Soempie, veel sterkte, ik lees net je posts terugquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens ook wel goed voor mij. Dat is m'n enige vrije dag in oktober.![]()
Ik doe m'n best.quote:
Is het heel raar als ik het raar vind dat er meer mensen in kunnen schrijven dan er plekken zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me vergeten in te schrijven voor het tentamen van vrijdag. En het is natuurlijk nu gesloten.Net even gebeld. De mevrouw van het onderwijsbureau moest heel hard lachen.
Moet zo langs om een formulier in te vullen.
Het tentamen:
Capaciteit 600
Aantal intekeningen 631
![]()
gewoon met grote letters in je agenda zetten dat je niet kuntquote:
Vanmiddag dus 632quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat de uni toch weet dat er 632(of wellicht nog meer) mensen zijn die het kunnen volgen. Waarom dan überhautp maar 600 beschikbaar stellen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon met grote letters in je agenda zetten dat je niet kunt
631 inschrijvingenen idd wat Nem zegt da's wel maf
maar het zal wel komen ivm eventuele ziektes en nietopdagers enzo
Ik vind het ook vreemd. Eigenlijk zijn er iets van 650 studenten die het tentamen moeten maken. Ik ben dus niet de enige die die hele inschrijving vergeten is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de uni toch weet dat er 632(of wellicht nog meer) mensen zijn die het kunnen volgen. Waarom dan überhautp maar 600 beschikbaar stellen?
was dat een officieel tentamen of een proeftentamenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd. Eigenlijk zijn er iets van 650 studenten die het tentamen moeten maken. Ik ben dus niet de enige die die hele inschrijving vergeten is.![]()
Ha, in m'n tentamen van vorige week had ik 1 fout.![]()
officieel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was dat een officieel tentamen of een proeftentamen
in beide gevallen: very nice
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Soempie het volgende:
Balen dat ik net geen 10 heb.
je kunt het welquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar heb ik alleen maar magere voldoendes gehaald of ik zakte gewoon als een baksteen.![]()
Tijden veranderen.![]()
ik geef het goede voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Dit zou voor mij ook een eye-opener moeten zijn
En jullie weken geleden mij nog uitlachen toen ik m'n plan voorlegde.quote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
je wordt ouder en volwassen zeker soemp![]()
Gewoon voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo naar de universiteit om met vriendinnen te lunchen, en dan naar mn scriptiebegeleider zeggen dat ik er mee stop
Ben bang![]()
* wegdroomt....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon voet bij stuk houden.Hij kan vast lullen als Brugman, maar je daar niks van aantrekken. Nog even en je bent misschien wel van Ridderbos af.
![]()
mjah krijg je met zo 'n reputatiequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jullie weken geleden mij nog uitlachen toen ik m'n plan voorlegde.![]()
[..]
Ik denk het.![]()
succes LBquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo naar de universiteit om met vriendinnen te lunchen, en dan naar mn scriptiebegeleider zeggen dat ik er mee stop
Ben bang![]()
streberquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat ik een paper ga schrijven over Human Resource Management, dat klonk wel interessant. Heb er gelukkig wel een half jaar voor
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah krijg je met zo 'n reputatie
[..]
succes LBhet is waarschijnlijk veel minder erg dan je denkt
[..]
streber
28 van de 40quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
30 uit 40 punten in de quiz. Toch mooi
maar dat stond er niet bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Ik móét een paper schrijven hoor
Beter oplettenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
28 van de 40Was gezellig gister
En nu moet ik snel weer door naar college
Bron: De Telegraafquote:In je blootje...
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Dertien halfnaakte eerstejaarsstudenten van de Universiteit van Amsterdam zijn in Duitsland opgepakt toen ze met de trein naar huis probeerden te komen.
De 'feuten' waren in het kader van hun ontgroening midden in de nacht gedropt in een bos bij Dortmund. Geld, telefoon, broek en ondergoed moesten ze afgeven aan het studentencorps. Om hun onderlichaam en benen te bedekken, kregen ze netkousen en vuilniszakken mee. Zo moesten ze voor het middaguur zien terug te komen naar Amsterdam.
Tjezus wat een verhaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Studenten...![]()
![]()
[..]
Bron: De Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |