Hahaquote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ga met een andere vriend de stad in.![]()
jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Youp v/h Hek zeker etsie?
En ik ontzie die ander nu niet, want nu geen last van, vandaag niet gezwommen en niet gefietst, dus nu begint die ander om aandacht te zeuren
is goed voor 'mquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaAls ik nou allemaal dit soort nummers luister ziet hij dat in mijn last fm lijst staan
![]()
Ja, maar bij lange stukken hoor ik op een gegeven moment bij elke omwenteling een tik in m'n rechterkniequote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is goed voor 'm
oh ja, TM: fietsen is juist minst belastend voor knieen
Nemquote:
Kate Nash is vetquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
Wat nou? Mensen kunnen toch een fobie voor Leiden hebbenquote:
Ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kate Nash is vet
Helaas (bewust) gemist op LL
En de muziektherapie was je vorige week al vanuit verscheidene hoeken toegeschreeuwd
Gehoord ja.quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de restHeb jij Joan as Police Woman al gehoord? Is ook geweldig!
Ja, enige vorm van goeie smaak qua muziek is wel een vereistequote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Er zit regelmatig lekkere muziek.
Is dat een criterium om hier te mogen posten?
Nog maar eens in de herhalingquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Noem eens wat dingen die je leuk vond? Dan kan ik van daaruit misschien nog wat dingen aanradenquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga zo door
Oh echt? Lijkt wel op Kate Nash vind ikquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gehoord ja.
Ben er niet zo kapot van eigenlijk
Toedels!quote:Op zondag 16 september 2007 21:57 schreef iamredleader het volgende:en ik zwaai af voor vanavond. Fiets opgehaald bij m'n ouders, vakantie-dingetjes uitgezocht en geprint, de afwas en de was zijn ook gedaan, ik ga douchen en m'n nest in.
Tot morgen!
Juist dat zweverige kan ik in dit geval niet goed tegen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik slechts een nummer of 5 heb geluisterd. Ik luister ook niet naar de teksten trouwens.quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Lijkt wel op Kate Nash vind ikHoewel het wel nog wat zweveriger is
En Antony and the Johnsons dan?
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isquote:Op zondag 16 september 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist dat zweverige kan ik in dit geval niet goed tegen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik slechts een nummer of 5 heb geluisterd. Ik luister ook niet naar de teksten trouwens.
Antony and the Johnsons ga ik gelijk even opzoeken.
Ik hoor het jaquote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isHij zingt heel hoog, bijna klassiek met als begeleiding een piano en violen. Zo mooi
quote:Zin om morgenavond mee te quizzen trouwens?
Het heeft wel wat van Nina Simone inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het ja
In sommige nummers niet geheel ongelijk aan Nina Simone, die stem.
Het is wel redelijk zwaarmoedig. Maar ik heb nu Cripple and the Starfish te pakken. Dat klinkt wel goed
[..]
Ok gezelligquote:
Slaap lekker! Ik hoop dat het morgen inderdaad beter gaat met je kniequote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten, nog ff wat tv kijken vanuit mn bed en dan lekker slapen en maar hopen dat ik morgen nog redelijk de trap afkom
quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hehe..die Hope there's someone was het eerst nummer dat ik luisterde maar dat is nou juist nét een nummer waar ik 'm niet goed vind
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Ik kom alleen niet meer langs mijn huis voor de quiz, volgende keer dus. En ze moeten gewoon niet zeikenquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Neem je gelijk die grillpan mee? Dan zijn je huisgenoten ook weer blij
Prachtigquote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
En nu we het toch over Nina Simone hebben: Mr Bojangles
Okay dan. De volgende keer ben ik er waarschijnlijk niet bij want dan ben ik nét terug uit de VS. Maar dan post ik hier wel even of ik kom of niet.quote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet meer langs mijn huis voor de quiz, volgende keer dus. En ze moeten gewoon niet zeiken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |