Hij moet nog leren lezen dus we moeten het niet te moeilijk makenquote:Op maandag 17 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
wat een naamtopic
nou ja Eli heeft nog niet veel bereikt in z'n leven, dus het zij je vergeven
quote:Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:als hij dit al kan lezen gaan we SBS6 bellen
zo'n belangrijk moment in zijn leven en jij bent niet aanwezigquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Eli kraait van geluk om zijn naamtopic
(denk ik dan, want ik ben niet thuis)
Heb je al meer nieuws over je onderzoeken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
@nem: ja ik ga wel een quizzen, ik laat me er niet onder krijgen door een beetje verkoudenheid
Ik ga aan de arbeit
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Etcetera nu aan ons been trektquote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef PhysicsRules het volgende:
En ik zat ook maar steeds te denken dat B.ertha en Sheep aan het geinen waren
Vanochtend gebeld maar ze hadden het glutenonderzoek nog niet binnen. Morgen dus maar weer beginnenquote:Op maandag 17 september 2007 12:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je al meer nieuws over je onderzoeken?
Ik geloof er helemaal niets vanquote:
Wat dacht je? Nu mag het nog?quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef MaJo het volgende:
En bij de lunch belachelijk veel brood gegeten, je weet maar nooit
je weet dat dat zinloos is hequote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanochtend gebeld maar ze hadden het glutenonderzoek nog niet binnen. Morgen dus maar weer beginnen
En bij de lunch belachelijk veel brood gegeten, je weet maar nooit
hij zit onder de tatoeages, en is een beetje apart, maar ik ken weinig schaamtequote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
0wn3d
Waarom zouden hem niet zoenen? Stinkt 'ie? Heeft ie vieze handjes?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo'n belangrijk moment in zijn leven en jij bent niet aanwezig
Morgenavond komen jullie bij ons etenquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Eli kraait van geluk om zijn naamtopic
(denk ik dan, want ik ben niet thuis)
quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
He! Eli staat in de verjaardagslijst
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig en een Amstelvenerquote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef Etcetera het volgende:
ik ben gewoon gek, weet niet hoe het met de rest is
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je? Nu mag het nog?
Ik krijg er ook last vanquote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je weet dat dat zinloos is he
is het trouwens niet zo dat als je glutenallergie hebt je daar dan niet ontzettend veel last van hebt?
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig en een Amstelvener![]()
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus jaquote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef Etcetera het volgende:
ik ben gewoon gek, weet niet hoe het met de rest is
Ja, je bent raarquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus ja
quote:
Oeh..tattoos. Eng! Brrrquote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij zit onder de tatoeages, en is een beetje apart, maar ik ken weinig schaamteen het is best een toffe gast
Raar is goedquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat ik zo lekker raar ben dus ja
De eet-meet lijkt me erg gezellig en ik had de 14e nog niets te doen, dus goede kans dat ik er bij benquote:Op maandag 17 september 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgenavond komen jullie bij ons eten
sinds ik iemand ken die heel erg dun is en heel erg raar (denk: hij verft z'n haar felblond, heeft van die maffe kleding aan, schoenen met zolen van 10 centimeter dik, gebruikt make-up en meer van dat soort dingen) maar ontzettend tof, kijk ik nergens meer van opquote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..tattoos. Eng! Brrr
Sommige mensen
quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De eet-meet lijkt me erg gezellig en ik had de 14e nog niets te doen, dus goede kans dat ik er bij ben
Ik had ook nog een vraag over het koshere eten: zuivel en vlees mochten niet gecombineerd worden in gerechten. Betekent dat ook dat je je vlees niet in roomboter mag bakken?
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad. Boter is zuivel, vlees is vlees
![]()
Dus bijvoorbeeld met olijfolie, of in bakmargarine.
ja iddquote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele goede vriend van mij zit ook compleet onder de tattoos. Dus ik kijk er ook niet meer van op. Tegenwoordig. Het is echt puur het image dat afschrikt.
Roomboter wordt gemaakt van (koe)melk, en bakmargarine van plantenquote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?
boter is van room (melk), margarine is plantaardig.quote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen (room)boter en bakmargarine dan?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Wordt margarine van margietjes gemaakt?
Heeft die linker nou het lipje van een blikje frisdrank in z'n mond of lijkt dat maar zo?quote:
Vullingenquote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft die linker nou het lipje van een blikje frisdrank in z'n mond of lijkt dat maar zo?
Heb je het nou tegen mij of tegen Tim?quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarom bestudeer jij die foto zo goed?
Ach zolang ik het niet zeker weet blijf ik lekker gluten etenquote:Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wie neem je in de maling![]()
Maar goed, dat moet je zelf weten![]()
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[FINALE] Tofste sidekick toernooi Hier stemmen op HK-47 graag![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[FINALE] Tofste sidekick toernooi Hier stemmen op HK-47 graag![]()
dat je een ding hebt ontdekt, of hebt gevonden, of weet ik veel wat, en dat er dan nog net geen schitterende lichtstraal vanuit de hemel op schijntquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik eigenlijk nooit. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
I didquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dan je moet op HK stemmen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens een 'Haaaleeluja, halelulja, haleluja!'-moment?
ik heb net kennis gemaakt met een site, waarin infographics te vinden zijn. en dat ziet eruit zeg
quote:Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben voor Yoshi gegaan. Die ken ik tenminste en ziet er veel toffer uit
je weet niet wat je mistquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I did
maar Yoshi is veel lieverik heb alleen op die HK-47 gestemd omdat jij dat zonodig wil
Donderdag nog, toen ik voorging in de dienst in de Synagoge.quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens een 'Haaaleeluja, halelulja, haleluja!'-moment?
ik heb net kennis gemaakt met een site, waarin infographics te vinden zijn. en dat ziet eruit zeg
quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Donderdag nog, toen ik voorging in de dienst in de Synagoge.![]()
Nee, behalve Eli, die wil melkquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
goed gedaan!
Hebben jullie nog wensen voor morgenavond? Voorkeur voor eten?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, behalve Eli, die wil melk![]()
Ik wist het al een stuk langerquote:Op maandag 17 september 2007 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wist ook niet dat Sheep en B.ertha wat hadden![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Gokje: vakantie Nem?
Ja erg he?quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Asociaal hoor! Alhoewel ik zelf ook 2x ben geweest
Ik vind dat je beter vaak kort weg kunt gaan dan maar 1x per jaar 3 weken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |