Die wilde ik eigenlijk nog graag zien.quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik was The Good Shepherd aan het kijken straks, maar ik moet nog meer dan anderhalf uur en ik vind 'm eigenlijk veel te traag
Lekker..zonquote:Op zondag 16 september 2007 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de kust van Barcelona. Dit schip is de Saybia.
Kate Nashquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
quote:
mafkees.quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben net in een impulsieve bui wezen fitnessen
Torriniquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar eens in de herhaling
Madrugada
Ane Brun
Emiliana Torrini
Sophie Zelmani
Fistfull of lovequote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isHij zingt heel hoog, bijna klassiek met als begeleiding een piano en violen. Zo mooi
Nee hoor.quote:
Ga je mee naar Kate Nash?quote:
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vindtquote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Patrick Watson: The Great Escape
Verschrikkelijk! Lijkt het jongere broertje van Antony. Rare geforceerde stem
"Drifters" vind ik dan wel weer erg goed. Vooral het pianowerk(bij beide nummers) vind ik goed.
Luscious Life klinkt erg Coldplay.
Same herequote:Op zondag 16 september 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
MaJoIk heb ook nog geen kaartje, moet even wachten tot m'n stufi binnen is.
Tof.quote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr
Ik kan die CD niet vinden
Kate Nash ga ik wellicht wel mee naartoe ja
En Gogol ook wel denk ik.
Kun je niet beter even met iemand praten?quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Dit is zo gek, ik zit heel hard te huilen. Dan is internet echt zo'n kutmedium. Ik ga naar bed.
De MRI krijgt ze pas de 25e, vandaar.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral vervelend dat de uitslag ook zo lang op zich moet laten wachten
Dat is nogal heftig nieuws zegquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
Ik moest m'n lenzen nog uit, wat echt een rotwerkje is als je ondertussen huilt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh je bent nog wel online. Had al een sms gestuurd.
In zulke situaties kun je dat júist. Daar zijn het je vrienden voor.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het net. Ik kan nu geen vriendin/ vriend wakker bellen, vind ik.
Zo hoort het!quote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
En dan heb je het nog goed ookquote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
Ik zal aan jullie denken als ik rond een uur of negen onder de wol kruip.quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar was ik al heel erg bang voor, maar wilde de punten niet laten liggen
[..]
Ik heb een college dat waarschijnlijk knap zinloos is. Maar mocht dat zo zijn, dan kan ik altijd nog weggaan en opdrachten gaan maken, want dat moet nog voor vakken van dinsdag, donderdag en vrijdag. Met deadlines op di, woe en do. Dus ik hoef me niet te vervelen
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar de nieuwe vraag kijken, ik ben weg!
Slaap lekker allemaal
Jeetje soemp wat heftigquote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Ja I knowquote:
Ja hequote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heOp een gegeven moment ontwikkelen we gewoon één muziek smaak als AKG SC
Sowieso moet iedereen naar the Arcade Fire luisteren
Hehe, ik denk dat het meer met onoplettendheid te maken heeftquote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Eye's Telescopequote:Op maandag 17 september 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar kan niet tippen aan KT Tunstall
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Eye's TelescopeHet nieuwe album heb ik helaas nog niet gehoord.
Doe je goed.quote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.
wow, dat is idd niet tofquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers?quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ben een beetje sadistisch soms
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
dan ga ik ze aankijken, en als ze mij dan aankijken is het
van mijn kant
kan er niks aan doen
Dat klinkt me niet bekend, dus ik hoop dat ik kanquote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Even over de eet-meet: een voorlopige datum is geprikt!
![]()
Zondag 14 oktober 2007, vanaf 17:00 bij ons thuis in Amstelveen!
Nadere gegevens en een "officiele" uitnodiging volgen, maar onze planning ligt al vrij strak qua weekenden![]()
Waar ligt Amselveen? (topografie is echt nul bij mij)
quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
Je moet er echt niet aan toegeven, dan verandert er niks en voel je je alleen maar slechter
Niet bellen!
Mama-modus
quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.Hoop dat het allemaal meevalt
Sterkte
Ik eigenlijk best wel veel muziek, maar dan vooral van mensen die ik via Fok kenquote:Op maandag 17 september 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Britpop
Ik heb ook wel bands ontdekt door fok, maar nog niet echt door de SC
(hoewel Kate Nash dus wel
)
![]()
Oh, gevondenquote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef B.ertha het volgende:
Dat klinkt me niet bekend, dus ik hoop dat ik kan
Waar ligt Amselveen? (topografie is echt nul bij mij)
Ik kan dat ook wel een beetje doenquote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet jaloersik baken mijn territorium af
eigenlijk is het puur pesten hoor, zo van: oh jij denk kans te maken? NOT!![]()
Is Sheep je vriendje dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef B.ertha het volgende:
Sheep krijgt nu zeker hele rare opmerkingen van jullie?![]()
quote:
Ik mis ook wel eens een dagje op Fok hoorquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat het nu wel algemeen bekend was
Serieusquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat het nu wel algemeen bekend was
www.slsknet.orgquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
SerieusDacht steeds dat het een geintje was
trouwens
Ik begin ziek te worden, hoofdpijn, keelpijn, warm gevoel
De dokter nog gebeld maar ze hadden nog niets binnen, hopelijk morgen wel
Kate Nash downen lukt niet trouwens, al verschillende versies die niet werken
dat hangt van de lapo af denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
Topic bijna vol. Zou er dan eindelijk een Eli naamtopic komen?
deze?quote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hangt van de lapo af denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |