Ja erg he?quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Asociaal hoor! Alhoewel ik zelf ook 2x ben geweest
Ik vind dat je beter vaak kort weg kunt gaan dan maar 1x per jaar 3 weken ofzo
Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noordenquote:Op maandag 17 september 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:ik mag morgen een artikel maken
gaat over Schoorsteenhoed gaat Halsema te ver de non-hoed van Halsema
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaanquote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog ideeen voor hoe ik dat ga aanpakken
ik dacht zelf aan iets met al die andere hoeden (en er is ook nog 1 die weigert een hoed te dragen, ook leuk) en ik ga die ontwerpster bellenwant ze woont in groningen ergens da's wel grappig
De hoed is inderdaad verschrikkelijkquote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de hoed gezien ja. Verschrikkelijk ding. Maar dan nog: Halsema
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdquote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noorden![]()
ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaan
ik heb geen ideequote:
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[n00b]hoe doe je eigenlijk al die quotes onder elkaar?[/n00b]
quotes knippen en plakkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[n00b]hoe doe je eigenlijk al die quotes onder elkaar?[/n00b]
Werkt zeker alleen in FF?quote:Op maandag 17 september 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptff linkje zoeken
Oh ja het is voor de site natuurlijk, dat is wel andersquote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdkomt bij dat ik me absoluut niet met politiek geneuzel wil bezighouden, het is gewoon een artikel over prinsjesdag, maar dan vauit een ander gezichtspunt
Morgen niet nee maar als je haar nu belt dan zal ze zeker meewerken, ze is heel aardigquote:ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgen
Moet je zeker doen, als ze zien dat je leuk schrijft mag je het misschien vaker doen!quote:ik heb geen ideega in elk geval m'n best doen om er wat leuks van te maken
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantiequote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, veel te druk op werk vandaag, en morgen, overmorgen en donderdag schijnen ook geen rustige dagen te worden
jammer, net nu ik met vakantie ga
quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantie
En jouw probleem is?quote:
Ok ik snap niets van deze zinquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft hier iemand trouwens al die nieuwe muzzy reclame gezien op NGC?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik snap niets van deze zinWat is muzzy en wat is NGC?
Ah bedanktquote:
Welke?quote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekochtquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
dat koop ik maar niet uit zelfbeschermingquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Warme chocomel met slagroom en eventueel rumquote:Op maandag 17 september 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin inMet warme chocolademelk erbij ofzo
![]()
Nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Sheep, een hoop mensen wisten nog niet dat B. en jij samen een stelletje vormen... kan je dat luid en duidelijk hier posten zodat iedereen op de hoogte is?
Eentje zonder rum voor mij graagquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroom en eventueel rum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |