fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
ik krijg een fout bij het aanpassen van de wiki... kan iemand anders het even proberen ?
edit: ik wilde de link naar deel 293 alvast er zin zetten.
is dat geziptquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Etc...moet je TuneUp nog hebben? Zo ja, waar kan ik het heen mailen? Het is 10.1 MB
die had ik al gezochtquote:
De oplossing is bijgeleverdquote:
Ik win nooit ietsquote:U bent een van de winnaars van de slogan-prijsvraag van 9292!
Geachte mevrouw, mijnheer,
Allereerst van harte bedankt voor uw deelname aan onze slogan-prijsvraag die wij in het kader van onze 15de verjaardag hebben uitgeschreven!
Van harte gefeliciteerd, uw inzending is uitgekozen als een winnaar!!
Op 31 oktober 2007 kunt u op onze site lezen welke prijs u heeft gewonnen. Graag ontvangen wij u zo snel mogelijk een retourmail met daarin uw volledige naam en adres zodat wij u uw prijs kunnen toesturen.
Met vriendelijke groet,
Atty Visch
Medewerkster Communicatie
daar word ik vrolijk vanquote:
quote:
quote:
kans op een van de vele prijzen die 9292, NS, Connexxion en RET ter beschikking stellen:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd
ik hoop voor je een plasmascherm ofzo![]()
leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
kans op een van de vele prijzen die 9292, NS, Connexxion en RET ter beschikking stellen:
iPods (meer informatie)
Connexxion buzzers (meer informatie)
NS herfsttoeren (meer informatie)
RET OV chipkaarten met 15 euro saldo (meer informatie)
will doquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
@Nesle: chocola eten, voor de tv gaan hangen, tentamen vergeten en op naar de volgende
quote:
Ik denk het ook steeds dat ik maar is moet gaan hyven, maar dan zie ik al die sneue mensen met 400+ (quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik heb net de hyves van m'n stagebegeleider ontdekt
mss meot ik toch maar 's gaan hyvenvind het wel grappig. maar het is zo tegen m'n principes in
ik laat het ook maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk het ook steeds dat ik maar is moet gaan hyven, maar dan zie ik al die sneue mensen met 400+ () vrienden en dan denk ik weer: laat maaaaaaar.
Neem hyves.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik laat het ook maarheb mijn lurkaccountje, da's voldoende
ik kon je niet vindenquote:
oh alweer vergetenquote:
Je hebt naar me gezocht op hyves.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kon je niet vinden
je hebt me op msn
Ze heet Soempie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, je ziet er toch heel anders uit?
duhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt naar me gezocht op hyves.Stalker!
![]()
![]()
Jammerquote:
wat is jouw hyves danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de achtergrond van m'n hyves verpest.Per ongeluk m'n afbeelding gewist en nu doet hij het niet meer.
![]()
Ik zat er afgelopen weekend nog aan te denken om gewoon m'n account op te heffen.![]()
Goed weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Tata allemaal, tot later
M'n afbeelding is weer hersteld.quote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hee
Hmm verdietig...quote:
* knuffel geeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm verdietig...Nevermind me nou maar even. Met jullie?
Dankjequote:
Ja dat meisje. Ergens vind ik het heel stom omdat ik haar niet echt kende, maar heb vandaag toch voor het eerst er om gehuild toen ik het boek las waar iedereen in geschreven heeft. We zijn een kleine middelbare school, dus kende je háár niet kende je wel mensen die haar kende en iemand had zoiets moois geschreven. En er is nu een herdenkingsdienst op haar oude school waar ik ook met mijn gedachten bij zat en... Uit alles blijkt dat de wereld een héél wardevol persoon heeft verloren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef Soempie het volgende:
Dat is lief.![]()
Maar waarom ben je verdrietig? Vanwege dat meisje op je school? Of is er iets anders?
Klinkt zoooo goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oppassen, vanavond uit eten, morgen weer ergens oppassen en de verjaardag van mijn beste vriendin
Dat niksen klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
naar de kroeg, harde schijf in de pc hangen, brander in de pc hangen, niksen
Die waar ik het meeste ben is 10quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt zoooo goed!Hoe oud is/ zijn je oppaskindjes?
Ik heb een cup-a-soup momentquote:
Dat klinkt leuk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk hierheen: http://www.myspace.com/themadd
Je doet in je eentje een hele oppascentrale?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die waar ik het meeste ben is 10
De van morgen zijn eh 11 geloof ik en 9 ofzo. En dan heb ik er nog een stuk of wat
En jouw plannen?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar anders ook aardig goed in
Je kunt toch op de bank leren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je doet in je eentje een hele oppascentrale?![]()
Mijn plannen, dat kan nog alle kanten op. Morgen komen er twee vrienden uit Duitsland op bezoek. Ik denk dat we dan ook uit eten gaan.Daarna heb ik een feest, maar dat ga ik misschien nog afzeggen. En ik moet even wat opruimen hier en de was doen vandaag. En verder wil ik zo nog steeds op de bank hangen. Maar ik moet eigenlijk leren.
![]()
Zondag heb ik in elk geval nog vrij voor m'n tentamens.![]()
Jij hebt heel slechte ideeen.quote:
quote:
Ik heb wereldideeen. Maar het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggenquote:
Ik vind het heel leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je doet in je eentje een hele oppascentrale?![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit waar m'n prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wereldideeen. Maar het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen
Oh jeaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Nesle het volgende:
Punt heb jij nu ook tentamenweek trouwens?
[/quote
over een week of tweeJij nu?
In het geheel nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh jea
Je bent er nog niet klaar voor merk ik?
Wel voldoendesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In het geheel niet
Ging het goed?
aah e^m'ertjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel voldoendesdat moet wel, anders heb ik het echt heel dom gedaan
.
Maandag eco12 (AAAAAAAAAH), en woensdag wis12 (AAAAAH).
Rest moet zeker lukken
Dat is wel lekker, dan heb je nu gewoon nog een vrije vrijdagavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht gister gewoon de hele avond dat het vrijdag was![]()
Ik liep gisteren juist een dag achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht gister gewoon de hele avond dat het vrijdag was![]()
Ik zou me dan concentreren op ééntje en pakken wat ja pakken kunt voor die andere om dan nog een béétje wat te scoren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit waar m'n prioriteiten liggen.Maandagochtend heb ik om 9.00 uur een afspraak, daarna heb ik gelijk een tentamen, dan een paar uur niks en dan 's avonds weer een tentamen.
![]()
Ik kan alleen voor het tentamen 's avonds leren, wat een eitje moet zijn.![]()
Of voor beide. Wat er op neer komt dat ik dit weekend voor tentamen 1 leer en in de pauze tussen tentamen 1 en 2 voor het andere tentamen.Maar de kans zit er dan ook in dat ik ze beide niet haal.
![]()
Tot ik besloten heb wat ik ga doen ga ik op de bank hangen.![]()
Ik had net bedacht dat ik ze alletwee gewoon ga halen. Geen gezeik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me dan concentreren op ééntje en pakken wat ja pakken kunt voor die andere om dan nog een béétje wat te scoren.
Yep, EMquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
aah e^m'ertje
Mooi zo, veel geluk
Geen pannenkoekenrestaurant in Groningen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond. Ik heb trek in pannenkoeken.Met kaas en spek.
Maar ik heb ook een berg afwas en geen zin om eten te maken.![]()
Mijn geniale plan was om een aantal vrienden te bellen om te vragen of ze zin hadden om dáár pannenkoeken te eten, maar ze hebben al gegeten, hebben geen trek in pannenkoeken of willen snel een broodje wegstouwen om daarna weer verder te kunnen studeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |