Hij moet nog leren lezen dus we moeten het niet te moeilijk makenquote:Op maandag 17 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
wat een naamtopic
nou ja Eli heeft nog niet veel bereikt in z'n leven, dus het zij je vergeven
quote:Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:als hij dit al kan lezen gaan we SBS6 bellen
zo'n belangrijk moment in zijn leven en jij bent niet aanwezigquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Eli kraait van geluk om zijn naamtopic
(denk ik dan, want ik ben niet thuis)
Heb je al meer nieuws over je onderzoeken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
@nem: ja ik ga wel een quizzen, ik laat me er niet onder krijgen door een beetje verkoudenheid
Ik ga aan de arbeit
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Etcetera nu aan ons been trektquote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef PhysicsRules het volgende:
En ik zat ook maar steeds te denken dat B.ertha en Sheep aan het geinen waren
Vanochtend gebeld maar ze hadden het glutenonderzoek nog niet binnen. Morgen dus maar weer beginnenquote:Op maandag 17 september 2007 12:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je al meer nieuws over je onderzoeken?
Ik geloof er helemaal niets vanquote:
Wat dacht je? Nu mag het nog?quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef MaJo het volgende:
En bij de lunch belachelijk veel brood gegeten, je weet maar nooit
je weet dat dat zinloos is hequote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanochtend gebeld maar ze hadden het glutenonderzoek nog niet binnen. Morgen dus maar weer beginnen
En bij de lunch belachelijk veel brood gegeten, je weet maar nooit
hij zit onder de tatoeages, en is een beetje apart, maar ik ken weinig schaamtequote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
0wn3d
Waarom zouden hem niet zoenen? Stinkt 'ie? Heeft ie vieze handjes?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo'n belangrijk moment in zijn leven en jij bent niet aanwezig
Morgenavond komen jullie bij ons etenquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Eli kraait van geluk om zijn naamtopic
(denk ik dan, want ik ben niet thuis)
quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
He! Eli staat in de verjaardagslijst
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig en een Amstelvenerquote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef Etcetera het volgende:
ik ben gewoon gek, weet niet hoe het met de rest is
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je? Nu mag het nog?
Ik krijg er ook last vanquote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je weet dat dat zinloos is he
is het trouwens niet zo dat als je glutenallergie hebt je daar dan niet ontzettend veel last van hebt?
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig en een Amstelvener![]()
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus jaquote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef Etcetera het volgende:
ik ben gewoon gek, weet niet hoe het met de rest is
Ja, je bent raarquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus ja
quote:
Oeh..tattoos. Eng! Brrrquote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij zit onder de tatoeages, en is een beetje apart, maar ik ken weinig schaamteen het is best een toffe gast
Raar is goedquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus ja
De eet-meet lijkt me erg gezellig en ik had de 14e nog niets te doen, dus goede kans dat ik er bij benquote:Op maandag 17 september 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgenavond komen jullie bij ons eten
sinds ik iemand ken die heel erg dun is en heel erg raar (denk: hij verft z'n haar felblond, heeft van die maffe kleding aan, schoenen met zolen van 10 centimeter dik, gebruikt make-up en meer van dat soort dingen) maar ontzettend tof, kijk ik nergens meer van opquote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..tattoos. Eng! Brrr
Sommige mensen
quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De eet-meet lijkt me erg gezellig en ik had de 14e nog niets te doen, dus goede kans dat ik er bij ben
Ik had ook nog een vraag over het koshere eten: zuivel en vlees mochten niet gecombineerd worden in gerechten. Betekent dat ook dat je je vlees niet in roomboter mag bakken?
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad. Boter is zuivel, vlees is vlees
![]()
Dus bijvoorbeeld met olijfolie, of in bakmargarine.
ja iddquote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele goede vriend van mij zit ook compleet onder de tattoos. Dus ik kijk er ook niet meer van op. Tegenwoordig. Het is echt puur het image dat afschrikt.
Roomboter wordt gemaakt van (koe)melk, en bakmargarine van plantenquote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?
boter is van room (melk), margarine is plantaardig.quote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Wordt margarine van margietjes gemaakt?
Heeft die linker nou het lipje van een blikje frisdrank in z'n mond of lijkt dat maar zo?quote:
Vullingenquote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft die linker nou het lipje van een blikje frisdrank in z'n mond of lijkt dat maar zo?
Heb je het nou tegen mij of tegen Tim?quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarom bestudeer jij die foto zo goed?
Ach zolang ik het niet zeker weet blijf ik lekker gluten etenquote:Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wie neem je in de maling![]()
Maar goed, dat moet je zelf weten![]()
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[FINALE] Tofste sidekick toernooi Hier stemmen op HK-47 graag![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[FINALE] Tofste sidekick toernooi Hier stemmen op HK-47 graag![]()
dat je een ding hebt ontdekt, of hebt gevonden, of weet ik veel wat, en dat er dan nog net geen schitterende lichtstraal vanuit de hemel op schijntquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik eigenlijk nooit. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
I didquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dan je moet op HK stemmen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens een 'Haaaleeluja, halelulja, haleluja!'-moment?
ik heb net kennis gemaakt met een site, waarin infographics te vinden zijn. en dat ziet eruit zeg
quote:Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben voor Yoshi gegaan. Die ken ik tenminste en ziet er veel toffer uit
je weet niet wat je mistquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I did
maar Yoshi is veel lieverik heb alleen op die HK-47 gestemd omdat jij dat zonodig wil
Donderdag nog, toen ik voorging in de dienst in de Synagoge.quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens een 'Haaaleeluja, halelulja, haleluja!'-moment?
ik heb net kennis gemaakt met een site, waarin infographics te vinden zijn. en dat ziet eruit zeg
quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Donderdag nog, toen ik voorging in de dienst in de Synagoge.![]()
Nee, behalve Eli, die wil melkquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
goed gedaan!
Hebben jullie nog wensen voor morgenavond? Voorkeur voor eten?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, behalve Eli, die wil melk![]()
Ik wist het al een stuk langerquote:Op maandag 17 september 2007 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wist ook niet dat Sheep en B.ertha wat hadden![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Gokje: vakantie Nem?
Ja erg he?quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Asociaal hoor! Alhoewel ik zelf ook 2x ben geweest
Ik vind dat je beter vaak kort weg kunt gaan dan maar 1x per jaar 3 weken ofzo
Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noordenquote:Op maandag 17 september 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:ik mag morgen een artikel maken
gaat over Schoorsteenhoed gaat Halsema te ver de non-hoed van Halsema
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaanquote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog ideeen voor hoe ik dat ga aanpakken
ik dacht zelf aan iets met al die andere hoeden (en er is ook nog 1 die weigert een hoed te dragen, ook leuk) en ik ga die ontwerpster bellenwant ze woont in groningen ergens da's wel grappig
De hoed is inderdaad verschrikkelijkquote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de hoed gezien ja. Verschrikkelijk ding. Maar dan nog: Halsema
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdquote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noorden![]()
ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaan
ik heb geen ideequote:
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[n00b]hoe doe je eigenlijk al die quotes onder elkaar?[/n00b]
quotes knippen en plakkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Werkt zeker alleen in FF?quote:Op maandag 17 september 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptff linkje zoeken
Oh ja het is voor de site natuurlijk, dat is wel andersquote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdkomt bij dat ik me absoluut niet met politiek geneuzel wil bezighouden, het is gewoon een artikel over prinsjesdag, maar dan vauit een ander gezichtspunt
Morgen niet nee maar als je haar nu belt dan zal ze zeker meewerken, ze is heel aardigquote:ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgen
Moet je zeker doen, als ze zien dat je leuk schrijft mag je het misschien vaker doen!quote:ik heb geen ideega in elk geval m'n best doen om er wat leuks van te maken
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantiequote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, veel te druk op werk vandaag, en morgen, overmorgen en donderdag schijnen ook geen rustige dagen te worden
jammer, net nu ik met vakantie ga
quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantie
En jouw probleem is?quote:
Ok ik snap niets van deze zinquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft hier iemand trouwens al die nieuwe muzzy reclame gezien op NGC?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik snap niets van deze zinWat is muzzy en wat is NGC?
Ah bedanktquote:
Welke?quote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekochtquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
dat koop ik maar niet uit zelfbeschermingquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Warme chocomel met slagroom en eventueel rumquote:Op maandag 17 september 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin inMet warme chocolademelk erbij ofzo
![]()
Nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Sheep, een hoop mensen wisten nog niet dat B. en jij samen een stelletje vormen... kan je dat luid en duidelijk hier posten zodat iedereen op de hoogte is?
Eentje zonder rum voor mij graagquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroom en eventueel rum
Hoelang was je bezig dan en van welk bureau?quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, bezig met het invullen van een marktonderzoekje op internet, kom tot 92%, daarna beweren ze dat ik buiten de doelgroep val en maar eenderde van de punten krijg
Viel wel mee, minuutje of tien bezig geweest. Het was van OpinionBar. inVotes is nog op zoek naar mensen en dan vooral tussen de 13 en 19, dus als je dat bent en het lijkt je leuk: stuur me een PM. Ik kan namelijk 100 punten per aanmelding krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoelang was je bezig dan en van welk bureau?
Ik vind die onderzoekjes wel leuk om aan mee te doen, daarnaast kan je er kadobonnen voor krijgen. Van een van die bureau's heb ik al 30 euro in cadeaubonnen ontvangen en ik kan binnenkort weer voor 20 of 30 euro aanvragenquote:Op maandag 17 september 2007 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Belangrijker, waarom doe je er uberhaupt aan mee?
En van welk bureau is dįt dan?quote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind die onderzoekjes wel leuk om aan mee te doen, daarnaast kan je er kadobonnen voor krijgen. Van een van die bureau's heb ik al 30 euro in cadeaubonnen ontvangen en ik kan binnenkort weer voor 20 of 30 euro aanvragen
Ook inVotes. Nu is het wel zo dat ik al een paar jaar bij ze sta ingeschreven. Je wordt er niet rijk van, maar als je het leuk vind om mee te doen aan dat soort onderzoekjes is het ook leuk dat er een vergoeding tegenover staatquote:Op maandag 17 september 2007 19:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En van welk bureau is dįt dan?
Misschien dat ik er ooit naar kijk dan maar waarschijnlijk denk ik er nooit meer aanquote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook inVotes. Nu is het wel zo dat ik al een paar jaar bij ze sta ingeschreven. Je wordt er niet rijk van, maar als je het leuk vind om mee te doen aan dat soort onderzoekjes is het ook leuk dat er een vergoeding tegenover staat
Je krijgt mail als ze wat voor je hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ooit naar kijk dan maar waarschijnlijk denk ik er nooit meer aan
Dat snap ik, ik bedoelde meer het mogelijke aanmeldenquote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je krijgt mail als ze wat voor je hebben
Heel veel sterkte ermee Soemp, ik hoop dat alles goed afloopt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
Neem een rolstoelquote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo maar es gaan koken, maar dat betekent dat ik moet opstaan en daar heb ik niet zo veel zin in
Schiet ik niet veel mee op, ik zit in een kamer min of meer boven de keuken, en er zit een trap tussen zonder trapliftquote:
Zo'n brandweerpaal is ook nog een mogelijkheid. Of je maakt van de keuken je kamer of je laat een keuken in je kamer plaatsen vanwege je handicapquote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schiet ik niet veel mee op, ik zit in een kamer min of meer boven de keuken, en er zit een trap tussen zonder traplift
Bril-fucking-jantquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zo'n brandweerpaal is ook nog een mogelijkheid. Of je maakt van de keuken je kamer of je laat een keuken in je kamer plaatsen vanwege je handicap![]()
Kan jij als duiker niets betekenen daarbij?quote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
We hebben hier geen leidingwater meer, en een uur terug hadden ze het 6 kilometer verderop ook al niet meer, lijkt een redelijk probleempje te zijn bij het PWN![]()
Zonder stromend water ben ik als een vis op het drogequote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij als duiker niets betekenen daarbij?
Water vanuit de zee dragen of zo...
Happen naar de baas???quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Zonder stromend water ben ik als een vis op het droge
quote:Op maandag 17 september 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:het gaat lekker hier zeg op stage
er was gister iemand jarig, en net een stuk Cote d"Or chocolade gehadeen ander meisje feliciteerde hem wel, maar zoende hem niet. dan zegt ze heel subtiel 'heb jij 'm al gefeliciteerd?' ik bedacht me ook niet, ga erheen, felicitaties + zoenen
en een subtiel applaus van de collega's
quote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
en als je dat niet geloven wilt
dan stap je maar uit
Ik zit echt steeds op jullie site te kijken, zo schattigquote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Lang gewacht,
stil gezwegen,
niet verwacht,
toch gekregen
Een Eli naamtopic!!!![]()
![]()
Nem
![]()
!!!
Joepie!!
Verder alles goed hier.
quote:Ik doe het goed op mijn dieet van mama ą la crčme.
quote:Bij de hielprik had mama een boekje gekregen van het consultatiebureau, maar die had ze zo goed opgeruimd (blijvende schade van nestelwoede) dat ze het boekje niet meer terug kon vinden.Gelukkig schijnt dit vaker te gebeuren.
Nadat de mevrouw weg was, vond mama uiteraard het boekje weer terug.
En nu moet iedereen die dit leest jou ertoe zetten om het wel te doen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat doen, maar ik heb geen zihin!
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En nu moet iedereen die dit leest jou ertoe zetten om het wel te doen?
http://www.youtube.com/watch?v=oESKBArw1CA en dan vooral vanaf 0:57quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb gigantisch veel te veel boterkoekblokjes opMaar het was zo lekker
![]()
Lachbanden bij niet-leuke grappen zijn best irritantquote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oESKBArw1CA en dan vooral vanaf 0:57
Word je ook lid van de fanclub?quote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit echt steeds op jullie site te kijken, zo schattigen die verhalen zijn ook leuk
[..]
[..]
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 22:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Word je ook lid van de fanclub?
Hoor dit nu pasquote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash![]()
quote:
Je begon jezelf te zien?quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Maar...wel m'n spiegel nog een keer overgeschilderd inmiddels
quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
some boys are stupid. throw rocks at them
ff serieus: er zijn echt wel leuke aardige niet-lelijke jongens die ook nog een relatie willenmaar je moet ze wel eerst vinden
quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ben een beetje sadistisch soms
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
dan ga ik ze aankijken, en als ze mij dan aankijken is het
van mijn kant
kan er niks aan doen
Meestal staat het nou ook niet met viltstift op iemands hoofd geschreven hčquote:Op zondag 16 september 2007 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap mensen niet die met een bezet iemand flirten..... afblijven!!!
Tijdje geleden ook gedaan, goed albumquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
![]()
Je pist ze onder?quote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet jaloersik baken mijn territorium af
Klinkt goedquote:Op maandag 17 september 2007 01:52 schreef erkel het volgende:
[..]
DIt schijnt trouwens dé nieuwe gitaarvirtuoos te zijn uit Frankrijk, 16 jaar. Ene MattRach
Je doet het er weer om hčquote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel een beetje doenMaar eigenlijk is het positief, ik ben trots en moet showen
![]()
Sheep krijgt nu zeker hele rare opmerkingen van jullie?![]()
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef PhysicsRules het volgende:
En ik zat ook maar steeds te denken dat B.ertha en Sheep aan het geinen waren
Ik ontken allesquote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef PhysicsRules het volgende:
is het dan ook waar van het harem van Sheep
Alleen de knurft die 'm er als eerste in heeft gezet had 30 aug ingevuld, heb het maar even verbeterdquote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
He! Eli staat in de verjaardagslijst
quote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Gek..ik krijg ineens trek in shoarma
Gewoon stug vol blijven houdenquote:
Nogalquote:Op maandag 17 september 2007 15:36 schreef Mikkie het volgende:
Wat hebben hier veel mensen zitten slapen de laatste tijd zeg
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 22:34 schreef Supersheep het volgende:
Je doet het er weer om hč
[..]
![]()
[..]
Het viel mee! In het begin werd er nog een regel overgeslagen als ik op enter drukte, maar na een klik op de knop "no spacing" was dat probleem verholpen en kon ik gewoon typenquote:Op maandag 17 september 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga m'n eerste document typen in Word 2007. Als ik me vreselijk erger aan bepaalde features horen jullie het snel
Ik was het even kwijt toen ik op Alt drukte en er allemaal extra letters en cijfers in beeld kwamenquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Dat is ook stom, dat dat standaard zo staat ingesteld.
Op zich is het best makkelijk, de nieuwe versie. Ik moest alleen even zoeken naar de optie 'Opslaan als'.
Met alleen Alt indrukken kom je normaal gesproken bij de menuutjes van File, edit enzovoorts. Die gebruik ik nog wel es omdat ik toch redelijk wat met het toetsenbord doe, vind ik soms prettiger werken dan de muisquote:Op maandag 17 september 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Hmm, die functie ken ik niet.
Als ik meer letters mocht van Fok! pasten er nog meer freaky dingen inquote:Op maandag 17 september 2007 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
T blijft freaky
Ik ga naar bedTruste!
waar zit dat knopjequote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het viel mee! In het begin werd er nog een regel overgeslagen als ik op enter drukte, maar na een klik op de knop "no spacing" was dat probleem verholpen en kon ik gewoon typen
quote:Dear Bank of America client,
You have received this email because you or someone had used your account from different locations.For security purpose, we are required to open an investigation into this matter.
In order to safeguard your account, we require that you confirm your banking details.
The help speeed up to this process, please access the following link so we ca complete the verification of your Bank of America Online Banking Account registration information.
http://0x555fa9d1/icons/.../www.bankofamerica.com/sslencrypt218bit/online_banking/
If we do no receive the appropriate account verification within 48 hours, then we will assume this Bank of America account is fraudulent and will be suspended.
The purpose of this verification is to ensure that your bank account has not been fraudulently used and to combat the fraud from our community. We appreciate your support and understanding and thank you for your prompt attention to this matter.
mjah dat weet ik niet want ik werk alleen in FFquote:
gebruik je Internet Explorer of FireFox? in FF kun je heel veel addons toevoegen aan je scherm, van muziek plugins tot anders gevormde knopjes. als je naar Tools gaat, vind je daar een addons knop en kun je zien welke je hebt. FullQuickReply kun je er in zetten door die link die in de wiki staat naar het venster te slepen, dan wordt het geinstalleerdquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh
Ik heb trouwens weer college geskipt vanochtend, kon m'n bed niet uit.
Gevondenquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, dat topic is meteen voor de helft verwijderdquote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef Etcetera het volgende:
me-knopje? en in dat topic heb ik om een linkje gevraagd.
omg dat is wel erg sneu zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gevonden![]()
[..]
Ha, dat topic is meteen voor de helft verwijderdEn de wiki was ook al aangepast, maar de geschiedenispagina deed t nog wel
Grote kans dat de mod iedere reactie voor de 2e keer uit de database trekt. In dat geval heb je dus dubbele belasting. En Fok is al zo lastig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
adblockers snap ik wel, dat is een inkomstenbron
maar wat is er mis met een functie die ervoor zorgt dat je makkelijker en sneller kunt posten
Inderdaad...niet meer opzoeken op Internetquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:29 schreef Soempie het volgende:![]()
Iedereen bedankt![]()
Echt zo slecht geslapen afgelopen nachten. Wat ik Majo aan het afraden was, info zoeken op internet, heb ik zelf gedaan. Gatver.Nu ga ik er maar gewoon van uit dat het niks is of dat het wel verholpen kan worden. Volgende week ga ik naar m'n zus toe.
that's the spiritquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:29 schreef Soempie het volgende:![]()
Iedereen bedankt![]()
Echt zo slecht geslapen afgelopen nachten. Wat ik Majo aan het afraden was, info zoeken op internet, heb ik zelf gedaan. Gatver.Nu ga ik er maar gewoon van uit dat het niks is of dat het wel verholpen kan worden. Volgende week ga ik naar m'n zus toe.
Jammer, maar ergens ook wel goed voor mij. Dat is m'n enige vrije dag in oktober.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
oh 6 oktober kunnen we nietm'n ouders zijn 1 oktober zoveel jaar getrouwd en m'n zus wilde de 6de met ze uit eten
niks inplannen danquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens ook wel goed voor mij. Dat is m'n enige vrije dag in oktober.![]()
Soempie, veel sterkte, ik lees net je posts terugquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens ook wel goed voor mij. Dat is m'n enige vrije dag in oktober.![]()
Ik doe m'n best.quote:
Is het heel raar als ik het raar vind dat er meer mensen in kunnen schrijven dan er plekken zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me vergeten in te schrijven voor het tentamen van vrijdag. En het is natuurlijk nu gesloten.Net even gebeld. De mevrouw van het onderwijsbureau moest heel hard lachen.
Moet zo langs om een formulier in te vullen.
Het tentamen:
Capaciteit 600
Aantal intekeningen 631
![]()
gewoon met grote letters in je agenda zetten dat je niet kuntquote:
Vanmiddag dus 632quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat de uni toch weet dat er 632(of wellicht nog meer) mensen zijn die het kunnen volgen. Waarom dan überhautp maar 600 beschikbaar stellen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon met grote letters in je agenda zetten dat je niet kunt
631 inschrijvingenen idd wat Nem zegt da's wel maf
maar het zal wel komen ivm eventuele ziektes en nietopdagers enzo
Ik vind het ook vreemd. Eigenlijk zijn er iets van 650 studenten die het tentamen moeten maken. Ik ben dus niet de enige die die hele inschrijving vergeten is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de uni toch weet dat er 632(of wellicht nog meer) mensen zijn die het kunnen volgen. Waarom dan überhautp maar 600 beschikbaar stellen?
was dat een officieel tentamen of een proeftentamenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd. Eigenlijk zijn er iets van 650 studenten die het tentamen moeten maken. Ik ben dus niet de enige die die hele inschrijving vergeten is.![]()
Ha, in m'n tentamen van vorige week had ik 1 fout.![]()
officieel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was dat een officieel tentamen of een proeftentamen
in beide gevallen: very nice
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Soempie het volgende:
Balen dat ik net geen 10 heb.
je kunt het welquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar heb ik alleen maar magere voldoendes gehaald of ik zakte gewoon als een baksteen.![]()
Tijden veranderen.![]()
ik geef het goede voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Dit zou voor mij ook een eye-opener moeten zijn
En jullie weken geleden mij nog uitlachen toen ik m'n plan voorlegde.quote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
je wordt ouder en volwassen zeker soemp![]()
Gewoon voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo naar de universiteit om met vriendinnen te lunchen, en dan naar mn scriptiebegeleider zeggen dat ik er mee stop
Ben bang![]()
* wegdroomt....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon voet bij stuk houden.Hij kan vast lullen als Brugman, maar je daar niks van aantrekken. Nog even en je bent misschien wel van Ridderbos af.
![]()
mjah krijg je met zo 'n reputatiequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jullie weken geleden mij nog uitlachen toen ik m'n plan voorlegde.![]()
[..]
Ik denk het.![]()
succes LBquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo naar de universiteit om met vriendinnen te lunchen, en dan naar mn scriptiebegeleider zeggen dat ik er mee stop
Ben bang![]()
streberquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat ik een paper ga schrijven over Human Resource Management, dat klonk wel interessant. Heb er gelukkig wel een half jaar voor
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah krijg je met zo 'n reputatie
[..]
succes LBhet is waarschijnlijk veel minder erg dan je denkt
[..]
streber
28 van de 40quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
30 uit 40 punten in de quiz. Toch mooi
maar dat stond er niet bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Ik móét een paper schrijven hoor
Beter oplettenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
28 van de 40Was gezellig gister
En nu moet ik snel weer door naar college
Bron: De Telegraafquote:In je blootje...
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Dertien halfnaakte eerstejaarsstudenten van de Universiteit van Amsterdam zijn in Duitsland opgepakt toen ze met de trein naar huis probeerden te komen.
De 'feuten' waren in het kader van hun ontgroening midden in de nacht gedropt in een bos bij Dortmund. Geld, telefoon, broek en ondergoed moesten ze afgeven aan het studentencorps. Om hun onderlichaam en benen te bedekken, kregen ze netkousen en vuilniszakken mee. Zo moesten ze voor het middaguur zien terug te komen naar Amsterdam.
Tjezus wat een verhaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Studenten...![]()
![]()
[..]
Bron: De Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |