Wat een dubbelzinnigheidquote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
gister bij rondom tien werd chatten/praten op fora een "getikt gesprek" genoemd
Breezahslatje "nou, op MSn kun je dus gesprekken en zo opslaan"quote:
Hoe dom is die presentator danquote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezahslatje "nou, op MSn kun je dus gesprekken en zo opslaan"
presentator: "op een cassetebandje?"
breezahsletje: "euh....."
presentator: "oh je bedoelt een getikt gesprek!"
Stiekem houd je ervanquote:Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe dom is die presentator dan
Klacht: Breezahsletjes
Is dat kamp niet nu?quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Ik ga studeren in GroningenMoet nog wel een kamer vinden maar slaap in de tussentijd bij een vriend.
Mijn opleiding is geneeskunde, het UMCG is zó mooi
Net afgelopen. Ik kon helaas niet mee aangezien vrijdag mijn zus met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.quote:
Bonjourquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Ik ga studeren in GroningenMoet nog wel een kamer vinden maar slaap in de tussentijd bij een vriend.
Misschien ontwikkel je ook nog wat voetbal verstand tijdens je verblijf hierquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef MaxC het volgende:
Oei, dan heb je daarvoor het altijd mooie Ellertshaar gemistquote:Op zondag 2 september 2007 18:08 schreef MaxC het volgende:
[..]
Net afgelopen. Ik kon helaas niet mee aangezien vrijdag mijn zus met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.
Echt klote, mis je al heel wat.![]()
Gratis bier en champagne, weinig reden om niet te gaan dusquote:Op zondag 2 september 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wie gaat er morgenmiddag naar de opening van het academisch jaar op het Broerplein?
Ik geloof dat je na de toost moet gaan betalen, tenminste dat was vorig jaar zo. Na de toost komt Starkoo optreden. Als het dan geen feest wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef FLR het volgende:
[..]
Gratis bier en champagne, weinig reden om niet te gaan dus![]()
Preciesquote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je na de toost moet gaan betalen, tenminste dat was vorig jaar zo. Na de toost komt Starkoo optreden. Als het dan geen feest wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |