Hey Alex.quote:
Ik ben sowieso in de ub te vinden. Nabij het plein genoeg?quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we natuurlijk met de Fok!ploeg wel even een locatie afspreken nabij het plein om elkaar te meeten
Knuffel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey Alex.. Net stemmig in de regen Do2 weer op de trein gezet...
Ik moet morgen ook weer heen. Sta om 5:45 dan al naast mijn bedquote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Morgen weer naar school
Jij zei dat het vanmiddag al zou komen, maar het begon na het eten pas. We hebben vanmiddag lekker een poos door de stad gelopen, zonder jas, slippertjes.quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knuffel.
en die regen had ik je al beloofd![]()
Pwndquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer heen. Sta om 5:45 dan al naast mijn bed
Zal wel behoorlijk druk worden, dus afspreken bij het straatje naast de UB aan de kant van de Boteringestraat?quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in de ub te vinden. Nabij het plein genoeg?
Hier jankt de hemel al veel langerquote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij zei dat het vanmiddag al zou komen, maar het begon na het eten pas. We hebben vanmiddag lekker een poos door de stad gelopen, zonder jas, slippertjes..
Ik ben wel van plan om te gaan studeren dus hè.quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal wel behoorlijk druk worden, dus afspreken bij het straatje naast de UB aan de kant van de Boteringestraat?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier jankt de hemel al veel langer
Zeg het maar neit te hard, straks het halve topic voor je deur.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Nu is er niemand meer om aan m'n borsten te zitten..
omdat irc zo 2002 is.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zijn Jesse en ik alleen in #Groningen?
Yeah, right.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg het maar neit te hard, straks het halve topic voor je deur.
en de andere helft valt op mannen
Niet meer om 17.30 toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan studeren dus hè.
God, wat heb ik daar veel opgezeten. Heb er m'n vorige vriendje ontmoet (hmm, zou het eigenlijk moeten vervloeken dus...) en er behoorlijk wat mensen leren kennen die ik eigenlijk nog wel heel graag weer eens zou willen spreken. Ik snap er nu alleen geen fuck meer van, en mIRC doet 't blijkbaar niet meer op m'n pc.quote:
Ik ben onderwegquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zijn Jesse en ik alleen in #Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |