kraai. Er leven nog een stuk of 8 raven in NL, en die komenneit in Groningen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef nietzman het volgende:
OMFG EEN RAAF OP HET DAK.
Als je elkaar via Fok kent gebeurt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Bob. het volgende:
Ben je ergens op bezoek, ga je er achter de computer zitten om te fok!en. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er het nut ook niet zo van in zie.
Hier is ook vrijwel nooit iemand hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Wil er verder ook nog iemand bij mij komen internetten of ben ik de enige loner hier?.
'T is dat ik momenteel nauwelijks meer kan lopen maar anders stond ik zo op de stoep hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Wil er verder ook nog iemand bij mij komen internetten of ben ik de enige loner hier?.
Oh, geen koffie maar wel internet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:07 schreef Bob. het volgende:
'T is dat ik momenteel nauwelijks meer kan lopen maar anders stond ik zo op de stoep hoor.![]()
Verkapt: kijk-mij-zielig-zijn-post.
Je komt d'r toch op z'n minst wel even brengen met die taxi van je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
rollator kopen?
Kan. Ik heb nog een rosltoel tegoed bij een oude werkgeverquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Bob. het volgende:
Doe mij maar een rolstoel, dan hoef ik ten minste niks meer zelf te doen.
Alles om in de buurt van die iMac te komen he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, geen koffie maar wel internet?
Nou prima, maar die schaal zuurtjes haal ik dan weg..
Als ik met mooie vrouwen een slag in de rondte ga rijden breng ik ze liever naar mn eigen huis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt d'r toch op z'n minst wel even brengen met die taxi van je?.
Het was meer dat ik er achter zat toen ze eraankwam, en ik wou uitloggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Bob. het volgende:
Ben je ergens op bezoek, ga je er achter de computer zitten om te fok!en. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er het nut ook niet zo van in zie.
Daar was dat kutbed wat ik nu heb veel te hard voor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef nietzman het volgende:
Lekker liggen ballen jongens?
Als je echt wilt neuken maakt je dat niet uit waar het is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar was dat kutbed wat ik nu heb veel te hard voor.
Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je echt wilt neuken maakt je dat niet uit waar het is.
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?
Dan doe je het nog liever op de vloer.
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
pff, ben wel moe na vanmiddag
Ikwaids.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.
Nee, omdat je wel na kon gaan dat ik aan het werk geweest benquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.
Welk merk roggenbrood?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
stoer hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
dat dnek ik ookquote:
Wauw... Man!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
Kutquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat dnek ik ook
aangezien zelfs Twentsch Roggebrood hier word gemaakt. En alle Albert Heijn huismerken.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
quote:
zo bedoelde ik het helemaal niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |