Waar is deze foto genomen?quote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, ik sta links naast die vent met dat rode shirt.
Die wilde ik eigenlijk nog graag zien.quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik was The Good Shepherd aan het kijken straks, maar ik moet nog meer dan anderhalf uur en ik vind 'm eigenlijk veel te traag
Lekker..zonquote:Op zondag 16 september 2007 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de kust van Barcelona. Dit schip is de Saybia.
Kate Nashquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
quote:
mafkees.quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben net in een impulsieve bui wezen fitnessen
Torriniquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar eens in de herhaling
Madrugada
Ane Brun
Emiliana Torrini
Sophie Zelmani
Fistfull of lovequote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isHij zingt heel hoog, bijna klassiek met als begeleiding een piano en violen. Zo mooi
Nee hoor.quote:
Ga je mee naar Kate Nash?quote:
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vindtquote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Patrick Watson: The Great Escape
Verschrikkelijk! Lijkt het jongere broertje van Antony. Rare geforceerde stem
"Drifters" vind ik dan wel weer erg goed. Vooral het pianowerk(bij beide nummers) vind ik goed.
Luscious Life klinkt erg Coldplay.
Same herequote:Op zondag 16 september 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
MaJoIk heb ook nog geen kaartje, moet even wachten tot m'n stufi binnen is.
Tof.quote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr
Ik kan die CD niet vinden
Kate Nash ga ik wellicht wel mee naartoe ja
En Gogol ook wel denk ik.
Kun je niet beter even met iemand praten?quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Dit is zo gek, ik zit heel hard te huilen. Dan is internet echt zo'n kutmedium. Ik ga naar bed.
De MRI krijgt ze pas de 25e, vandaar.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral vervelend dat de uitslag ook zo lang op zich moet laten wachten
Dat is nogal heftig nieuws zegquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
Ik moest m'n lenzen nog uit, wat echt een rotwerkje is als je ondertussen huilt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh je bent nog wel online. Had al een sms gestuurd.
In zulke situaties kun je dat júist. Daar zijn het je vrienden voor.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het net. Ik kan nu geen vriendin/ vriend wakker bellen, vind ik.
Zo hoort het!quote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |