Je vergeet de inbouwkast in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er gebeurd Jesse?
Overigens hebben wij:
-fietsschuurdeur
-voordeur
-gangkastdeur
-deur naar achterste kamer
-deur naar slaapkamer
-deur naar wc
-deur naar meterkast
-deur van slaapkamer naar balkon achter
-deur van huiskamer naar balkon achter
-deur naar douche
-deur naar huiskamer
-deur naar balkon voor
12, + 3 beneden in de schuur die we in huis niet meer gebruiken
Mijn gang heeft er 9quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:06 schreef Dangel het volgende:
9 uur geworden, zullen we de deuren op het werk tellen?
Ik ga zo ook door Groningen, op doorreis naar Gasselte.
Ik kijk uit op de opslag van verplegersdeurenquote:
Ik kijk uit op de buurbedrijfen, een heleboel autogarages, een heleboel deuren, maar die zijn niet van mij dus die mag ik niet mee tellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de opslag van verplegersdeuren(zijdeuren achter van ambulances)
Balenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef teigan het volgende:
Grrrrrrrrrrr, ik heb een virus, maar mijn computer kan de map waar het in zou staan niet eens vinden....
nogal ja.. Het is namelijk een redelijk standaard map (Administrator/Local Settings/Temporary Internet files)quote:
Lekker riant gedouchet wel, 40 minuten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker slim, gaan douchen zonder een handdoek mee te nemen.
Ik heb 's ochtends meer te doen dan posten, naar de badkamer sprinten, douchen, terugsprinten en meteen weer posten, hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lekker riant gedouchet wel, 40 minuten!
WTF gare mensen daar in groningen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends meer te doen dan posten, naar de badkamer sprinten, douchen, terugsprinten en meteen weer posten, hoor..
Onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WTF gare mensen daar in groningen hoor
Mental images zijn ok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker slim, gaan douchen zonder een handdoek mee te nemen.
Vergeten aan te kleden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf zo voor lul gezet bij de fietsenmaker zonet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |