quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de oplossing voor m\'n tik.
Eerder schreef ik altijd met balpennen en elke keer als ik in een bruna was of in de V&D, Hema, etc kocht ik een pen.![]()
Ondertussen stonden er al 5 bekers met pennen op m\'n bureau.
![]()
![]()
Maar, nu heb ik een lekker schrijvende vulpen gekocht.En sindsdien geen balpennen meer.
![]()
tweede helft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef LadyBlack het volgende:braaf gesport
Maar ik was misselijk van de bak brinta die ik had gegeten dus ik heb de tweede helft een beetje halflafjes gedaan![]()
Nu avondeten gaan verzinnen...
Ja, dat had ik dus laatst bij m'n ex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Aparte tik. Opzich wel handig want de meeste mensen kunnen nooit een pen vinden als ze er één nodig hebben
Nu zul je zien dat je iedere keer dat je in zo'n winkel bent een setje vullingen koopt
quote:
Oh, valt me toch tegen danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Fitness
Gewoon de tweede helft van de tijd
Wintersport.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Da's een tijdje terug
teven TerugVindwintersPort
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wintersport.......daar heb ik wel zin in
Rustig blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Zo, na een complete instorting "Ik red dit noooooooit![]()
" ga ik nu maar die tekst lezen. En er proberen het beste van te maken
Jahe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Da's een tijdje terug
Voor wanneer moest het? 't Komt vast wel goed. Succes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Nog nooit opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Da's een tijdje terug
rustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Ahhww........ leuk!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin in![]()
Ben je wel eens vaker geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhww........ leuk!!!!
* jaloers is
Alhoewel ik een heel kleine optie heb; mijn vriend gaat ook elk jaar met een hele club, maar ik ken die mensen allemaal nog niet, dus ik hou mn mond nog even
nogalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De clip toevallig gezien? waarom doet ze zo vaag? De hele tijd op en neer met haar bovenlichaam, heel raar
quote:
Geen idee of je dit nog leest maar ik ken het wel. Kan best aardig zijn als je een keer iets harders op wilt zetten maar meer ook niet eigenlijk. Dan draai ik toch sneller wat andersquote:
Heet dat tegenwoordig lang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo heel tof
En als een winkel niet verder gaat dan L dan is het echt een rukwinkel. In een land met lange mensen is dat gewoon een vereiste.
Vorig jaar zat ik in Solden, en dan aan het eind van de dag de ijzige zwarte dalafdaling doen, waar het dus de hele dag dooit, lekker rustig daar, en het gaat ook goed hardquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, tussen mn 12e en 18e vier keer![]()
1x in Tsjechiëkwam allemaal Nederlanders tegen en er lag waardeloze sneeuw
3x in een klein boerendorpje in Tirolkonden we tot aan de deur van ons huisje skiën
Dit dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In een eerdere clip had ze ook een tick, een soort van wijzende armbeweging en dan zo vaak dat het irritant werd![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ben je bang voor de snowboardercollies die je opjagen?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ben je bang voor de snowboardercollies die je opjagen?![]()
Moeiteloos naar beneden komen is ook niet zo heel lastig. Pijnloos naar beneden komen is al een stukje moeilijkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit wordt mijn 4e jaar boarden en ik durf te zeggen dat ik moeiteloos alle pistes naar beneden kom
Vorig jaar ben ik welgeteld 1 keer hard gevallen, en dat was omdat een of andere onverlaat het nodig vond om over de voorkant van mn bord te skienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moeiteloos naar beneden komen is ook niet zo heel lastig. Pijnloos naar beneden komen is al een stukje moeilijker
Oke, maar jullie waren artikelen aan het nazoeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes
Die artikelen wel, maar dat andere is een boek, dat staat niet online
2 planken + een brug met ijzel + een duwtje en je weet hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
Misschien zou ik wel een natuurtalent skiën zijn
Waarschijnlijk niet
Maak je dat ook eens meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook snowboarden. En dan met de gipsvlucht weer naar huis, waarschijnlijk.![]()
En dan heb ik auquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
2 planken + een brug met ijzel + een duwtje en je weet het
Simpelweg rollen in de sneeuw heeft ook nog steeds wat vind ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Snowboarden lijkt me niet echt wat, ik vind skiën echt primaEn dan vooral een lange afdaling, zonder stokken, gewoon fijn naar beneden glijden
Alhoewel lekker sneeuwwolken maken met scherpe bochten natuurlijk ook wel vet is
Wat is er zo hemels aan kippensoep?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan heb ik au
Dan krijg ik eindelijk mijn kippensoep![]()
2 jaar geleden in november was er een weekend waarin er in Twente opeens een centimeter of 20 viel op een dag. Geweldig weekend gehad toenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
En sneeuwballengevechtEn sneeuwpoppen bouwen
En sleetjerijden
![]()
Sneeuw is gewoon mooi, ik hoop dat er weer eens wat gaat vallen deze winter!!
Ja, toen zat ik in Rome en mn moeder stuurde me foto's ervanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
2 jaar geleden in november was er een weekend waarin er in Twente opeens een centimeter of 20 viel op een dag. Geweldig weekend gehad toen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Simpelweg rollen in de sneeuw heeft ook nog steeds wat vind ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
En sneeuwballengevechtEn sneeuwpoppen bouwen
En sleetjerijden
![]()
Sneeuw is gewoon mooi, ik hoop dat er weer eens wat gaat vallen deze winter!!
Degene die het me dan komt brengenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is er zo hemels aan kippensoep?
Ojaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
2 jaar geleden in november was er een weekend waarin er in Twente opeens een centimeter of 20 viel op een dag. Geweldig weekend gehad toen
Kipp. En soepquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is er zo hemels aan kippensoep?
Ik vind NFS: MW een leuker spel. Van de auto's die je aan het begin kan kiezen vind ik de Mazda veruit het prettigste rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die had jij al gedownload uiteindelijk. Maar ze zocht meer
Nu NFS Carbon aan het installeren... hopen dat ie draait
Ik zit aan de muffinsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken heb ik zojuist besloten
Nergens meer last van nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar eens een tijdje achter Fok vandaan, aangezien de snelheid weer van een bedroevend nivo is
Ik was vanmiddag bij de Xenos en heb daar koekjes gekochtquote:
smiecht!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij de Xenos en heb daar koekjes gekocht
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
OjaToen hebben we op de universiteit allemaal idiote sneeuwpoppen gemaakt.
![]()
![]()
Een hond achter een kat aan, zulke dingen.![]()
Dan moet ik altijd aan Calvin and Hobbes denken, even zoeken
Oja, ik herinner me het ook nog. Wat was alles mooi witquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
OjaToen hebben we op de universiteit allemaal idiote sneeuwpoppen gemaakt.
![]()
![]()
Een hond achter een kat aan, zulke dingen.![]()
Dan moet ik altijd aan Calvin and Hobbes denken, even zoeken
* Jaloers isquote:
quote:
Dag Tim.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:Ineens schoot het echt heel erg op
Zou ik nou klaar zijn? nee toch
Onmogelijk, je bent vandaag nog lang niet 16 uur bezig geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:Ineens schoot het echt heel erg op
Zou ik nou klaar zijn? nee toch
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Onmogelijk, je bent vandaag nog lang niet 16 uur bezig geweest.
Over. En. Sluiten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Buren. Ik. Pubquiz. Over kwartiertje. Dus. Ben weg.
Fijne avond allemaal.
Daar kom ik alleen om te eten.quote:
En leuk om te maken.quote:
Wel prima voor een daghap.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Dat lieve knettergekke ding
Ontsnapt naar de straat en meteen aangereden
Kutauto's die veel te hard rijden![]()
shit, wat naar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Ahhwwwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
ja introduction development studies, een keuzevakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
Heb je 'maar' een tentamen?![]()
Komende twee weken ga ik ook die-hard naar de UB. Dan zie ik je dan wel.
Klinkt interessant. Heb even de beschrijving opgezocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja introduction development studies, een keuzevak
het boek is absurd dik, de samenvatting van de joho bestaat uit 2 delenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Heb even de beschrijving opgezocht.![]()
Oja, daar heb ik ook twee vakken van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
het boek is absurd dik, de samenvatting van de joho bestaat uit 2 delen
trustenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik ook twee vakken van.Fijn, altijd.
Ik wil er nog even niet aan denken.Dat zie ik donderdag wel, dan ga ik beginnen met leren.
![]()
Op dinsdagavond... lijkt me nou niet dat je dan tussen het meest gezellige kroeg publiek komt te staan. Slechts enkele mede alcoholisten schat ik zoquote:
dan moet ik werken in de eerste kamer, je drankje staat klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ga volgende week donderdag in Grunn uit trouwens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dan moet ik werken in de eerste kamer, je drankje staat klaar![]()
Nee, maar veel lange mensen zijn niet broodmager en hebben dus XL nodig.quote:
Ik heb een Geforce 6200, die kostte een jaar of 2 geleden minder dan 100 euro (want meer dan 100 euro vind ik veel geld voor zoiets) en daarop liep Carbon wel redelijk. Waarschijnlijk kan je nu een betere krijgen voor minderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Carbon loopt op dit moment knap kut bij mij. Ik merk gewoon dat ik te weinig geheugen heb en dat m'n shared-videokaartje het bij lange na niet trekt. Kortom: binnenkort even op pad voor een simpel edoch leuk kaartje. Hoef niet alles full pull te spelen, maar het moet er wel gewoon goed uitzien en lekker lopen...
Arme Mikaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Ik was ook in een kroegquote:
Ik heb geen jetlag gehad. Zowel heen als terug niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh Nem, heb je nog steeds een jetlag?
Ik ben van de week een keer te vroeg naar bed gegaan(ik was niet moe) waardoor ik om 02:00 klaarwakker was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is dan de reden dat je op dit tijdstip nog wakker bent?
Dat is echt zo'n goede avond om de stad in te gaan.quote:
als er nog koffie over is.... kom maar opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:34 schreef Soempie het volgende:
Marc-Marie Huijbregts ken ik vooral als sidekick bij DWDD.Ben wel benieuwd naar hoe hij het er alleen afbrengt.
![]()
Koffie voor Roof:Veeeeeel koffie
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze daar pas vrijdag mee aan de gang gingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nineties request op 3fm: Pearl Jam in mn oren
Hmmmm klote als je er 's ochtends al mee begintquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
mogguhik heb barstende koppijn (het zal ook eens niet
) en mag weer de site gaan bijhouden. wel leuk, maar ook pittig.
1 gehad, neem er zo nog maar 1quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm klote als je er 's ochtends al mee begintAl stevig aan de pijnstillers?
Ik vind het het heel vervelend voor B en haar kat, maar ik snap niet waarom je boos zou worden op de automoblisten (tenzij er aantoonbaar te hard is gereden of bewust aangereden). Als een kat vlak voor je de weg oprent dan is er echt weinig meer aan te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
mogguhik heb barstende koppijn (het zal ook eens niet
) en mag weer de site gaan bijhouden. wel leuk, maar ook pittig.
@ B.wat zielig
was Mika nog niet eerder buiten geweest ofzo? of was het pure pech? stomme automobilisten
Waarschijnlijk gaan we haar begraven, dat hebben we met snoepie ook gedaan. En het gaat wel hoor, alleen Daantje is nogal van streek en in de war.Maar ja, die is nu ook haar zusje kwijt hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen!
Hoe is het bij jullie B.? Wat gaan jullie doen met het katje, begraven?
waarschijnlijk heeft ze inderdaad niet goed opgelet, maar het is een feit dat hier (vooral 's nachts) veel te hard wordt gereden. En een kat of wat dan ook laten liggen, totdat ze helemaal plat zijn, vind ik gewoon helemaal niet kunnen. Bel aan of leg ze aan de kantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik vind het het heel vervelend voor B en haar kat, maar ik snap niet waarom je boos zou worden op de automoblisten (tenzij er aantoonbaar te hard is gereden of bewust aangereden). Als een kat vlak voor je de weg oprent dan is er echt weinig meer aan te doen.
Oh, en uiteraard goedemorgen
Bloem (een van onze katten en moeder van Jan) heeft nog lange tijd bij de koelkast zitten miauwen toen Jan was aangereden, want daar kropen Jan en zijn broertjes en zusjes nog wel eens achter toen ze nog kitten waren. Maar Bloem en Tobias waren wel weer redelijk snel gewend en ze zijn nu ook wat rustiger, want Jan hield nogal van mattenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we haar begraven, dat hebben we met snoepie ook gedaan. En het gaat wel hoor, alleen Daantje is nogal van streek en in de war.Maar ja, die is nu ook haar zusje kwijt he
Daar heb je al heel wat van gemist. 90's nummers zijn leuk, maar heb een hekel aan dat happy hardcore. Roept bij mij ook geen nostalgische gevoelens op, want had er toen ook een hekel aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:46 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wacht nog even op de echt foute platen die stiekem toch best leuk zijn
minimaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Is er hier iemand toevallig heel erg thuis in de wereld van videokaarten?
Etc, Nem, Tim?
Vroeger (einde basisschool) nam ik de leukste nummers van de mega top 100 op op een casettebandje. En dan skipte ik altijd nummers van Mental Theo of nummers zoals Supergabber.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh ik vind van die happy hardcore soms ook nog wel grappig. Gisteren nog 'Super Gabber' geluisterd
je post was leegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Vroeger (einde basisschool) nam ik de leukste nummers van de mega top 100 op op een casettebandje. En dan skipte ik altijd nummers van Mental Theo of nummers zoals Supergabber.
Alleen jammer dat ik niet weet waar die casettebandjes nu zijn![]()
euh... shared is onboard neem ik aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb op dit moment een 256 Mb shared kaartje dat niks presteert, ik kan amper iets fatsoenlijk draaien.
Ik wil een kaartje waarmee ik relatief simpele spellen (Need for speed Carbon of Most Wanted, GTA San Andreas e.d.) gewoon goed, netjes en vlot op kan draaien. En dat voor een tientje of vijf ongeveer... tips?
Ik heb zo ook wel eens vervloekt toenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je post was leegen zo lees ik het wel
ik nam ook altijd op op cassettebandjesen dan timen om zo min mogelijk geklets erop te krijgen (maar ze kletsten door de muziek heen
hufters
)
Als eerste moet je weten of je moederbord AGP of PCI-express heeft, want de videokaart moet er wel inpassen. Daarnaast moet je vooral GEEN videokaart kopen met TurboCache (nVidia) of HyperMemory (dacht dat het zo heette bij Ati) want die zijn heel leuk ook shared. Passief gekoelde kaarten maken minder herrie dan kaarten met ventilator. Qua aantal mb's schijnt het niet veel uit te maken of je 128 of 256 hebt, maar als 256 maar een paar euro duurder is zou ik voor die gaan. Als je filmpjes vanaf je pc op je tv wil afspelen weet ik wel hoe het met een nVidia kaart moet (mits oudere drivers, de nieuwere maakt breedbeeld van dingen die het niet zijn en van wel breedbeelddingen volledig beeld) en bij Ati moet ik elke keer weer lopen kutten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb op dit moment een 256 Mb shared kaartje dat niks presteert, ik kan amper iets fatsoenlijk draaien.
Ik wil een kaartje waarmee ik relatief simpele spellen (Need for speed Carbon of Most Wanted, GTA San Andreas e.d.) gewoon goed, netjes en vlot op kan draaien. En dat voor een tientje of vijf ongeveer... tips?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, even een kort berichtje... Mijn vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuisHij bleef benauwd en toen hij gisteravond koorts bleek te hebben zijn ze naar de eerste hulp gegaan (aangezien mijn vader risicopatient is moet hij altijd naar de eerste hulp als hij koorts heeft...) Daar hebben ze besloten om hem op te nemen. Hij ligt nu aan de hartbewaking omdat ze het hart niet helemaal vertrouwen. Verder heeft hij tabletten gekregen om het vocht dat hij vasthoud af te stoten en wegens zijn benauwdheid vannacht aan de beademing gelegen. En nu gaat de hele onderzoeksmolen weer beginnen...
ik hou het even hierbij, ik ga nu stemmen en dan werken. Ik ben later wel weer online
Belangrijkste is inderdaad dat je zeker weet of je PCI-Express, AGP of geen van beide in je systeem hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als eerste moet je weten of je moederbord AGP of PCI-express heeft, want de videokaart moet er wel inpassen. Daarnaast moet je vooral GEEN videokaart kopen met TurboCache (nVidia) of HyperMemory (dacht dat het zo heette bij Ati) want die zijn heel leuk ook shared. Passief gekoelde kaarten maken minder herrie dan kaarten met ventilator. Qua aantal mb's schijnt het niet veel uit te maken of je 128 of 256 hebt, maar als 256 maar een paar euro duurder is zou ik voor die gaan. Als je filmpjes vanaf je pc op je tv wil afspelen weet ik wel hoe het met een nVidia kaart moet (mits oudere drivers, de nieuwere maakt breedbeeld van dingen die het niet zijn en van wel breedbeelddingen volledig beeld) en bij Ati moet ik elke keer weer lopen kutten.
De volgende lijken mij wel redelijke keuzes:
Kaart 1
Kaart 2
Kaart 2
Kaart 4
De eerste twee zijn nVidia, de laatste twee Ati
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, even een kort berichtje... Mijn vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuisHij bleef benauwd en toen hij gisteravond koorts bleek te hebben zijn ze naar de eerste hulp gegaan (aangezien mijn vader risicopatient is moet hij altijd naar de eerste hulp als hij koorts heeft...) Daar hebben ze besloten om hem op te nemen. Hij ligt nu aan de hartbewaking omdat ze het hart niet helemaal vertrouwen. Verder heeft hij tabletten gekregen om het vocht dat hij vasthoud af te stoten en wegens zijn benauwdheid vannacht aan de beademing gelegen. En nu gaat de hele onderzoeksmolen weer beginnen...
ik hou het even hierbij, ik ga nu stemmen en dan werken. Ik ben later wel weer online
Een paar centimeter waardoor eea fysiek niet gaat passenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Wat is het verschil tussen PCI en PCI-E dan
PCI-e is nieuwer en fancier, en dus ook duurder. PCI-slots hebben allemaal dezelfde grootte, PCI-e is in verschillende maten leverbaar (x1, x2, x4, x8, x16)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Mikkie het volgende:
De slots waar je de kaart in steekt. En PCI-E heeft stroomconnectoren geloof ik. En PCI(wat uit het jaar 0 stamt) dus allemaal niet. PCI-E gaat niet passen in een PCI slot en andersom ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Dat kun je HEEL simpel zien: haal je videokaart eruit en kijk naar de gouden contactjes. Zitten er meerder gleufjes tussen? Dan heb je PCI-E. Is het een klein stukje goud zonder gleufjes: PCI.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:49 schreef Mikkie het volgende:
Hee, die pic komt van Wikipedia, ik was net op die pagina
Anyway, ik maar eens naar DIG, want ik mis het hier een beetje. Ik heb het idee dat ik PCI heb, maar het zou ook goed kunnen dat daarboven nog een PCI-E slot zit...
Hopelijk vinden ze nu dan wat er aan de hand is, zodat ze er wat aan kunnen doen. MaJoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
We zeggen allebei precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk heb je sowieso PCI, maar PCI videokaarten zijn zeldzaam,
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk heb je sowieso PCI, maar PCI videokaarten zijn zeldzaam, meestal niet van de nieuwste generatie en relatief duur. PCI-e is daar ongeveer het tegenovergestelde van
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Maar nogmaals denk ik dat het geen PCI maar inderdaad PCI-E betreft. Het zou bijzonder apart zijn als een fabrikant in 2006 een mobo maakt met alleen maar PCI en geen AGP en/of PCI-E
Het zit niet mee he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik heb op dit moment alleen de slots, er hangt nog geen videokaart in
Ik ga eens even een pic maken en in DIG posten
Nee hoor. Alle computers hebben wel PCI-slots, en een computer van anderhalf jaar oud ook zo goed als zeker PCI-e. Maar PCI videokaarten zijn trager en duurder dan PCI-e videokaarten, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zeggen allebei precies het tegenovergestelde
Dat deed ik ook, maar het is niet mijn schuld dat jullie mijn "veel te weinig geslapen en dus een duf hoofd hebbende" redenering niet volgenquote:
hey soempquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
Hee, mensen![]()
Ik voel me altijd zo'n ongelooflijke muts als het over computers gaat.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar het is niet mijn schuld dat jullie mijn "veel te weinig geslapen en dus een duf hoofd hebbende" redenering niet volgen
Defragmenterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook een computervraag.![]()
Ik kan me herinneren dat computers weleens 'opgeruimd' worden. Dan zie je zo'n groot vlak met kleine vlakjes en helemaal automatisch wordt alles doorlopen. Ofzo.![]()
Moet ik dat ook doen? Of hoe onderhoud je je computer? Moet je hem af en toe leeghalen en alles opnieuw installeren?
![]()
Myth Confirmed!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef Mikkie het volgende:
Krijg nou de putschurft
Heb ik een foto gemaakt om online te plaatsen, zie ik ineens een tekstje staan dat ik normaal gesproken niet zie staan. En wat staat er? PCI-E (16×)
defragmentatie en schijfopruimingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me herinneren dat computers weleens 'opgeruimd' worden. Dan zie je zo'n groot vlak met kleine vlakjes en helemaal automatisch wordt alles doorlopen. Ofzo.![]()
Moet ik dat ook doen? Of hoe onderhoud je je computer? Moet je hem af en toe leeghalen en alles opnieuw installeren?
![]()
Dan defrag(menteren) zijn op op oude computer scandisk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
DefragmenterenSchijnt eens in de zoveel tijd wel nuttig te zijn
Merk je welgetelt 0.00001 % snelheidsverbetering van jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
DefragmenterenSchijnt eens in de zoveel tijd wel nuttig te zijn
Defragmenteren heet dat, te vinden bij Start > Alle Programma's > Bureau-accessoiers > Systeemwerkset. Het is wel handig om eens in de zoveel tijd te doen, vooral als je vaak bestanden verplaatst, wist en er nieuwe bestanden voor in de plaats zet. Hoe meer je met je computer zit te knoeien (programma's installeren, wissen, andere programma's installeren enzovoorts) hoe groter de zooi wordt. Dus kan het handig zijn om eens in de zoveel tijd te plannen de installatieschijf helemaal leeg te halen. Als je je mp3's, series enzovoorts op een andere schijf zet kan je die gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik snap niet hoe je de danseres verschillende kanten op kan zien draaien... overigens zie ik die danseres met de klok mee draaienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey soempik snap er nu al geen ruk meer van
wel geinig, kreeg dit linkje net: http://www.news.com.au/da(...)5838-5012895,00.html
ik zie d'r rechtsom draaienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de danseres verschillende kanten op kan zien draaien... overigens zie ik die danseres met de klok mee draaien
Dat is nou nuttige info! Dat had ik dus altijd; hele nacht laten draaien, maar het kwam niet verder dan tien procent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Is wel eens handig om te doen maar je moet het wel in safe mode doen anders kunnen allerlei programmas die op de achtergrond draaien de boel onderbreken. En als het te vaak onderbroken wordt kapt het programma de zooi af.
Bij mij gaat ze ook met de klok mee. Maar wat de betekenis daar nou van isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de danseres verschillende kanten op kan zien draaien... overigens zie ik die danseres met de klok mee draaien
Ik heb haar al een paar dagen niet gesproken eigenlijk. Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken. Maar ze was haar normale ritme weer aan het oppakken hoorde ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, hoe is het eigenlijk met jouw zus?En met jou?
staat eronderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij gaat ze ook met de klok mee. Maar wat de betekenis daar nou van is
(Behalve de smarty pants opmerking dat ik mijn rechterhelft meer gebruik)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nou nuttige info! Dat had ik dus altijd; hele nacht laten draaien, maar het kwam niet verder dan tien procent.
dat is ook vaak het bestequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet gesproken eigenlijk. Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken. Maar ze was haar normale ritme weer aan het oppakken hoorde ik.Voor zover mogelijk. De uitslag van de pet-scan komt vandaag, dus dat is nog even afwachten.
M'n zwager heeft er voor gezorgd dat hij thuis kon werken, dus dat is wel fijn.En hij is weer een verbouwing aan het regelen, dus wat dat betreft heeft hij genoeg afleiding. De hele familie doet het zo: doorgaan en afleiding zoeken. Mja, wat moet je anders ook.
Ik ben blij als we 3 weken verder zijn en ik naar m'n nichtje kan. Nog even die tentamens erdoor jagen en dan naar huis en naar Engeland.
![]()
Ze ging net even tegen de klok in toen ik dichterbij keek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij gaat ze ook met de klok mee. Maar wat de betekenis daar nou van is
(Behalve de smarty pants opmerking dat ik mijn rechterhelft meer gebruik)
Ik had zelfs de stekker van de modem er al uitgetrokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Virusscanners, spyware en meer van dat soort crap die draaien op de achtergrond lekker door.
Nee...optische illusie heet dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ze zeggen wel dat het plaatje geen fake is omdat het zoveel frames heeft en zo. Maar je hersenen hebben echt geen invloed op wat een plaatje op internet uitvoert (telekinese? lik me ***). Dat het plaatje eens in de zoveel tijd omdraait zit dus ingebouwd.
Toch?
Dat gaat wat ver een heeft ook geen zinquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had zelfs de stekker van de modem er al uitgetrokken.
Ja, een berg steekwoorden waar ik niets mee kan. De helft klopt trouwens niet. En dat is dan ook niet zo gek van zo'n kort-door-de-bocht non-wetenschappelijk stukjequote:
F8quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip!
Wat is bij WinXP die toets ook alweer die je tijdens het opstarten moet indrukken om te kunnen kiezen uit de veilige modus?
[..]
Dat heb ik dus ook... veel te veel werk om alles weer erop te pleuren enzo, daar ben ik vele uren mee bezig en gewoon geen zin in. Eens in de zoveel tijd je schijven opruimen, register cleanen en oude software weggooien helpt vaak ook al een hoop
[..]
Goeie tip!
Wat is bij WinXP die toets ook alweer die je tijdens het opstarten moet indrukken om te kunnen kiezen uit de veilige modus?
[..]
Dat heb ik dus ook... veel te veel werk om alles weer erop te pleuren enzo, daar ben ik vele uren mee bezig en gewoon geen zin in. Eens in de zoveel tijd je schijven opruimen, register cleanen en oude software weggooien helpt vaak ook al een hoop
Eerder iemand die je wat probeert aan te praten. Want het meisje draait wel echt van richting. De ene keer heeft ze haar linkervoet in de lucht, de andere keer haar rechtervoet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nee...optische illusie heet dat.
Na je bios post.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
F8
gewoon blijven rammen weet niet wanneer je precies moet drukken
Er is maar één manier om erachter te komen en dat ga ik doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerder iemand die je wat probeert aan te praten. Want het meisje draait wel echt van richting. De ene keer heeft ze haar linkervoet in de lucht, de andere keer haar rechtervoet.
[..]
Goeie tip!
Ik vind het af en toe juist wel handig, omdat ik er dan ook een aantal programma's op heb staan wat ik niet of niet meer nodig heb. En die zijn dan allemaal weer weg, zodat ik de programma's die ik wel gebruik opnieuw kan installerenquote:[..]
komt dat niet puur doordat je dan een beetje scheelt gaat kijken, en je ogen de dingen omdraaien? dus dat je linkeroog dan bekijkt wat je rechteroog normaal bekijkt? of zeg ik nu iets domsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar één manier om erachter te komen en dat ga ik doen.
Maar ik weet stiekem het antwoord al.
Ik ben nog steeds van mening dat het ding steeds met de klok meedraaide precies tot het moment dat ik dichterbij ging en het ding ging andersom draaien. Ik ging weer verderaf en precies op dat moment ging het weer met de klok mee.
Ik hou em gewoon ingedrukt, dat werkt ook primaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
F8
gewoon blijven rammen weet niet wanneer je precies moet drukken
Zoiets zal het zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt dat niet puur doordat je dan een beetje scheelt gaat kijken, en je ogen de dingen omdraaien? dus dat je linkeroog dan bekijkt wat je rechteroog normaal bekijkt? of zeg ik nu iets doms
Ahw, dat is naar, ze heeft hopelijk ook wel pijnstillers of mag dat niet teveel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken.
quote:M'n zwager heeft er voor gezorgd dat hij thuis kon werken, dus dat is wel fijn.En hij is weer een verbouwing aan het regelen, dus wat dat betreft heeft hij genoeg afleiding. De hele familie doet het zo: doorgaan en afleiding zoeken. Mja, wat moet je anders ook.
Ik ben blij als we 3 weken verder zijn en ik naar m'n nichtje kan. Nog even die tentamens erdoor jagen en dan naar huis en naar Engeland.
![]()
Dat is dan knap gebouwd. Er moet iets achter zitten. Ik beïnvloed het in ieder geval niet vanuit mijn stoel hier met mijn hersenhelften. En het is ook niet zo dat het alleen lijkt alsof het plaatje de andere kant op draait.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het plaatje bevat 34 frames. Genoeg voor een rotatie maar ZEKER niet genoeg voor meerdere richtingen.
Je had vroeger ook nog F5 die je kon gebruiken. Maar dat was om alles als autoexec.bat e.d. over te slaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef Mikkie het volgende:
Goh, volgens mij is het F8![]()
Ik dacht al dat het één van die functietoetsen was, maar wist 't niet meer zeker. Tnx.
Dat kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is dan knap gebouwd. Er moet iets achter zitten. Ik beïnvloed het in ieder geval niet vanuit mijn stoel hier met mijn hersenhelften.
En die stelling klopt niet.quote:En het is ook niet zo dat het alleen lijkt alsof het plaatje de andere kant op draait.
Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
En die stelling klopt niet.
Het LIJKT wel alleen maar of het zo is.
Morfine en dat helpt wel redelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw, dat is naar, ze heeft hopelijk ook wel pijnstillers of mag dat niet teveel?![]()
Zoiets inderdaad.quote:even doorbijten en dan belonen:)
Ja echt. De houding lijkt te veranderen enkel en alleen omdat het hier om een sillhoute gaat. Als het een een echt mens was geweest had je de diepte kunnen zien en dus het verschil tussen het rechter en het linkerbeen. Zelfs als je nu de frames één voor één bekijkt kun je denken dat ze van been verandert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef wyccie het volgende:
Heb je een iets groter plaatje van de frames?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Vervolgens hebben ze mn moeder gewaarschuwd dat ze terug moest komen als ik taalproblemen zou krijgen. Wat gebeurt: dikke talenknobbel maar een rund in wiskundeOverbehandeld denk ik
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, dat lijkt me ook vrij onnozel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat gek, dat je anders ligt als een hersenhelft niet meekomt? Apart.![]()
schoonzusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al niet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schoonzus
het punt is dat ik gewoon weet dat ze denkt dat ik dat toch niet doewaardoor de verleiding juist groter is om het wel te doen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
bèèèèèèhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwens
ik aarzelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
Je bent wel mijn held van de dag als je het doet.![]()
Echt never nooit niet, dat ik hem een handtekening zou vragen. Sowieso, waarom zou je iemands handtekening willen?!
I KNOW!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |