Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je echt wilt neuken maakt je dat niet uit waar het is.
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch, maar heb je dat bed wel eens gevoeld?
Dan doe je het nog liever op de vloer.
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
pff, ben wel moe na vanmiddag
Ikwaids.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat bed ooit heb gevoeld,maar dat is wel precies wat ik bedoelde.
Nee, omdat je wel na kon gaan dat ik aan het werk geweest benquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu wil je dat iemand gaat vragen wat je vanmiddag geaan hebt.
Welk merk roggenbrood?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
stoer hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
dat dnek ik ookquote:
Wauw... Man!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()
Kutquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat dnek ik ook
aangezien zelfs Twentsch Roggebrood hier word gemaakt. En alle Albert Heijn huismerken.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Oewoewoew! Haring met roggebrood!! Elke Groninger vind dat wel lekker toch!
quote:
zo bedoelde ik het helemaal niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |