hier zie ik ze nog gewoon bij de C1000 enzo hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef MissHobje het volgende:
Trouwens .. ff vraagje tussendoor
Ik zoek dus al weken koekkruiden/spuculaas kruiden.. ze waren op dus hoppa nieuwe halen..
Het is hier nergens te krijgen in geen 1 supermarkt wtf!
Het is toch niet uit de handel ofzo ?
Oh welke was het nou? (tis al zo lang geledenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]springhaver of het hoogt?
Voor mij ook al goeie ouwe tijd, alhoewel ik eens in de zoveel tijd wel afspreek in Utreg hoor voor een avondje uit met vriendinnen of zoon
preciesquote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh welke was het nou? (tis al zo lang geleden)
Utrecht blijft toch altijd mijn stad hoorHoe leuk Antwerpen bijvoorbeeld ook is, niets kan tegen de knusheid van utreg op.
Ja op is het zekerquote:Op donderdag 22 november 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zie ik ze nog gewoon bij de C1000 enzo hoor
en bij du Jumbo hebben ze ze ook zeker weten
zijn ze niet gewoon op omdat iedereen ineens pepernoten moet bakken?
moet ik ook voor je kijken?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja op is het zeker![]()
Maar dan bij de hoogvliet, c1000 en de appiehappie tegelijk![]()
En al zo;n 2 maandjes inmiddels.
Van de week moet ik nog ergens anders heen.. ga ik meteen in de supermarkten kijken
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik ook voor je kijken?
ik woon in een gat, daar kan het nooit op zijn, want er wonen 3 mensen en een pony ofzo
en in Wijk zullen ze het ook nog wel hebben
ik bedoel. fucking Didamquote:Op donderdag 22 november 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zeg ze dan dat ze het naar mijn supermarkt moeten sturen.. killo of 4 will do hahhaha.
3 mensen en 1 pony maarquote:Op donderdag 22 november 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik ook voor je kijken?
ik woon in een gat, daar kan het nooit op zijn, want er wonen 3 mensen en een pony ofzo
en in Wijk zullen ze het ook nog wel hebben
zo ongeveer dan hequote:
ik ook....quote:Wij hebben op de hoek een heuse manege.
blegh....quote:Paardenpoep![]()
De geur van paarden
preciesquote:Utreg heeft idd het knusse en het bekende vertrouwde.
nog nooit geweest eigenlijk...quote:Alhoewel ik Haarlem nu ook errug lekker vind winkelen!
Wij hechten ons ook niet aan een plaats maar hier wonen heeft wel erg veel voordelen..quote:Op donderdag 22 november 2007 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind leuk en uitdagend werk ook belangrijk, DE, maar ik geloof dat ik liever zou verhuizen, ik 'hecht' me niet zo hard aan een plaats (of misschien juist wel, maar heel snel, zodat ik het overal leuk vind). En ja, Brussel lijkt me echt leuk & opwindender dan Leuven, maar allicht dat we eerst een jaartje in Leuven zouden gaan wonen, gewoon zo'n knus stadje![]()
Oeh! Dat klinkt goed!quote:DE, ik ben in Jo'burg een keer naar een theatervoorstelling geweest waar ze je drankjes aan tafelkwamen brengen, en dan ook echt de meest extravagante cocktailsIk zoek nog altijd een bios waar ze dat ook hebben en tot die tijd slurp ik braaf grote bekers cola leeg
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Bluezz, ik kende dus alleen Springhaver in Utrecht, toen ging laatst een portugees meisje dat in Utrecht op de universiteit rondloopt mij uitleggen dat ze naar een 'arthouse' bioscoop ging, dus ik 'Oh, naar Springhaver', nee, t was 'tgogggt', zei ze, dus ik echt zo vanMaar dat was dus 't Hoogt
Nog een liefhebberquote:Op donderdag 22 november 2007 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mmmm belgische vrouwen![]()
heb geluk dat mijn kantoor eigenlijk in Antwerpen staat
oi!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog een liefhebber
Die zachte G
Die zachte G bij mannen.
daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, willen jullie hier een leuk () berichtje achterlaten?
FOK!ker van de week: stereotomy
Ben bang dat die niet-CULlers er helemaal niks van snappen.
Zo praten ze allemaal hier.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
oi!![]()
heb je MPG weleens horen praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo praten ze allemaal hier.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nog nooit in KSC geweest zekerquote:Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
Tering, wat kunnen jullie op 1 dag veel ouwenelen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, willen jullie hier een leuk () berichtje achterlaten?
FOK!ker van de week: stereotomy
Ben bang dat die niet-CULlers er helemaal niks van snappen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Zal ik al mijn klonen een reactie laten plaatsen?![]()
Prinsenland?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:33 schreef Dahahan het volgende:
*dubbele-nationaliteit Nederlander-Belg meld zich*
MissHobje, die speculaaskruiden heb ik laatst nog gewoon gevuld (of gezien) in de Albert Heijn hier in Prinsenland, het is wel een redelijk grote AH maar ze zullen het in andere AHs ook wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |