* maok geeft knuffelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja meh. Er is op m'n werk geen moer meer aan met allemaal nieuwe collega's die of niets kunnen of niets voor een ander willen doen, en ik kan geen vrij krijgen om in de rij te gaan liggen voor kaarten voor Bruce Springsteen, dus die ga ik ook al niet zien. Verder liggen m'n voeten op de hielen, zijkanten en kleine tenen open door nieuwe schoenen.
Maar voor de rest gaat 't príma..
Altijd rottigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja meh. Er is op m'n werk geen moer meer aan met allemaal nieuwe collega's die of niets kunnen of niets voor een ander willen doen,
Hmm, dat is idd niet bestquote:en ik kan geen vrij krijgen om in de rij te gaan liggen voor kaarten voor Bruce Springsteen, dus die ga ik ook al niet zien.
Iets te krappe schoenen uitgezochtquote:Verder liggen m'n voeten op de hielen, zijkanten en kleine tenen open door nieuwe schoenen.
Toch nog mooi om te horen.quote:Maar voor de rest gaat 't príma..
Ja. Nee. Ook nee, maar ik droeg ze met blote voeten. Sarcasme.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd rottig
[..]
Hmm, dat is idd niet best
[..]
Iets te krappe schoenen uitgezocht
[..]
Toch nog mooi om te horen.
Jij bent lekker bezig zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ook nee, maar ik droeg ze met blote voeten. Sarcasme.
Zo.
Met whiskey cola?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Renesite het volgende:
Was vanavond gezellig bij vrienden![]()
!
Ja, er stond een fles cola, een fles whiskey, een onderstofde fles bacardi orange (was in 5 minuten op, ranjaquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wel eens op IRC komen? Ik heb het maar weer eens opgestart en #Groningen geopend op de Fok!server
Iedereen langskomen, natuurlijk.
Dat had ik je verteld! En je had me kunnen smssen! Ik was een auto halen met mn broer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik weet niet waar Do2 en Alex zijn..
naar irc.fok.nl gaan, nickname invullen en bij channel "Groningen" neerzetten. C'est toutquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaaj!
Die chatroom doet t nooit bij mij of ben ik nou dom
Omdat uitloggen omdat je visite hebt kut is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef MaxMark het volgende:
Waarom posten jullie telkens onder elkaars naam, om te zeggen dat jullie onder elkaars naam posten?
Post dan gewoon nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat uitloggen omdat je visite hebt kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |