was ie op zijn bek gegaanquote:Op maandag 19 november 2007 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
En hier dan maar weer verder he![]()
En humor? Sinterklaas op tv kijken dit weekend! Dat was pas genieten![]()
Nee dat niet, was gewoon leuk om te zien, probeer het elk jaar te zienquote:
Sint valt van paard in Alkmaarquote:Op maandag 19 november 2007 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet, was gewoon leuk om te zien, probeer het elk jaar te zien![]()
Nepsintquote:
Heb het ook gezienquote:Op maandag 19 november 2007 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet, was gewoon leuk om te zien, probeer het elk jaar te zien![]()
Net het ontbijt achter mijn kiezenquote:Op maandag 19 november 2007 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nepsint![]()
De echte Sint heerscht![]()
Bijna lunch trouwens!![]()
Was leuk hequote:
Ja. Maar dat dat paard weg was vond ik wel erg over the topquote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was leuk he![]()
December is altijd een leuke maand, sinterklaas, kerst, veel etentjes![]()
Dat is nog wel het leukste, hoe de kinderen voor de gek worden gehouden. Bedoel zelfs het NOS journaal deed mee, is toch geweldigquote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja. Maar dat dat paard weg was vond ik wel erg over the top
Zag je die kinderen genieten?
Mijn vriend snapte niet waarom ik die intocht nu per se moest zien
hij was zenuwachtig stond in het nieuws berichtquote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja. Maar dat dat paard weg was vond ik wel erg over the top
Zag je die kinderen genieten?
Mijn vriend snapte niet waarom ik die intocht nu per se moest zien
das vlakbij lynda.quote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij was zenuwachtig stond in het nieuws bericht![]()
en de intocht is toch ook in alkmaar? dat verklaard het paard
jij ook al?quote:Op maandag 19 november 2007 11:31 schreef lynda het volgende:
tvp druk
De echte intocht was volgens mij in Kampenquote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij was zenuwachtig stond in het nieuws bericht![]()
en de intocht is toch ook in alkmaar? dat verklaard het paard
quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg
quote:Op maandag 19 november 2007 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De echte intocht was volgens mij in Kampen
Ah joh, aan de andere kant ben ik pas om 22:30 klaar met werken, dan ben jij alweer een tijdje vrij denk ik zoquote:
jah 17.00quote:Op maandag 19 november 2007 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, aan de andere kant ben ik pas om 22:30 klaar met werken, dan ben jij alweer een tijdje vrij denk ik zo
Network operator?quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb alleen in de pauze toegang tot internet(En dan lang niet alle sites, streaming etc afgeschermd)
Wat voor werk doen jullie in vredesnaam, dat jullie de hele dag kunnen fokken?
Jup.. morgen komt er hier nieuwe stagiaire en ik mag hem als stagiaire zijnde gaan vertellen wat hij moet doen met een bepaald systeem.. dus voornamelijk daarmee bezig zodat hij morgen gelijk aan de slag kan.. Een ding scheelt wel, heb nu op al mijn accounts (verschillende bedrijven dus verschillende inlognamen) alle rechten gekregenquote:
sorryquote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das vlakbij lynda.
weet jij hier wat van lynda ?
quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg
Jij word gewoon genaaitquote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb alleen in de pauze toegang tot internet(En dan lang niet alle sites, streaming etc afgeschermd)
Informatie analyst zijnquote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat houdt zoiets nou eigenlijk precies in? Ik hoor dat wel vaker, maar weet niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen... Wat ben je nou zoal aan het doen de hele dag (behalve fokkenquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij analiseert info![]()
slim ben ik he![]()
![]()
Gast...quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij analiseert info![]()
slim ben ik he![]()
![]()
zeg niet praten met je mond vol heh ?quote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef lynda het volgende:
Zo ff pauze.. Mits iedereen die al 40x gebeld heeft nu eens stopt met bellen.
Goede*smak*middag naam*hap*bedrijf *slik*met *hap* lynda
ik was lui ik zei maar watquote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast...![]()
Ik ben lui, dus Wikipedia biedt uitkomst; Linkje
Ja stel je voor dat je iets zou moeten opzoekenquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was lui ik zei maar watanders moest ik het opzoeken
![]()
Dit is mijn werkquote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef onlogisch het volgende:
moeten ze me maar niet bellen als ik alleen op de zaak zit en ik even wil etenquote:Op maandag 19 november 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg niet praten met je mond vol heh ?
Ja smokez sommige mensen blijken vandaag wel te kunnen werkenquote:Op maandag 19 november 2007 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, heeft iedereen het druk ofzo? We zijn nu al ruim 2 uur bezig om één enkele pagina vol te krijgen!
Half 4! Mên, dan ben ik net anderhalf uur bezig!quote:Op maandag 19 november 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja smokez sommige mensen blijken vandaag wel te kunnen werken
* lynda gaat ook weer 'hard' aan de slag zodat ik rond half 4 weg kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |