Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noordenquote:Op maandag 17 september 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:ik mag morgen een artikel maken
gaat over Schoorsteenhoed gaat Halsema te ver de non-hoed van Halsema
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaanquote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog ideeen voor hoe ik dat ga aanpakken
ik dacht zelf aan iets met al die andere hoeden (en er is ook nog 1 die weigert een hoed te dragen, ook leuk) en ik ga die ontwerpster bellenwant ze woont in groningen ergens da's wel grappig
De hoed is inderdaad verschrikkelijkquote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de hoed gezien ja. Verschrikkelijk ding. Maar dan nog: Halsema
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdquote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je morgen er een artikel over schrijft dan ben je toch veel te laat? Of werkt het wat trager daar in het noorden![]()
ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Krista van Velzen heeft ieder jaar een protesthoed, dus het is ook wel leuk om haar te spreken. En Greenpeace want van hun is het uitgegaan
ik heb geen ideequote:
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[n00b]hoe doe je eigenlijk al die quotes onder elkaar?[/n00b]
quotes knippen en plakkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[n00b]hoe doe je eigenlijk al die quotes onder elkaar?[/n00b]
Werkt zeker alleen in FF?quote:Op maandag 17 september 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb FullQuickReply in m'n addons gestoptff linkje zoeken
Oh ja het is voor de site natuurlijk, dat is wel andersquote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in de loop van de dag komen foto's binnen van andere hoedjes, dus als ik het om 3u op de site zet is het mooi op tijdkomt bij dat ik me absoluut niet met politiek geneuzel wil bezighouden, het is gewoon een artikel over prinsjesdag, maar dan vauit een ander gezichtspunt
Morgen niet nee maar als je haar nu belt dan zal ze zeker meewerken, ze is heel aardigquote:ik betwijfel of ik die te pakken ga krijgen
Moet je zeker doen, als ze zien dat je leuk schrijft mag je het misschien vaker doen!quote:ik heb geen ideega in elk geval m'n best doen om er wat leuks van te maken
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantiequote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, veel te druk op werk vandaag, en morgen, overmorgen en donderdag schijnen ook geen rustige dagen te worden
jammer, net nu ik met vakantie ga
quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor jou, zodat je extra kunt genieten van je vakantie
En jouw probleem is?quote:
Ok ik snap niets van deze zinquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft hier iemand trouwens al die nieuwe muzzy reclame gezien op NGC?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik snap niets van deze zinWat is muzzy en wat is NGC?
Ah bedanktquote:
Welke?quote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekochtquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer aan de Ben en Jerrys gezeten. Bah, wat lekker
dat koop ik maar niet uit zelfbeschermingquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op een andere manier gezondigd en gevuld speculaas gekocht
Warme chocomel met slagroom en eventueel rumquote:Op maandag 17 september 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin inMet warme chocolademelk erbij ofzo
![]()
Nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Sheep, een hoop mensen wisten nog niet dat B. en jij samen een stelletje vormen... kan je dat luid en duidelijk hier posten zodat iedereen op de hoogte is?
Eentje zonder rum voor mij graagquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroom en eventueel rum
Hoelang was je bezig dan en van welk bureau?quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, bezig met het invullen van een marktonderzoekje op internet, kom tot 92%, daarna beweren ze dat ik buiten de doelgroep val en maar eenderde van de punten krijg
Viel wel mee, minuutje of tien bezig geweest. Het was van OpinionBar. inVotes is nog op zoek naar mensen en dan vooral tussen de 13 en 19, dus als je dat bent en het lijkt je leuk: stuur me een PM. Ik kan namelijk 100 punten per aanmelding krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoelang was je bezig dan en van welk bureau?
Ik vind die onderzoekjes wel leuk om aan mee te doen, daarnaast kan je er kadobonnen voor krijgen. Van een van die bureau's heb ik al 30 euro in cadeaubonnen ontvangen en ik kan binnenkort weer voor 20 of 30 euro aanvragenquote:Op maandag 17 september 2007 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Belangrijker, waarom doe je er uberhaupt aan mee?
En van welk bureau is dįt dan?quote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind die onderzoekjes wel leuk om aan mee te doen, daarnaast kan je er kadobonnen voor krijgen. Van een van die bureau's heb ik al 30 euro in cadeaubonnen ontvangen en ik kan binnenkort weer voor 20 of 30 euro aanvragen
Ook inVotes. Nu is het wel zo dat ik al een paar jaar bij ze sta ingeschreven. Je wordt er niet rijk van, maar als je het leuk vind om mee te doen aan dat soort onderzoekjes is het ook leuk dat er een vergoeding tegenover staatquote:Op maandag 17 september 2007 19:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En van welk bureau is dįt dan?
Misschien dat ik er ooit naar kijk dan maar waarschijnlijk denk ik er nooit meer aanquote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook inVotes. Nu is het wel zo dat ik al een paar jaar bij ze sta ingeschreven. Je wordt er niet rijk van, maar als je het leuk vind om mee te doen aan dat soort onderzoekjes is het ook leuk dat er een vergoeding tegenover staat
Je krijgt mail als ze wat voor je hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ooit naar kijk dan maar waarschijnlijk denk ik er nooit meer aan
Dat snap ik, ik bedoelde meer het mogelijke aanmeldenquote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je krijgt mail als ze wat voor je hebben
Heel veel sterkte ermee Soemp, ik hoop dat alles goed afloopt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
Neem een rolstoelquote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo maar es gaan koken, maar dat betekent dat ik moet opstaan en daar heb ik niet zo veel zin in
Schiet ik niet veel mee op, ik zit in een kamer min of meer boven de keuken, en er zit een trap tussen zonder trapliftquote:
Zo'n brandweerpaal is ook nog een mogelijkheid. Of je maakt van de keuken je kamer of je laat een keuken in je kamer plaatsen vanwege je handicapquote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schiet ik niet veel mee op, ik zit in een kamer min of meer boven de keuken, en er zit een trap tussen zonder traplift
Bril-fucking-jantquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zo'n brandweerpaal is ook nog een mogelijkheid. Of je maakt van de keuken je kamer of je laat een keuken in je kamer plaatsen vanwege je handicap![]()
Kan jij als duiker niets betekenen daarbij?quote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
We hebben hier geen leidingwater meer, en een uur terug hadden ze het 6 kilometer verderop ook al niet meer, lijkt een redelijk probleempje te zijn bij het PWN![]()
Zonder stromend water ben ik als een vis op het drogequote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij als duiker niets betekenen daarbij?
Water vanuit de zee dragen of zo...
Happen naar de baas???quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Zonder stromend water ben ik als een vis op het droge
quote:Op maandag 17 september 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:het gaat lekker hier zeg op stage
er was gister iemand jarig, en net een stuk Cote d"Or chocolade gehadeen ander meisje feliciteerde hem wel, maar zoende hem niet. dan zegt ze heel subtiel 'heb jij 'm al gefeliciteerd?' ik bedacht me ook niet, ga erheen, felicitaties + zoenen
en een subtiel applaus van de collega's
quote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
en als je dat niet geloven wilt
dan stap je maar uit
Ik zit echt steeds op jullie site te kijken, zo schattigquote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Lang gewacht,
stil gezwegen,
niet verwacht,
toch gekregen
Een Eli naamtopic!!!![]()
![]()
Nem
![]()
!!!
Joepie!!
Verder alles goed hier.
quote:Ik doe het goed op mijn dieet van mama ą la crčme.
quote:Bij de hielprik had mama een boekje gekregen van het consultatiebureau, maar die had ze zo goed opgeruimd (blijvende schade van nestelwoede) dat ze het boekje niet meer terug kon vinden.Gelukkig schijnt dit vaker te gebeuren.
Nadat de mevrouw weg was, vond mama uiteraard het boekje weer terug.
En nu moet iedereen die dit leest jou ertoe zetten om het wel te doen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat doen, maar ik heb geen zihin!
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En nu moet iedereen die dit leest jou ertoe zetten om het wel te doen?
http://www.youtube.com/watch?v=oESKBArw1CA en dan vooral vanaf 0:57quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb gigantisch veel te veel boterkoekblokjes opMaar het was zo lekker
![]()
Lachbanden bij niet-leuke grappen zijn best irritantquote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oESKBArw1CA en dan vooral vanaf 0:57
Word je ook lid van de fanclub?quote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit echt steeds op jullie site te kijken, zo schattigen die verhalen zijn ook leuk
[..]
[..]
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 22:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Word je ook lid van de fanclub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |