omdat je 'm leuk vindquote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.![]()
Waarom denk ik hier zo over na?![]()
Doe normaal.
![]()
Ja, why oh why?quote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.![]()
Waarom denk ik hier zo over na?![]()
Doe normaal.
![]()
die knie is niet best denk ik, en je enkel heeft wat met de gewrichten maar dat hoeft niet ernstig te zijnquote:Op zondag 16 september 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe ernstig is het trouwens als je enkel knakt bij het traplopen naar beneden, je knie kraakt bij het fietsen en diezelfde knie een stekende pijn geeft als ik een tijdje languit op de bank lig en dan weer wil opstaan?
En als jij het ook hebt hoef ik me er geen zorgen meer om te maken?quote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef Soempie het volgende:
Pijn is niet goed, maar dat knakken heb ik ook.![]()
Als ik ga zwemmen kan ik de schoolslag met mn benen ook niet doen omdat m'n knie die draai niet wil makenquote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die knie is niet best denk ik, en je enkel heeft wat met de gewrichten maar dat hoeft niet ernstig te zijn
ik zou 's laten checken op 'vierkante knieen' ik geloof dat dat er iets mee te maken kan hebben. doet je knie vaker pijn?quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen kan ik de schoolslag met mn benen ook niet doen omdat m'n knie die draai niet wil maken![]()
Goed punt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En als jij het ook hebt hoef ik me er geen zorgen meer om te maken?![]()
Zou ik eigenlijk ook wel moeten doen ja, ben er niet zo gerust op, lijkt wel erger te worden de laatste tijd.quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou 's laten checken op 'vierkante knieen' ik geloof dat dat er iets mee te maken kan hebben. doet je knie vaker pijn?
/dokter modus
ik heb een PI die jullie ws niet hebben
Zullen we samen zorgeloos zielig zijn dan?quote:Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Ik maak me er in elk geval geen zorgen om.![]()
Om jouw knie maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zullen we samen zorgeloos zielig zijn dan?![]()
Ik begin me ook wel wat zorgen te maken over m'n gewrichten, maar als ik niet naar de dokter ga kan ik lekker blijven voetballenquote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om jouw knie maak ik me wel een beetje zorgen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
Jaaa, fuck it. Ik ga bellen.
Straks heb ik m'n joggingbroek voor niks omgeruild voor iets wat minder comfortabel zit. En voor Piet snot lenzen, oorbellen, armbanden en de hele heisa in/ om gedaan. Op zondag.![]()
![]()
ik kan officieel nog steeds handballen met mijn knie en ik mis een kruisbandquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik begin me ook wel wat zorgen te maken over m'n gewrichten, maar als ik niet naar de dokter ga kan ik lekker blijven voetballen![]()
Stel dat ie zegt dat ik niet meer mag voetballen, dat wil ik niet hoor![]()
tut jij je altijd op voor gewonenietdatevriendenquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
Straks heb ik m'n joggingbroek voor niks omgeruild voor iets wat minder comfortabel zit. En voor Piet snot lenzen, oorbellen, armbanden en de hele heisa in/ om gedaan. Op zondag.![]()
![]()
jij ookquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn bezoek is er
Fijne avond nog!!
quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn bezoek is er
Fijne avond nog!!
Dit gaat nog steeds over die ex die je dat huis niet gaf toch?quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
nee die heeft een nieuw vriendinnetjequote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over die ex die je dat huis niet gaf toch?
Oh ja, diequote:Op zondag 16 september 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee die heeft een nieuw vriendinnetjedit gaat over een vriend met wie soemp niet-date-wel-uitgaat
![]()
Jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
tut jij je altijd op voor gewonenietdatevrienden![]()
maar bellen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Had je dat niet door toen we samen wat gingen drinken?![]()
![]()
![]()
[serieus] eerder tutte ik me nooit op. Alleen sinds ik lenzen heb en af ben gevallen wel.Vorige week waren mensen ook verbaasd, omdat ze me niet anders kennen dan met spijkerbroek, gympen, geen make-up en bril.
[/serieus]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
mannenquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net bellen, krijg ik een smsje dat hij z'n trein heeft gemist.![]()
* gaat joggingbroek weer aantrekken![]()
De NS die op tijd rijdtquote:
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekundquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Heb je the doors al geluisterd?quote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Mailen dan?quote:Op zondag 16 september 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?
Nou bij deze dan, niet bellen!
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
Damn je bent me voorquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoekenquote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Neequote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je the doors al geluisterd?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Dat is ook zo... Anders bevestig ik hem alleen in de gedachte dat ik hem stalk en dat is niet zo...quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
vind ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:
dat komt omdat je je andere knie ontzietquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n andere knie begint ook ondefinieerbare pijnsignalen uit te zenden![]()
quote:Vuile vieze teringhoer
Gore kankerslet
Smakeloze lichtekooi
Krijg in je liezen smet
Dikke loopse takkenteef
Afgebefte del
Gratenkut met weerhaken
Ik gun je een gezwel
Zuig-zeug
Vuile slettebak
Met je tieten van een mug
Gore sloerie, vieze snol