Jij zit er niet eeeens.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zijn Jesse en ik alleen in #Groningen?
Dus?quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik val niet op mannen.
idem hierquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, wat heb ik daar veel opgezeten. Heb er m'n vorige vriendje ontmoet (hmm, zou het eigenlijk moeten vervloeken dus...) en er behoorlijk wat mensen leren kennen die ik eigenlijk nog wel heel graag weer eens zou willen spreken. Ik snap er nu alleen geen fuck meer van, en mIRC doet 't blijkbaar niet meer op m'n pc.
Ik zit er wel. Toch? Of zit ik weer verkeerd?quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij zit er niet eeeens.
Maar goed, #Groningen zat niet in mijn perform.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit er wel. Toch? Of zit ik weer verkeerd?.
Nu welquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik zit er niet. Denk ik. Help?
En gezellig dat 't is!quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef MaxMark het volgende:
Nu gaat iedereen in #Groningen zitten terwijl ik er niet bij kan
Durf je er niet meer te komen?quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, dat was wel weer genoeg irc voor 2007
Ik was er toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Durf je er niet meer te komen?
Klopt. In het verleden meer dan genoeg ge IRC't.quote:Op zondag 2 september 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, maar je was binnen 10 tellen al weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |