Vind het voorlopig wat tegenvallen. Ben dus maar weggezept.quote:
Bierchampagne, de naam alleen al...quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor bierchampagne![]()
van oma gekregen nu openen![]()
Samenvatting, het smaakt naar bier maar heeft champagne bubbelsquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bierchampagne, de naam alleen al...![]()
ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor bierchampagne![]()
van oma gekregen nu openen![]()
oma was er weg van dus had ze mij ook een fles gegevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussen
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Grulez het volgende:
pff redelijk dronken... jammer is dat.
nou dan doe ik het goed.. ik schat de teller vanaf 4 uur op 18 ....quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.
en rtl 7 zit zeker op 38quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
Dement, tong?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?
Gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelf![]()
neuh ik heb eerst wel genoeg gehadquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan
Wil je nog een kratje?
en nu ? Master ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
neuh ik heb eerst wel genoeg gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |