Evenementen bier zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
tegenwoordig drink ik bier bij de club... de teller staat op 20...![]()

Tsja dan mag je idd niet opscheppenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Velocitas bier ....
geen a'dammers hoor![]()

vond je het opscheppen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja dan mag je idd niet opscheppen

He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
vond je het opscheppen?
ik vond het eerder een bekentenis van triestheid...

Een begin van wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, je hebt zelfreflectie! Heeeel goed! Een goed begin is het halve werk!

Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?quote:

De ein fan eltse reis is it paad weromquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
it begjin fan it ein

Ik ben het er mee eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kans op herstel naar de meer maatschappelijk wenselijke situatie?

soms is der gjin paad werom....quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De ein fan eltse reis is it paad werom![]()

Doodlopende straatquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....

Wil je Piter Wilkens tegenspreken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms is der gjin paad werom....

De Fryske Troedeboer is niet heilig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je Piter Wilkens tegenspreken?

aparte lui daarquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Fryske Troedeboer is niet heilig.
En zn dorpsgenoten wordn boos als je door zn dorp heen rijdt met Piter Wilkens op vol volume uit de speakers.

Draai je je eigen 180 graden links en/of/evenals rechtsom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in een doodlopende straat bent, en er is gjin paad werom.
Wat dan he?
WAT DAN!!

Hip.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
ik ben het eer niet mee eens, maar ik ga dan ook zo de kroeg in...

Ja, moet toch proberen het juiste dag en nacht ritme voor de komende maanden zien te vindenquote:Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
nu al op bed?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |