Image buildingquote:
Ze zijn niet versquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[Kostunrix]Wat is er met mijn dassen?[/Kostunrix]
Je mag kiezen:quote:
Ik stem voor deze: http://www.youtube.com/watch?v=QfVMlvZYoX8quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stel dit voor als nieuw AKQ SC strijdlied
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag kiezen:
- van een vrachtwagen gevallen
- van een oud vrouwtje geweest
Dank jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef Soempie het volgende:
Tim, held!
quote:![]()
Welk dansje? Ze doen er nogal veel en erg gecoördineerd lijkt het nietquote:Nu weet ik eindelijk waar dat dansje vandaan komt.![]()
![]()
Kende je Zlad! nog niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
Shit! Ik trek al mijn eerdere stemmingen terug.
Dit wint: http://www.youtube.com/watch?v=gWOzUzJd6wM&mode=related&search=
Wat ze de eerste paar minuten doen en op het eind.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welk dansje? Ze doen er nogal veel en erg gecoördineerd lijkt het niet
Je weet dat de clip nog geen 4 minuten duurt he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ze de eerste paar minuten doen en op het eind.
De goede oude dansmove "jas uittrekken"quote:En vooral de beweging op 20 seconden.!!!
Nachtbraker die je bentquote:Een van m'n beste vrienden heeft hem ooit eens precies zo gedaan. Ik zeek zowat in m'n broek van het lachen, maargoed, toen was het ook al iets van 5 uur 's nachts.![]()
Neequote:
De twee treintjes rond 1:14 zijn ook gaaf, net als het stuk 1:45-2:15. Laatste hoogtepunt is zo 3:17-3:27quote:
Gaafquote:
Uhuquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste hoogtepunt is zo 3:17-3:27
ze was 7, hooguit 6 jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
Die twist contest van pulp fiction heb ik ook met die gast gedaan.![]()
![]()
Oude tijden.![]()
![]()
quote:
Dat is vrij uniek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Zozo.. rtl5 gewoon al begonnen aan prison break seizoen 3. Lopen ze maar 3 weken achter op de VS.
Het is bijna de moeite van het downloaden niet meer waard
Seizoen twee is duur.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef Whiteguy het volgende:
ik denk dat ik het toch maar bij de dvd's ga houden.. ik zit nu alweer 6 minuten naar een reclameblok te turen.. pff
quote:
Juistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ga je ze eerst allemaal downloaden en kijken, en tegen de tijd dat die boxen voor een leuke prijs verkrijgbaar zijn koop je ze nog eens.
Als je zondag komt, kun je mee-eten!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat ga jij zondag voor je matties koken, Red?
Dat is wel jammer. Bij mij kan het nog meevallen, want ik weet alleen het laatste cijfer en daar is al een prijs op gevallen. Misschien is het nog hogerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd!
Mijn staatslotnummer scheelde slechts 1 getal met dat van een prijs van een ton
Dit is ook iets wat ik David Hasselhoff nog wel zie doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Deze mof is ook bijzonder grappig. En dit nummer heeft dan nog wat pit
http://www.youtube.com/watch?v=mIQkQH1GRAA
En ja...dat heeft hij niet gejat van de Heidenroosjes
quote:MaJo wil ook graag dat Supersheep, Mikkie, Yuri, Soempie, LaBla, Etcie, B.ertha en de anderen komen.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Dat dansje is nog best lastig.!
* oefent![]()
heb je wel 's spinazie met zalm gehad? errugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik geef jullie deze nog mee en dan ga ik voedsel maken. Geen zin om nog naar de supermarkt te gaan, dus het wordt (alweer) spinazie
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
M'n boek lag er niet meer, ook niet bij de portier, ook niet bij de gevonden voorwerpen, ook niet bij de docent.
!
Volgende week tentamen en het boek is ook niet aanwezig in de bieb.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en in het lokaal/de ruimte waar je zat dan?
wtfquote:
wat voor werk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
Ja.![]()
Ik heb een baantje aangeboden gekregen voor 1 dag in de week. Echt heel tof werk.Alleen ik weet niet of ik dat ga redden.
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Je hebt je boek laten liggen tijdens het practicum op 11 okt. jl. Je kunt het afhalen op
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderzoek in een inrichting.quote:
Is dat echt zo of is dat je wens?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Je hebt je boek laten liggen tijdens het practicum op 11 okt. jl. Je kunt het afhalen op
...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:30 schreef Soempie het volgende:
Een andere docent heeft het in z'n postvak gelegd.![]()
![]()
![]()
![]()
jij liever dan ik denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onderzoek in een inrichting.![]()
Eigenlijk is het deels stomvervelend: data invoeren in SPSS hoort er ook bij, maar verder.
![]()
Het is echt zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat je wens?
Ik moet er ook nog flink over nadenken en even m'n planning bekijken. Of ik dingen sneller kan doen, waar ik nu ook lanterfanterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
jij liever dan ik denk ik
maarre... je plant nu al House-tijden en bankhangtijden inik weet niet hoor
"Nee mevrouw, bij een kobaltblauwe bank zou ik toch echt een beukenhouten boekenkast nemen"quote:
Even vriendelijk en intelligent als Fok?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
zou leuk zijn voor je als je het in kunt plannen
niveau op DvhN site forum is weer lekker
Morgenavond belangrijk doen bij theatersportwedstrijd, misschien wat werk doen voor school, voor de rest heb ik niets gepland staanquote:
Leuk dat er wedstrijden van zijn. Gaat het om de eer of zijn er prijzen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond belangrijk doen bij theatersportwedstrijd, misschien wat werk doen voor school, voor de rest heb ik niets gepland staan
Das niet veel.quote:
Naar huis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef Yurithemaster het volgende:
En wat ga jij doen soem?
Vooral om de eer, misschien dat er wat prullaria te winnen is maar echt veel zal het niet zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk dat er wedstrijden van zijn. Gaat het om de eer of zijn er prijzen?![]()
ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even vriendelijk en intelligent als Fok?
als het goed is: jas ophalenquote:
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar huis.![]()
Heb nog twee etentjes.En ga naar de bios.
Nu eerst weer college. Goed weekend allemaal!![]()
![]()
Mik, veel plezier met je bierweekend op Ameland. [ afbeelding ]
Tim, have fun morgenavond!![]()
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.quote:
Hehe totaal op hol geslagen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zeggen dat het nieuwe album op me groeit.
Ik vond het redelijk eh "paniekerig" maar het wordt wat beter voor m'n gevoel
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.
Morgen weet ik nog niet
Zondag feest bij Iamredleader
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
hey etcie
Radiohead is echt zoZit het non stop te luisteren
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stel dit voor als nieuw AKQ SC strijdlied
Deze is ook heel logischquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:goeiemiddag!
[..]![]()
dramaaaaaatisch slecht
quote:
Wat voor treinkaartjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens naar het kruidvat. Kijken of ik nog die treinkaartjes van een tientje kan bemachtigen
ben je zwanger?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gatverdamme, ik ben alwéér misselijkDe laatste tijd eigenlijk elke dag wel
Het enige dat er vaak tegen helpt is eten, vreemd genoeg.... zou het een stofwisselings-iets zijn?? Ik vind het maar raar, want ik eet niet minder dan anders
Inkoppertje: zwangerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gatverdamme, ik ben alwéér misselijkDe laatste tijd eigenlijk elke dag wel
Het enige dat er vaak tegen helpt is eten, vreemd genoeg.... zou het een stofwisselings-iets zijn?? Ik vind het maar raar, want ik eet niet minder dan anders
quote:
Beveiliging valt altijd te krakenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
InkoppertjeMaar dat lijkt me heel stug hoor, want ik ben goed beveiligd
De mijne nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beveiliging valt altijd te kraken
Een studiegenoot dan misschien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
M'n boek lag er niet meer, ook niet bij de portier, ook niet bij de gevonden voorwerpen, ook niet bij de docent.
!
Volgende week tentamen en het boek is ook niet aanwezig in de bieb.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je mooi vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens naar het kruidvat. Kijken of ik nog die treinkaartjes van een tientje kan bemachtigen
Ja mooi hequote:
En waarom kan ik dat mooi vergeten? De actie staat op de site.quote:
Ik ben ook afgevallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mooi he
http://www.voedingscentru(...)en/misselijkheid.htm
Hie staat trouwens dat eten inderdaad TEGEN misselijkheid helpt
Omdat het snel uitverkocht is. Maar misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom kan ik dat mooi vergeten? De actie staat op de site.
En als ze iedere vestiging met een bepaald aantal kaartjes hebben uitgerust: er zit hier een hele kleine, niet druk bezochte Kruidvat.
Misschien is je spiraaltje (had je toch?) kapot en geeft ie extra hormonen af? Dan ben je schijnzwangerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook afgevallen![]()
Als mijn partner mij ontbijt op bed moet brengen wil ik best zwanger zijn trouwens![]()
Schijnzwanger?????quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien is je spiraaltje (had je toch?) kapot en geeft ie extra hormonen af? Dan ben je schijnzwanger
Ik denk dat ik het in deze hoek moet zoeken....... Ik vraag me af wanneer ik zo'n stresskipje ben geworden zeg, ik kreeg een paar jaar geleden ook al last van een prikkelbare darm door stressquote:Constant misselijk zijn, maar niet braken en het hebben van hoofd- en buikpijn worden veelal veroorzaakt door stress of angst.
De tweede is een stuk overzichtelijkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geniet ervan
hey, als journalist zijnde he... wat vind je nou van dit:
[ afbeelding ]
in vergelijking met dit, qua opmaak?
[ afbeelding ]
Nog geen (nieuw) nieuws. Ze hebben een echo gemaakt die er op zich wel goed uitzag. Nu willen ze een echo van binnen maken om te kijken of de hartkleppen goed werken (zo'n externe echo is dat niet te zien omdat de hartkleppen achter elkaar zitten). Verder hebben ze een longpunctie gedaan en het vocht op kweek gezet. En nu is het afwachten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: hoe ist met paps?
kun ja nagaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De tweede is een stuk overzichtelijker
hey LaBlaquote:
bah, blijft spannendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog geen (nieuw) nieuws. Ze hebben een echo gemaakt die er op zich wel goed uitzag. Nu willen ze een echo van binnen maken om te kijken of de hartkleppen goed werken (zo'n externe echo is dat niet te zien omdat de hartkleppen achter elkaar zitten). Verder hebben ze een longpunctie gedaan en het vocht op kweek gezet. En nu is het afwachten...
Geen nieuws is goed nieuws zegt men altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog geen (nieuw) nieuws. Ze hebben een echo gemaakt die er op zich wel goed uitzag. Nu willen ze een echo van binnen maken om te kijken of de hartkleppen goed werken (zo'n externe echo is dat niet te zien omdat de hartkleppen achter elkaar zitten). Verder hebben ze een longpunctie gedaan en het vocht op kweek gezet. En nu is het afwachten...
Ik was niet direct van plan om paddo's te gaan gebruiken, maar zo wordt het bijna aangemoedigd om nog even snel wat te halen voor het verboden wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
En ja hoor..we slaan weer door
http://www.telegraaf.nl/b(...)squo;s_verboden.html
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/article2563973.ece heb ik geplaatsten de tip van MaJo zo goed mogelijk gebruikt
maar wat ik met die term 'stond hij met zijn rug tegen de muur' aan moet is mij echt een raadsel... heb het maar laten staan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/article2563973.ece heb ik geplaatsten de tip van MaJo zo goed mogelijk gebruikt
maar wat ik met die term 'stond hij met zijn rug tegen de muur' aan moet is mij echt een raadsel... heb het maar laten staan
Naar deze zin moet je nog even kijken. Het is chauffeur en ik zou nog een werkwoord tussen De chauffeur en de politie zettenquote:De chauffer de politie gewaarschuwd en deze hebben de hulpdiensten ingeroepen om de vrachtwagen inclusief de lading (12,5 ton kratten bier) te bergen.
Zo'n vermoeden had ik al. De jouwe is een stuk beterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun ja nagaandat eerste stuk was zo op de site geplempt, 2de stuk is na mijn aanpassingen
Bij mij werkt het bijna altijdquote:ik heb ook wel eens gehad dat ik misselijk was en eten hielp
Dank jequote:bah, blijft spannendsterkte
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitOverigens is 'met je rug tegen de muur staan' een gezegde wat zoveel betekend als 'hij kon geen kant op'
whehe goed puntquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Naar deze zin moet je nog even kijken. Het is chauffeur en ik zou nog een werkwoord tussen De chauffeur en de politie zetten
Voorlichting is niets mis mee, maar dan moeten mensen er wel naar luisteren. Nederlanders krijgen meestal op school wel voorlichting, maar buitenlanders niet altijd. Die probleemgevallen waarom het nu verboden wordt waren allemaal toeristen. En drugs kan je het beste gebruiken op een vertrouwde plek waar je je prettig voelt, en dat gaat in een hotelkamer een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:49 schreef Etcetera het volgende:
in de spits stond gister goed uitgelegd waarom ze die dingen juistn iet moeten verbieden: dan gaat het, net als alle andere dingen die niet mogen, ondergronds en zullen er ws nog meer slachtoffers vallen. wat is er mis met voorlichting![]()
neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws zegt men altijd
Lijkt me nu niet
laten ze dan de verkoop zo regelen dat er echt info wordt bijgegeven. lijkt me nog alitjd beter dan verbieden waarna er ongecontroleerd gebruik ontstaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorlichting is niets mis mee, maar dan moeten mensen er wel naar luisteren. Nederlanders krijgen meestal op school wel voorlichting, maar buitenlanders niet altijd. Die probleemgevallen waarom het nu verboden wordt waren allemaal toeristen. En drugs kan je het beste gebruiken op een vertrouwde plek waar je je prettig voelt, en dat gaat in een hotelkamer een stuk moeilijker
ook niet iets waar je blij van wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
neeZe hebben trouwens ook nog een nieuwe theorie, dat hij misschien tbc heeft. Dat heeft ie namelijk 47 jaar geleden gehad en zo'n bacterie kan decennia lang in je lichaam blijven zonder dat je er last van hebt. Het zou wel verklaren waarom hij steeds opeens koorts krijgt zonder dat ze iets anders kunnen vinden...
tbcquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
neeZe hebben trouwens ook nog een nieuwe theorie, dat hij misschien tbc heeft. Dat heeft ie namelijk 47 jaar geleden gehad en zo'n bacterie kan decennia lang in je lichaam blijven zonder dat je er last van hebt. Het zou wel verklaren waarom hij steeds opeens koorts krijgt zonder dat ze iets anders kunnen vinden...
Er lag een voorstel om een "3 dagen bedenktijd"-stelsel in te voeren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laten ze dan de verkoop zo regelen dat er echt info wordt bijgegeven. lijkt me nog alitjd beter dan verbieden waarna er ongecontroleerd gebruik ontstaat
I knowquote:
Ga je dan ook heel beschermend doen met een knuffel of een broodje gezond ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Schijnzwanger?????![]()
dat lijkt me niet leuk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je dan ook heel beschermend doen met een knuffel of een broodje gezond ofzo?
Eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
maar ik vind verbieden simpelweg onzinnig
Je bent toch geen aap?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat ik ook een nest in de woonkamer ga bouwen. Of in de boom voor mn huis
Tjezus.... ik heb dat gesprek natuurlijk niet gevolgd, maar ik krijg wel de indruk dat hij een grote kleuter is zeg.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
AAAAAAAAAAAH ik heb het weer even helemaal gehad met mijn exZitten we een beetje te kletsen op een soort van chatachtige site waar we met vrienden altijd kletsen. En wij zaten met z'n tweeën heen en weer berichtjes te sturen. Krijg ik opeens een PM van hem dat hij me irritant vind en of ik op wil houden met steeds berichten te sturen
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik gewoon steeds op hem antwoordde... Alleen hij beslist blijkbaar altijd wanneer een gesprek ten einde is
![]()
Ik heb het echt even helemaal met hem gehad
![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch alleen? MP3-speler mee, drinken mee en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Goed idee, ik heb ook wel zin in een wandeling.... maar helaas heeft de enige vriendin die nu even in de buurt is Pfeiffer, dus die kan niet mee
Daar kom ik ook steeds meer achter jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tjezus.... ik heb dat gesprek natuurlijk niet gevolgd, maar ik krijg wel de indruk dat hij een grote kleuter is zeg.....Of iemand die heel erg vol van zichzelf is
Ok dit gaat lullig klinken, weet ik, maar waarschijnlijk mis je HEM niet, maar een vriendje.... Dit soort figuren kun je niet missen want ze zijn slecht voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook steeds meer achter jaEerst zocht ik het nog echt bij mezelf, dacht ik wat doe ik toch steeds fout bij hem?
Maar nu zie ik het echt niet meer... Ik heb hem een mail gestuurd of hij misschien uit kan leggen wat er zo ontzettend irritant aan me is en dat ik er dan misschien wat van kan leren
![]()
Ik heb het idee dat hij me allemaal eigenschappen toedicht die ik niet heb om zo voor hemzelf te overtuigen dat hij beter af is zonder me. Nou het werkt wel, ík merk daardoor dat ik beter af ben zonder hem! Maar het stomme blijft dat ik hem wel mis
Tijd dat D'66 weer wat stemmen krijgtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
Het hele gedoogbeleid zoals we met softdrugs hebben vind ik geweldig en wordt door steeds meer landen overgenomen. Maar ook dat ligt nog steeds onder vuur bij onze gggggrrrristenregering
Film wel gezien maar kan het even niet plaatsenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg een enorme "Anger Management"-vibe hier waar MaJo de rol van Adam Sandler inneemt en zojuist is de stewardessen scene langs gekomen
volgende keer dat hij je aanspreekt zeggen: weet je zeker dat je met mij wilt praten? aangezien ik irritant ben enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
AAAAAAAAAAAH ik heb het weer even helemaal gehad met mijn exZitten we een beetje te kletsen op een soort van chatachtige site waar we met vrienden altijd kletsen. En wij zaten met z'n tweeën heen en weer berichtjes te sturen. Krijg ik opeens een PM van hem dat hij me irritant vind en of ik op wil houden met steeds berichten te sturen
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik gewoon steeds op hem antwoordde... Alleen hij beslist blijkbaar altijd wanneer een gesprek ten einde is
![]()
Ik heb het echt even helemaal met hem gehad
![]()
![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok dit gaat lullig klinken, weet ik, maar waarschijnlijk mis je HEM niet, maar een vriendje.... Dit soort figuren kun je niet missen want ze zijn slecht voor je
Hehe dat is wel een goede jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgende keer dat hij je aanspreekt zeggen: weet je zeker dat je met mij wilt praten? aangezien ik irritant ben enzo
maar wat LaBla zegt: dit soort figuren zijn funest voor je
http://www.youtube.com/watch?v=vCsp0CGD3H0&mode=related&search=quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Film wel gezien maar kan het even niet plaatsenVertel
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vCsp0CGD3H0&mode=related&search=
En nu ben ik echt weg
Hehehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vCsp0CGD3H0&mode=related&search=
En nu ben ik echt weg
dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat is het toch ook een onuitstáánbare film![]()
![]()
whahaha die heb ik nog in m''n telefoon gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Adam Sandler kan wél leuk stemmetjes doen![]()
![]()
d'r was toch een amerikaan die tijdens een rechtzaak werd gebeld en zo'n soort ringtone had? klaarkomende vrouw ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Je zal m maar als ringtone hebbenIk zie het helemaal voor me dat je m dan vergeet op stil te zetten en dat je dan tijdens college gebeld wordt
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r was toch een amerikaan die tijdens een rechtzaak werd gebeld en zo'n soort ringtone had? klaarkomende vrouw ofzo
Dat Donald Duck stukje is echt al enorm oud. Ik geloof ook niet dat het Adam Sandler isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Adam Sandler kan wél leuk stemmetjes doen![]()
![]()
Ik heb ooit zoiets gehad met 'Unclefucker' van Southparkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Je zal m maar als ringtone hebbenIk zie het helemaal voor me dat je m dan vergeet op stil te zetten en dat je dan tijdens college gebeld wordt
Jij bent ook niet lang weggeweest?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat Donald Duck stukje is echt al enorm oud. Ik geloof ook niet dat het Adam Sandler is
Nee. Moest even naar de supermarktquote:
Je zat zeker bij een persconferentie of in de collegezaal?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets gehad met 'Unclefucker' van Southpark![]()
Geweldig toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat is het toch ook een onuitstáánbare film![]()
![]()
Die vind ik dan weer wél heel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig toch?
As good as it gets is ook zo enorm geweldig. Niet met Sandler, wel met Nicholson.
Nee bij een verjaardag waar een oma bij wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zat zeker bij een persconferentie of in de collegezaal?
Bij mij staat die er helemaal niet bij? Zal wel een ander datacenter zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef MaJo het volgende:
Als ik zoek op Biffy Clyro op google krijg ik deze link:
AKQ SC # 276: Toekomstdromen over dure boeken en lieve exen.Geeft wel aan dat de band nog niet zo heel bekend is
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
het 5e grootste forum ter wereld is
Wat zijn engelse koekjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo ik heb van de week shortbread gekocht bij de Xenos, misschien leuk als je weer eens Engelse koekjes wil. Iets meer dan een euro voor een flinke zak
Shortbreadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo ik heb van de week shortbread gekocht bij de Xenos, misschien leuk als je weer eens Engelse koekjes wil. Iets meer dan een euro voor een flinke zak
Cheddarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn engelse koekjes?Ik ben vooral verliefd geworden op cheddar
![]()
De cheddar bij de appie is helaas niet de cheddar die ik lekker vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je eens kijken bij je AH of je een rondje Ilchester Applewood smoked cheddar kunt krijgen. Heerlijk voor door de kip met parpika parpika en spek
Het is ook geen gewone cheddar en je eet het ook niet op broodquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
De cheddar bij de appie is helaas niet de cheddar die ik lekker vindZe gaan van sterkte van 1 tot 5 en ik ben van de sterkte 4 cheddar
Maar die heb je dus nergens in Nederland
![]()
Ik eet cheddar ook niet op broodquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is ook geen gewone cheddar en je eet het ook niet op brood
Maarre, bij een goede kaasspecialist moet het te krijgen zijn hoor
Oh, nou goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik eet cheddar ook niet op broodGewoon een grote homp in kleine stukjes snijden en dan los opeten
Men ik moet echt weer eens naar Londen
Anders moet je eens wat merken opzoeken die je wél lekker vindt en vragen of ze die kunnen leveren.quote:Heb al bij verschillende kaaszaken cheddar gekocht maar het is nooit zoals ik hem hebben wil
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat ik ook een nest in de woonkamer ga bouwen. Of in de boom voor mn huis
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef MaJo het volgende:
Als ik zoek op Biffy Clyro op google krijg ik deze link:
AKQ SC # 276: Toekomstdromen over dure boeken en lieve exen.Geeft wel aan dat de band nog niet zo heel bekend is
![]()
Serieus, zo grootquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..](waar ben ik nou weer verzeild geraakt
)
11e volgens http://www.big-boards.com/quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij scoort Fok altijd erg hoog bij Google. Niet zo gek opzich als je je bedenkt dat het het 5e grootste forum ter wereld is
Maar daar staan ook picture rating sites tussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
11e volgens http://www.big-boards.com/
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:48 schreef B.ertha het volgende:
Nem, waren er nog treinkaartjes? En wat wil je ermee doen, dagjes uit?
Moet ik kijken of ze er in Cuijk nog zijn? Dan stuur ik ze op ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NeeZe waren op
Ik had er dagje uit mee willen doen ja.
Dat zou bijzonder prettig zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik alweer
[..]
Moet ik kijken of ze er in Cuijk nog zijn? Dan stuur ik ze op ofzo?
Dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik huppel morgen in de pauze wel even op en neer
20 euro dan dus (ongeveer)
Dat was ik ook van plan maar AL mijn broeken waren zeiknatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik had er woensdag 4 tegelijk gekocht.
Ow ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was ik ook van plan maar AL mijn broeken waren zeiknat
Dat is veel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
7
Dan had ik in mijn korte broek open gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is veel!![]()
Waarom had je er niet eentje bewaard voor noodgevallen zoals de Kruidvat-treinkaartjes?
Stel je voor dat er iemand had aangebeld?!?!
Kun je net doen alsof het heel hard heeft geregendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan maar AL mijn broeken waren zeiknat
Maar als vrouw heb je nog keuze uit dingen als rokken, jurken etc.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een vrouw en ik heb niet eens zeven broeken, althans niet broeken die ik ook daadwerkelijk aantrek.
Ik moet wat aankomen. Óf meer sporten...![]()
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ik moet wat aankomen. Óf meer sporten...![]()
Als ik geen rokken zou dragen, zou ik ook geen zeven broeken hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als vrouw heb je nog keuze uit dingen als rokken, jurken etc.
De meeste zijn te groot, sommige zijn te klein.quote:
Ik heb twaalf paar.quote:En 7 broeken valt wel mee vind ik
Maar jij vindt 7 paar schoenen zeker weer normaal
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb twaalf paar.![]()
En nog wat schoenen die ik niet (meer) draag.
Volgens mij valt dat heus wel mee met vrouwen en schoenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die snap ik niet
En 7 broeken valt wel mee vind ik
Maar jij vindt 7 paar schoenen zeker weer normaal
Ik heb de neiging om te hoge hakken te kopen. Dus naast mooie laarzen met hoge hakken heb ik ook lompe schoenen waar ik wél op kan lopen.quote:
Waar heb je de 4e gelaten dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat heus wel mee met vrouwen en schoenen
Ik heb 5 broeken, draag er 3 vaak
en schoenen heb ik 3
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je de 4e gelaten dan?
/Hawaii_Tim
Handigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om te hoge hakken te kopen. Dus naast mooie laarzen met hoge hakken heb ik ook lompe schoenen waar ik wél op kan lopen.![]()
het duurde even voordat dit doordrongquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
/Hawaii_Tim
Hij was dan ook heeel slechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het duurde even voordat dit doordrong
Heeft de hond kat buurman opgegetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
/Hawaii_Tim
Ik presteer het trouwens ook om op lompe Dr. Martens nog zowat om te kukelen.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
15 broeken waarvan ik er 10 het meest draag.
Ik krijg echt een heeel raar beeld van je nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik presteer het trouwens ook om op lompe Dr. Martens nog zowat om te kukelen.
Volgens mij loop ik een beetje zoals een aap.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
nou ja, ik moest er wel om lachenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik presteer het trouwens ook om op lompe Dr. Martens nog zowat om te kukelen.
Volgens mij loop ik een beetje zoals een aap.![]()
wtfquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Ja..of een mooiboyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een broekenfetisjist?
Ga je schamenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg echt een heeel raar beeld van je nu
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een broekenfetisjist?
Mooisheepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehe, als ik mocht kiezen, zou ik liever raar willen zijn dan een mooiboy. Arme mooisheep.![]()
Het nadeel van broeken die heel lekker zitten is dat je nooit een 2e vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik had altijd een zwarte broek die enorm lekker zat, maar die is overledenR.I.P. aan de nabestaanden
ik had een keer broek, 2de hands, 3 kwart, zat zo ontzettend lekker. ik buk voorover tijdens m'n bijbaantje (postbode, had wat op de grond laten donderen tijdens het sorteren) en ik hoor krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben een keer uit een broek gescheurd![]()
End an koop je er 2 bij en dan zitten die andere 2 toc minder lekker dan de eerstequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van broeken die heel lekker zitten is dat je nooit een 2e vindt
En van tevoren weet je stiekem nooit écht of 'ie wel zo lekker zit zodat je er 2 of 3 koopt
Dan word je toch zo'n wiggerquote:Ik vind de Relax Fit van Levi heel fijn. Maar nu was ik in de VS de winkel binnengestapt en had erom gevraag. Hebben ze daar alleen van die versies waar het kruis op je knieen hangt. Ik zie er toch niet uit als een gangster-neger toch?
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben een keer uit een broek gescheurd![]()
Excusesquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had een keer broek, 2de hands, 3 kwart, zat zo ontzettend lekker. ik buk voorover tijdens m'n bijbaantje (postbode, had wat op de grond laten donderen tijdens het sorteren) en ik hoor krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggg
kruis van m'n broek gescheurdik was blij dat ik een lange jas had
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
End an koop je er 2 bij en dan zitten die andere 2 toc minder lekker dan de eerste![]()
[..]
Thijs Bosma!quote:Dan word je toch zo'n wigger
* Mooiboy geeft je wel een metamorfosequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze daar alleen van die versies waar het kruis op je knieen hangt. Ik zie er toch niet uit als een gangster-neger toch?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* Mooiboy geeft je wel een metamorfose![]()
* Nembrionic pops a cap in your wooly assquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
OMFGquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Erg toch?
[..]
Thijs Bosma!
[ afbeelding ]
* Sheeps mega makeoverquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
whahahaha oh ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Erg toch?
[..]
Thijs Bosma!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |