Het is echt zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat je wens?
Ik moet er ook nog flink over nadenken en even m'n planning bekijken. Of ik dingen sneller kan doen, waar ik nu ook lanterfanterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
jij liever dan ik denk ik
maarre... je plant nu al House-tijden en bankhangtijden inik weet niet hoor
"Nee mevrouw, bij een kobaltblauwe bank zou ik toch echt een beukenhouten boekenkast nemen"quote:
Even vriendelijk en intelligent als Fok?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
zou leuk zijn voor je als je het in kunt plannen
niveau op DvhN site forum is weer lekker
Morgenavond belangrijk doen bij theatersportwedstrijd, misschien wat werk doen voor school, voor de rest heb ik niets gepland staanquote:
Leuk dat er wedstrijden van zijn. Gaat het om de eer of zijn er prijzen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond belangrijk doen bij theatersportwedstrijd, misschien wat werk doen voor school, voor de rest heb ik niets gepland staan
Das niet veel.quote:
Naar huis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef Yurithemaster het volgende:
En wat ga jij doen soem?
Vooral om de eer, misschien dat er wat prullaria te winnen is maar echt veel zal het niet zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk dat er wedstrijden van zijn. Gaat het om de eer of zijn er prijzen?![]()
ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even vriendelijk en intelligent als Fok?
als het goed is: jas ophalenquote:
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar huis.![]()
Heb nog twee etentjes.En ga naar de bios.
Nu eerst weer college. Goed weekend allemaal!![]()
![]()
Mik, veel plezier met je bierweekend op Ameland. [ afbeelding ]
Tim, have fun morgenavond!![]()
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.quote:
Hehe totaal op hol geslagen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zeggen dat het nieuwe album op me groeit.
Ik vond het redelijk eh "paniekerig" maar het wordt wat beter voor m'n gevoel
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond denk ik bieren in de stamkroeg.
Morgen weet ik nog niet
Zondag feest bij Iamredleader
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
hey etcie
Radiohead is echt zoZit het non stop te luisteren
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik stel dit voor als nieuw AKQ SC strijdlied
Deze is ook heel logischquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:goeiemiddag!
[..]![]()
dramaaaaaatisch slecht
quote:
Wat voor treinkaartjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens naar het kruidvat. Kijken of ik nog die treinkaartjes van een tientje kan bemachtigen
ben je zwanger?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gatverdamme, ik ben alwéér misselijkDe laatste tijd eigenlijk elke dag wel
Het enige dat er vaak tegen helpt is eten, vreemd genoeg.... zou het een stofwisselings-iets zijn?? Ik vind het maar raar, want ik eet niet minder dan anders
Inkoppertje: zwangerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gatverdamme, ik ben alwéér misselijkDe laatste tijd eigenlijk elke dag wel
Het enige dat er vaak tegen helpt is eten, vreemd genoeg.... zou het een stofwisselings-iets zijn?? Ik vind het maar raar, want ik eet niet minder dan anders
quote:
Beveiliging valt altijd te krakenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
InkoppertjeMaar dat lijkt me heel stug hoor, want ik ben goed beveiligd
De mijne nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beveiliging valt altijd te kraken
Een studiegenoot dan misschien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
M'n boek lag er niet meer, ook niet bij de portier, ook niet bij de gevonden voorwerpen, ook niet bij de docent.
!
Volgende week tentamen en het boek is ook niet aanwezig in de bieb.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Je hebt je boek laten liggen tijdens het practicum op 11 okt. jl. Je kunt het afhalen op
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je mooi vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens naar het kruidvat. Kijken of ik nog die treinkaartjes van een tientje kan bemachtigen
Ja mooi hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |