vertikt mee te werken. Uiteindelijk toch nog geslaagd...dat dan weer wel.

's Avonds bij mijn vader en zijn vrouw gegeten en Milou daar achtergelaten voor een logeerpartijtje.
Zondag met mijn zusje richting mijn vader gegaan, want Sint en wat Pieten zouden komen voor Milou en haar neefje.
Wat een chaos zeg met 2 kinderen die helemaal bezeten zijn van de Sint en Pieten.
Overigens kwam de Sint met wel 6 Pieten aanzetten, btje teveel van het goede

Milou heeft ontdekt dat de baard nep is van Sint Op een gegeven moment moest de Sint ook even naar de keuken aangezien baard en mijter helemaal scheef getrokken waren door Milou

Om half 4 kwam HIJ met zijn dochters. Supergezellig met de oudste die weigert een woord tegen me te zeggen Daarna richting zijn moeder die jarig was. Dat was wel erg gezellig Heerlijk gegeten ook

Op de terugweg kwam het nog tot een kleine uitbarsting tussen oudste dochter en mij met haar brutale bek.

Gisteraaf toen we eindelijk bij mij waren heerlijk relaxed op de bank een btje hapjes gegeten, tv gekeken en geklept en uiteindelijk veels te laat naar bed, maar het was wel heel erg fijn even wat tijd voor ons tweetjes.
pi_54848708
Sjonge SOL, dat was me 't weekendje wel. Lijkt me lastig, zo'n 'stiefdochter', want je bent natuurlijk haar moeder niet, dus niet verantwoordelijk voor haar opvoeding, maar dat zegt niet dat ze zo krengig mag doen... Wat vindt HIJ ervan? Zijn jullie er nog een beetje uitgekomen?

Ben je nu weer thuis, of zit je nog bij HEM?
pi_54849069
@SOL, kan mijn opmerking weer van stal halen: vrouwen (of meisjes, allemaal hetzelfde )
pi_54849187
even het haakje sluiten wat verplaatsen schat
Ja doei.
  maandag 26 november 2007 @ 16:23:46 #279
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54849206
SOL: Moet eerlijk zeggen dat ik het hele verhaal niet zo goed gevolgd heb, maar wat is er nou eigenlijk aan de hand?

Jij hebt nieuwe kerel ontmoet, nieuwe kerel is al ooit gescheiden (?) en heeft uit het oude huwelijk 2 dochters, nieuwe dochters accepteren jou niet als "nieuwe" moeder, en doen daarom heel baldadig.

Klopt dat een beetje of zit ik er ram naast?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 26 november 2007 @ 16:25:00 #280
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54849227
Hoe oud zijn ze eigenlijk?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54849521
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:23 schreef Euc- het volgende:
SOL: Moet eerlijk zeggen dat ik het hele verhaal niet zo goed gevolgd heb, maar wat is er nou eigenlijk aan de hand?

Jij hebt nieuwe kerel ontmoet, nieuwe kerel is al ooit gescheiden (?) en heeft uit het oude huwelijk 2 dochters, nieuwe dochters accepteren jou niet als "nieuwe" moeder, en doen daarom heel baldadig.

Klopt dat een beetje of zit ik er ram naast?
Zoiets ja. Hij is al bijna 10 jaar ofzo van de moeder van de meiden af (13 en bijna 16 jr zijn ze). Met de jongste gaat het contact in principe prima.
De oudste had van te voren al gezegd dat ze een nieuwe vriendin niet zou accepteren. Dus die griet maakt zich het extra moeilijk nu, aangezien ik een blijvertje ben

Mij boeit het verder niet veel hoe ze doet, heb weinig met haar te maken, wat ik wel heel erg vind is dat ze haar vader verdriet doet met haar onuitstaanbare gedrag, wat trouwens niet alleen mij betreft.
Ze is nl wel een btje de domper op een verder erg leuk weekend
pi_54849846
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
Sjonge SOL, dat was me 't weekendje wel. Lijkt me lastig, zo'n 'stiefdochter', want je bent natuurlijk haar moeder niet, dus niet verantwoordelijk voor haar opvoeding, maar dat zegt niet dat ze zo krengig mag doen... Wat vindt HIJ ervan? Zijn jullie er nog een beetje uitgekomen?

Ben je nu weer thuis, of zit je nog bij HEM?
Hij is vooral pissed op zijn dochter en als ze zich zo blijft gedragen hoeft ze wat hem betreft niet meer te komen.
Ik gedraag me btw absoluut niet als stiefmoeder en bemoei me al helemaal niet met de opvoeding, de groeten... heb mijn mijn handen al vol aan Milou
Daarbij heb ik allebei de meiden pas een paar keer gezien ook Maargoed, een grote bek pik ik dus niet, van niemand niet

Ben gewoon thuis, Milou moest vanochtend natuurlijk weer naar school en hij is vanmiddag weer naar huis gegaan. Zie hem donderdag weer
pi_54849977
Zullen we morgen 's ergens in de stad gaan lunchen?
pi_54850073
hm... iets met kip of iets met gehakt...

gisteren hamburger, eergisteren vis en vrijdag.. ehm.. pasta

misschien vandaag maar weer pasta (pesto)?
Of toch thaise rijst met kokosmelk en curry?

de keuzes in het leven
Ja doei.
pi_54850196
Arme jij
Thaise curry, zou ik doen.
pi_54850268
heb het maar zwaar

zoveel groente in de groentela, vlees, ingrediënten ik zie het allemaal niet meer zitten

dat was ook mijn eerste ingeving ja al is dat meer voor , aangezien ik zelf niet echt van pittig houd dus vandaar mijn twijfel
Ja doei.
  maandag 26 november 2007 @ 17:36:23 #287
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54850512

Nieuwe schoenen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54850625

Ja doei.
pi_54850634
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:36 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe schoenen
Sjiek heur
pi_54850649
ja, eeeh.. leuk -euc-

ben niet zo van de schoenen, dus geen idee of dat 'goed' of 'mode' is maar als jij er maar mee bent, is 't goed, dus: yay!
Ja doei.
  maandag 26 november 2007 @ 17:51:11 #291
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54850775
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, eeeh.. leuk -euc-

ben niet zo van de schoenen, dus geen idee of dat 'goed' of 'mode' is maar als jij er maar mee bent, is 't goed, dus: yay!
Fuck de mode, dit zijn handgemaakte italiaanse schoenen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54850818
dan zel 't wel goed wezen
Ja doei.
pi_54850832
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Zullen we morgen 's ergens in de stad gaan lunchen?
Ohhh dat klinkt zeer aantrekkelijk

Maar de reden dat ik in Delft ben nu, is dat ik gewoon mega-veel moet doen hier in huis.
Vandaag is ookal niets van gekomen aangezien HIJ en ik weer terug naar bed zijn gegaan nadat we Milou naar school hadden gebracht en dus gewoon hebben doorgeslapen tot 14.00 uur

Woensdag heb ik ook wat afspraken dus dan zal er ook maar weinig uit mijn handen komen.
en donderdag moet ik al vroeg in de ochtend richting Dordrecht, want moet met Samantha (cavia) naar de dierenarts.
Dus ik moet morgen echt optimaal benutten

Maar ik vind het wel leuk om volgende week, of week erna (dan heb ik Milou niet) om af te spreken, of dat nu voor lunch of diner is
  maandag 26 november 2007 @ 18:23:28 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54851375
Goedenavond.
R&P, SEX, CUL..alles komt hier langs.
Nou nog even met Stereo een boom opzetten over VBL en het plaatje is compleet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 november 2007 @ 18:29:45 #295
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54851495
hey
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 26 november 2007 @ 18:30:03 #296
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54851502
ben