fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
ik krijg een fout bij het aanpassen van de wiki... kan iemand anders het even proberen ?
edit: ik wilde de link naar deel 293 alvast er zin zetten.
is dat geziptquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Etc...moet je TuneUp nog hebben? Zo ja, waar kan ik het heen mailen? Het is 10.1 MB
die had ik al gezochtquote:
De oplossing is bijgeleverdquote:
Ik win nooit ietsquote:U bent een van de winnaars van de slogan-prijsvraag van 9292!
Geachte mevrouw, mijnheer,
Allereerst van harte bedankt voor uw deelname aan onze slogan-prijsvraag die wij in het kader van onze 15de verjaardag hebben uitgeschreven!
Van harte gefeliciteerd, uw inzending is uitgekozen als een winnaar!!
Op 31 oktober 2007 kunt u op onze site lezen welke prijs u heeft gewonnen. Graag ontvangen wij u zo snel mogelijk een retourmail met daarin uw volledige naam en adres zodat wij u uw prijs kunnen toesturen.
Met vriendelijke groet,
Atty Visch
Medewerkster Communicatie
daar word ik vrolijk vanquote:
quote:
quote:
kans op een van de vele prijzen die 9292, NS, Connexxion en RET ter beschikking stellen:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd
ik hoop voor je een plasmascherm ofzo![]()
leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
kans op een van de vele prijzen die 9292, NS, Connexxion en RET ter beschikking stellen:
iPods (meer informatie)
Connexxion buzzers (meer informatie)
NS herfsttoeren (meer informatie)
RET OV chipkaarten met 15 euro saldo (meer informatie)
will doquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
@Nesle: chocola eten, voor de tv gaan hangen, tentamen vergeten en op naar de volgende
quote:
Ik denk het ook steeds dat ik maar is moet gaan hyven, maar dan zie ik al die sneue mensen met 400+ (quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik heb net de hyves van m'n stagebegeleider ontdekt
mss meot ik toch maar 's gaan hyvenvind het wel grappig. maar het is zo tegen m'n principes in
ik laat het ook maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk het ook steeds dat ik maar is moet gaan hyven, maar dan zie ik al die sneue mensen met 400+ () vrienden en dan denk ik weer: laat maaaaaaar.
Neem hyves.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik laat het ook maarheb mijn lurkaccountje, da's voldoende
ik kon je niet vindenquote:
oh alweer vergetenquote:
Je hebt naar me gezocht op hyves.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kon je niet vinden
je hebt me op msn
Ze heet Soempie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, je ziet er toch heel anders uit?
duhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt naar me gezocht op hyves.Stalker!
![]()
![]()
Jammerquote:
wat is jouw hyves danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de achtergrond van m'n hyves verpest.Per ongeluk m'n afbeelding gewist en nu doet hij het niet meer.
![]()
Ik zat er afgelopen weekend nog aan te denken om gewoon m'n account op te heffen.![]()
Goed weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Tata allemaal, tot later
M'n afbeelding is weer hersteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |