Als je zondag komt, kun je mee-eten!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat ga jij zondag voor je matties koken, Red?
Dat is wel jammer. Bij mij kan het nog meevallen, want ik weet alleen het laatste cijfer en daar is al een prijs op gevallen. Misschien is het nog hogerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd!
Mijn staatslotnummer scheelde slechts 1 getal met dat van een prijs van een ton
Dit is ook iets wat ik David Hasselhoff nog wel zie doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Deze mof is ook bijzonder grappig. En dit nummer heeft dan nog wat pit
http://www.youtube.com/watch?v=mIQkQH1GRAA
En ja...dat heeft hij niet gejat van de Heidenroosjes
quote:MaJo wil ook graag dat Supersheep, Mikkie, Yuri, Soempie, LaBla, Etcie, B.ertha en de anderen komen.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Dat dansje is nog best lastig.!
* oefent![]()
heb je wel 's spinazie met zalm gehad? errugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik geef jullie deze nog mee en dan ga ik voedsel maken. Geen zin om nog naar de supermarkt te gaan, dus het wordt (alweer) spinazie
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
M'n boek lag er niet meer, ook niet bij de portier, ook niet bij de gevonden voorwerpen, ook niet bij de docent.
!
Volgende week tentamen en het boek is ook niet aanwezig in de bieb.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en in het lokaal/de ruimte waar je zat dan?
wtfquote:
wat voor werk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
Ja.![]()
Ik heb een baantje aangeboden gekregen voor 1 dag in de week. Echt heel tof werk.Alleen ik weet niet of ik dat ga redden.
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Je hebt je boek laten liggen tijdens het practicum op 11 okt. jl. Je kunt het afhalen op
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderzoek in een inrichting.quote:
Is dat echt zo of is dat je wens?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Je hebt je boek laten liggen tijdens het practicum op 11 okt. jl. Je kunt het afhalen op
...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:30 schreef Soempie het volgende:
Een andere docent heeft het in z'n postvak gelegd.![]()
![]()
![]()
![]()
jij liever dan ik denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onderzoek in een inrichting.![]()
Eigenlijk is het deels stomvervelend: data invoeren in SPSS hoort er ook bij, maar verder.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |