Hoe is het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hee
Hmm verdietig...quote:
* knuffel geeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm verdietig...Nevermind me nou maar even. Met jullie?
Dankjequote:
Ja dat meisje. Ergens vind ik het heel stom omdat ik haar niet echt kende, maar heb vandaag toch voor het eerst er om gehuild toen ik het boek las waar iedereen in geschreven heeft. We zijn een kleine middelbare school, dus kende je háár niet kende je wel mensen die haar kende en iemand had zoiets moois geschreven. En er is nu een herdenkingsdienst op haar oude school waar ik ook met mijn gedachten bij zat en... Uit alles blijkt dat de wereld een héél wardevol persoon heeft verloren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef Soempie het volgende:
Dat is lief.![]()
Maar waarom ben je verdrietig? Vanwege dat meisje op je school? Of is er iets anders?
Klinkt zoooo goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oppassen, vanavond uit eten, morgen weer ergens oppassen en de verjaardag van mijn beste vriendin
Dat niksen klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
naar de kroeg, harde schijf in de pc hangen, brander in de pc hangen, niksen
Die waar ik het meeste ben is 10quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt zoooo goed!Hoe oud is/ zijn je oppaskindjes?
Ik heb een cup-a-soup momentquote:
Dat klinkt leuk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk hierheen: http://www.myspace.com/themadd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |