Evenementen bier zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
Tsja dan mag je idd niet opscheppenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Velocitas bier ....
geen a'dammers hoor![]()
vond je het opscheppen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja dan mag je idd niet opscheppen
He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
vond je het opscheppen?
ik vond het eerder een bekentenis van triestheid...
Een begin van wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!
Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?quote:
De ein fan eltse reis is it paad weromquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
it begjin fan it ein
Ik ben het er mee eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?
soms is der gjin paad werom....quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De ein fan eltse reis is it paad werom![]()
Doodlopende straatquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....
Wil je Piter Wilkens tegenspreken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....
De Fryske Troedeboer is niet heilig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je Piter Wilkens tegenspreken?
aparte lui daarquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Fryske Troedeboer is niet heilig.
En zn dorpsgenoten wordn boos als je door zn dorp heen rijdt met Piter Wilkens op vol volume uit de speakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |