Komt vast door dat virus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:34 schreef teigan het volgende:
Hm, ik snap het niet helemaal....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:38 schreef nietzman het volgende:
Piemelbrie.
quote:
Op alle lege vakjes in de OP stond de avatar van mcDavid.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had er dus een nieuw wiel in laten zetten, maar nu deed de achterrem 't niet meer, dat had ik al verteld. Ik dacht eerst, ach, ik doe stoer en fiets met één rem, maar ik zag mezelf al over de Grote Markt fietsen, gillend en al. Vanwege dit angstbeeld ging ik toch maar even terug. Blijkt dus dat het nieuwe wiel er eentje is met een terugtraprem..
Laat mij maar even rommelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
Ik krijg die oude OP niet meer goed terug in de WIKI.
Dat was een kvk-liedje he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef maok het volgende:
Ik wil een krokodil als huisdier, das veel leuker dan een slang...
Ja, ik heb het een keer geplaybackt en toen was ik de krokodilquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was een kvk-liedje he?
Niet Kamer van Koophandel![]()
Ik heb het afgelopen EK van die hoere-scouts van Fiorentina aan de balie gehad, wat een kutgasten waren dat zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil dat de FC gaat stunten tegen Fiorentina.
Ik had kunnen weten dat ze daar voorlopig geen bericht over sturen, omdat die uitreiking pas in november is. Heb het vanmiddag even gevraagd bij de infobalie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:36 schreef teigan het volgende:
misschien even achteraan bellen PSM?
Ik heb vanmorgen ook maar even gebeld of mijn herinschrijving was gelukt.... Gelukkig konden zij zien dat het al wel rond was..
* maok geeft knuffelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja meh. Er is op m'n werk geen moer meer aan met allemaal nieuwe collega's die of niets kunnen of niets voor een ander willen doen, en ik kan geen vrij krijgen om in de rij te gaan liggen voor kaarten voor Bruce Springsteen, dus die ga ik ook al niet zien. Verder liggen m'n voeten op de hielen, zijkanten en kleine tenen open door nieuwe schoenen.
Maar voor de rest gaat 't príma..
Altijd rottigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja meh. Er is op m'n werk geen moer meer aan met allemaal nieuwe collega's die of niets kunnen of niets voor een ander willen doen,
Hmm, dat is idd niet bestquote:en ik kan geen vrij krijgen om in de rij te gaan liggen voor kaarten voor Bruce Springsteen, dus die ga ik ook al niet zien.
Iets te krappe schoenen uitgezochtquote:Verder liggen m'n voeten op de hielen, zijkanten en kleine tenen open door nieuwe schoenen.
Toch nog mooi om te horen.quote:Maar voor de rest gaat 't príma..
Ja. Nee. Ook nee, maar ik droeg ze met blote voeten. Sarcasme.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd rottig
[..]
Hmm, dat is idd niet best
[..]
Iets te krappe schoenen uitgezocht
[..]
Toch nog mooi om te horen.
Jij bent lekker bezig zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ook nee, maar ik droeg ze met blote voeten. Sarcasme.
Zo.
Met whiskey cola?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Renesite het volgende:
Was vanavond gezellig bij vrienden![]()
!
Ja, er stond een fles cola, een fles whiskey, een onderstofde fles bacardi orange (was in 5 minuten op, ranjaquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wel eens op IRC komen? Ik heb het maar weer eens opgestart en #Groningen geopend op de Fok!server
Iedereen langskomen, natuurlijk.
Dat had ik je verteld! En je had me kunnen smssen! Ik was een auto halen met mn broer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik weet niet waar Do2 en Alex zijn..
naar irc.fok.nl gaan, nickname invullen en bij channel "Groningen" neerzetten. C'est toutquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaaj!
Die chatroom doet t nooit bij mij of ben ik nou dom
Omdat uitloggen omdat je visite hebt kut is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef MaxMark het volgende:
Waarom posten jullie telkens onder elkaars naam, om te zeggen dat jullie onder elkaars naam posten?
Post dan gewoon nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat uitloggen omdat je visite hebt kut is.
kraai. Er leven nog een stuk of 8 raven in NL, en die komenneit in Groningen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef nietzman het volgende:
OMFG EEN RAAF OP HET DAK.
Als je elkaar via Fok kent gebeurt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Bob. het volgende:
Ben je ergens op bezoek, ga je er achter de computer zitten om te fok!en. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er het nut ook niet zo van in zie.
Hier is ook vrijwel nooit iemand hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Wil er verder ook nog iemand bij mij komen internetten of ben ik de enige loner hier?.
'T is dat ik momenteel nauwelijks meer kan lopen maar anders stond ik zo op de stoep hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Wil er verder ook nog iemand bij mij komen internetten of ben ik de enige loner hier?.
Oh, geen koffie maar wel internet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:07 schreef Bob. het volgende:
'T is dat ik momenteel nauwelijks meer kan lopen maar anders stond ik zo op de stoep hoor.![]()
Verkapt: kijk-mij-zielig-zijn-post.
Je komt d'r toch op z'n minst wel even brengen met die taxi van je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
rollator kopen?
Kan. Ik heb nog een rosltoel tegoed bij een oude werkgeverquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Bob. het volgende:
Doe mij maar een rolstoel, dan hoef ik ten minste niks meer zelf te doen.
Alles om in de buurt van die iMac te komen he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, geen koffie maar wel internet?
Nou prima, maar die schaal zuurtjes haal ik dan weg..
Als ik met mooie vrouwen een slag in de rondte ga rijden breng ik ze liever naar mn eigen huis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt d'r toch op z'n minst wel even brengen met die taxi van je?.
Het was meer dat ik er achter zat toen ze eraankwam, en ik wou uitloggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Bob. het volgende:
Ben je ergens op bezoek, ga je er achter de computer zitten om te fok!en. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er het nut ook niet zo van in zie.
Daar was dat kutbed wat ik nu heb veel te hard voor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef nietzman het volgende:
Lekker liggen ballen jongens?
Als je echt wilt neuken maakt je dat niet uit waar het is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar was dat kutbed wat ik nu heb veel te hard voor.
Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je echt wilt neuken maakt je dat niet uit waar het is.
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?
Dan doe je het nog liever op de vloer.
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
pff, ben wel moe na vanmiddag
Ikwaids.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.
Nee, omdat je wel na kon gaan dat ik aan het werk geweest benquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.
Welk merk roggenbrood?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
stoer hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
dat dnek ik ookquote:
Wauw... Man!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Kutquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat dnek ik ook
aangezien zelfs Twentsch Roggebrood hier word gemaakt. En alle Albert Heijn huismerken.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
quote:
zo bedoelde ik het helemaal niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
Evenementen bier zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Tsja dan mag je idd niet opscheppenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Velocitas bier ....
geen a'dammers hoor![]()
vond je het opscheppen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja dan mag je idd niet opscheppen
He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
vond je het opscheppen?
ik vond het eerder een bekentenis van triestheid...
Een begin van wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!
Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?quote:
De ein fan eltse reis is it paad weromquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
it begjin fan it ein
Ik ben het er mee eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?
soms is der gjin paad werom....quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De ein fan eltse reis is it paad werom![]()
Doodlopende straatquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....
Wil je Piter Wilkens tegenspreken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....
De Fryske Troedeboer is niet heilig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je Piter Wilkens tegenspreken?
aparte lui daarquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Fryske Troedeboer is niet heilig.
En zn dorpsgenoten wordn boos als je door zn dorp heen rijdt met Piter Wilkens op vol volume uit de speakers.
Draai je je eigen 180 graden links en/of/evenals rechtsom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in een doodlopende straat bent, en er is gjin paad werom.
Wat dan he?
WAT DAN!!
Hip.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
ik ben het eer niet mee eens, maar ik ga dan ook zo de kroeg in...
Ja, moet toch proberen het juiste dag en nacht ritme voor de komende maanden zien te vindenquote:Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
nu al op bed?
Wat een dubbelzinnigheidquote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
gister bij rondom tien werd chatten/praten op fora een "getikt gesprek" genoemd
Breezahslatje "nou, op MSn kun je dus gesprekken en zo opslaan"quote:
Hoe dom is die presentator danquote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezahslatje "nou, op MSn kun je dus gesprekken en zo opslaan"
presentator: "op een cassetebandje?"
breezahsletje: "euh....."
presentator: "oh je bedoelt een getikt gesprek!"
Stiekem houd je ervanquote:Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe dom is die presentator dan
Klacht: Breezahsletjes
Is dat kamp niet nu?quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Ik ga studeren in GroningenMoet nog wel een kamer vinden maar slaap in de tussentijd bij een vriend.
Mijn opleiding is geneeskunde, het UMCG is zó mooi
Net afgelopen. Ik kon helaas niet mee aangezien vrijdag mijn zus met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.quote:
Bonjourquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Ik ga studeren in GroningenMoet nog wel een kamer vinden maar slaap in de tussentijd bij een vriend.
Misschien ontwikkel je ook nog wat voetbal verstand tijdens je verblijf hierquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Oei, dan heb je daarvoor het altijd mooie Ellertshaar gemistquote:Op zondag 2 september 2007 18:08 schreef MaxC het volgende:
[..]
Net afgelopen. Ik kon helaas niet mee aangezien vrijdag mijn zus met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.
Echt klote, mis je al heel wat.![]()
Gratis bier en champagne, weinig reden om niet te gaan dusquote:Op zondag 2 september 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wie gaat er morgenmiddag naar de opening van het academisch jaar op het Broerplein?
Ik geloof dat je na de toost moet gaan betalen, tenminste dat was vorig jaar zo. Na de toost komt Starkoo optreden. Als het dan geen feest wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef FLR het volgende:
[..]
Gratis bier en champagne, weinig reden om niet te gaan dus![]()
Preciesquote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je na de toost moet gaan betalen, tenminste dat was vorig jaar zo. Na de toost komt Starkoo optreden. Als het dan geen feest wordt.
Hey Alex.quote:
Ik ben sowieso in de ub te vinden. Nabij het plein genoeg?quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we natuurlijk met de Fok!ploeg wel even een locatie afspreken nabij het plein om elkaar te meeten
Knuffel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey Alex.. Net stemmig in de regen Do2 weer op de trein gezet...
Ik moet morgen ook weer heen. Sta om 5:45 dan al naast mijn bedquote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Morgen weer naar school
Jij zei dat het vanmiddag al zou komen, maar het begon na het eten pas. We hebben vanmiddag lekker een poos door de stad gelopen, zonder jas, slippertjes.quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knuffel.
en die regen had ik je al beloofd![]()
Pwndquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer heen. Sta om 5:45 dan al naast mijn bed
Zal wel behoorlijk druk worden, dus afspreken bij het straatje naast de UB aan de kant van de Boteringestraat?quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in de ub te vinden. Nabij het plein genoeg?
Hier jankt de hemel al veel langerquote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij zei dat het vanmiddag al zou komen, maar het begon na het eten pas. We hebben vanmiddag lekker een poos door de stad gelopen, zonder jas, slippertjes..
Ik ben wel van plan om te gaan studeren dus hè.quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal wel behoorlijk druk worden, dus afspreken bij het straatje naast de UB aan de kant van de Boteringestraat?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier jankt de hemel al veel langer
Zeg het maar neit te hard, straks het halve topic voor je deur.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Nu is er niemand meer om aan m'n borsten te zitten..
omdat irc zo 2002 is.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zijn Jesse en ik alleen in #Groningen?
Yeah, right.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg het maar neit te hard, straks het halve topic voor je deur.
en de andere helft valt op mannen
Niet meer om 17.30 toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan studeren dus hè.
God, wat heb ik daar veel opgezeten. Heb er m'n vorige vriendje ontmoet (hmm, zou het eigenlijk moeten vervloeken dus...) en er behoorlijk wat mensen leren kennen die ik eigenlijk nog wel heel graag weer eens zou willen spreken. Ik snap er nu alleen geen fuck meer van, en mIRC doet 't blijkbaar niet meer op m'n pc.quote:
Ik ben onderwegquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij zit er niet eeeens.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus?quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik val niet op mannen.
idem hierquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, wat heb ik daar veel opgezeten. Heb er m'n vorige vriendje ontmoet (hmm, zou het eigenlijk moeten vervloeken dus...) en er behoorlijk wat mensen leren kennen die ik eigenlijk nog wel heel graag weer eens zou willen spreken. Ik snap er nu alleen geen fuck meer van, en mIRC doet 't blijkbaar niet meer op m'n pc.
Ik zit er wel. Toch? Of zit ik weer verkeerd?quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij zit er niet eeeens.
Maar goed, #Groningen zat niet in mijn perform.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit er wel. Toch? Of zit ik weer verkeerd?.
Nu welquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik zit er niet. Denk ik. Help?
En gezellig dat 't is!quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef MaxMark het volgende:
Nu gaat iedereen in #Groningen zitten terwijl ik er niet bij kan
Durf je er niet meer te komen?quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, dat was wel weer genoeg irc voor 2007
Ik was er toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Durf je er niet meer te komen?
Klopt. In het verleden meer dan genoeg ge IRC't.quote:Op zondag 2 september 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, maar je was binnen 10 tellen al weer weg
Dat weet ik niet, ik weet wel dat je die inmiddels toch al zou moeten hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, als ik nog geen nieuwe collegekaart heb, kan ik dan wel al boeken ophalen bij de UB?
Ik was 2 dagen te laat met het inzenden van het herinschrijvingsformulier, dus ik wist al dat voor 1 september niet meer zou lukken. Ik stá wel ingeschreven, heb alleen dat pasje nog niet.quote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat je die inmiddels toch al zou moeten hebben.
Net afgesproken dat ik die morgen maar even langs ga brengen. We negeren het feit van de bestaande reservesleutels even volkomen.quote:Op maandag 3 september 2007 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
O-oh... ik sla net de kussentjes op m'n bank even op en daar vallen de sleutels van Do2 uit...
Ik heb het geloof ik op de 11e opgestuurd en heb ook nog geen pasje.quote:Op maandag 3 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Ik heb mijn collegekaart ook nog niet, maar ik heb pas 18 augustus ofzo mijn herinschrijving opgestuurd..
tofquote:Op maandag 3 september 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Net afgesproken dat ik die morgen maar even langs ga brengen. We negeren het feit van de bestaande reservesleutels even volkomen..
quote:Op maandag 3 september 2007 14:52 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag. OV ingelevert omdat ik nu officieel een kansloze student ben.
IngeleverD.quote:Op maandag 3 september 2007 14:52 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag. OV ingelevert omdat ik nu officieel een kansloze student ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |