ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor bierchampagne![]()
van oma gekregen nu openen![]()
oma was er weg van dus had ze mij ook een fles gegevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussen
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Grulez het volgende:
pff redelijk dronken... jammer is dat.
nou dan doe ik het goed.. ik schat de teller vanaf 4 uur op 18 ....quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.
en rtl 7 zit zeker op 38quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
Dement, tong?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?
Gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelf![]()
neuh ik heb eerst wel genoeg gehadquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan
Wil je nog een kratje?
en nu ? Master ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
neuh ik heb eerst wel genoeg gehad![]()
mja maar 3 per uur is op zich gewoon erg weinigquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelf![]()
feli dan maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
Klopt, maar daar zou ik eigenlijk in februari al mee zijn begonnen, maar dat mocht toen niet (daarom naar mn oom en tante in de vs geweest).quote:
ik ga morgen werkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al verteld dat ik morgen naar Haarlem - ADO ga ?
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al verteld dat ik morgen naar Haarlem - ADO ga ?
hoest bos? nog nieuws?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)
neem de weg richting IJmuiden, rij rechtdoor tot na het hockeyveld sla dan rechts af, eerste links en eerste rechts en je bent bij mijn huisquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)
het enige stadion waar ik ooit zelf in heb gespeeldquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, in de brugklas ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het enige stadion waar ik ooit zelf in heb gespeeld
En mijn oude school staat naast het schitterende Telstar-stadion.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
neem de weg richting IJmuiden, rij rechtdoor tot na het hockeyveld sla dan rechts af, eerste links en eerste rechts en je bent bij mijn huis![]()
en op het schoter de school er tegenover het stadion zat ik dus op![]()
De boel wordt verbouwdquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En mijn oude school staat naast het schitterende Telstar-stadion.
Dát zijn pas echte clubs.
Wel goed en daar?quote:
Je kan nog beter douchen in een zeecontainer volgens mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De boel wordt verbouwd, hoognodig ook
Door spelers wordt het altijd gezegd dat het het slechtste stadion in het betaald voetbal is
![]()
Wat wil je niet kwijt dan, wat we wel willen weten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar?
Nee ik heb volgens mij niet iets te vertellen wat jullie niet weten wat ik aan jullie kwijt wil.
Jij wel. Behalve je bachelor![]()
![]()
In VI een speler, toen wij er waren deed maar 1 van de drie douches hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan nog beter douchen in een zeecontainer volgens mij
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
In VI een speler, toen wij er waren deed maar 1 van de drie douches het![]()
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat wil je niet kwijt dan, wat we wel willen weten?
Je lievelingskleur (zwart telt nietquote:
Donkerblauw danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je lievelingskleur (zwart telt niet)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
kenden jullie jeckyll mn opvangkitten al? gevonden in bosen nu blijft ze nog 3 weekjes hier enb dan haalt t nieuwe baasje dr
Snel editten Bos!quote:
Ik dus absoluut niet.quote:
Donkergroen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |