ik blijf ze vet vinden en die rode zool is huist tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:55 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
check die zolen, ze zijn zo. . rood...
Maar ik denk dat ik ze wel ga halen. De bruine die stansfield liet zien zijn met te degelijk.
Op trainerstation.com hebben ze ook veel gazelle's maar daar moet je betalen met ponden en die heb ik niet
lekker hoor, voor die 20equote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef Jeltos het volgende:
Gekocht op ebay 20 euro inclusief shippen naar nederland![]()
Adidas point guard low vond ze best vet zeker voor 20 euro![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[afbeelding]
Adicolorsss. ^^
Heb ze gekocht in de Adidas store in de outlet in Roermond voor 40 euries.![]()
Binnenkort ff duidelijkere foto maken.
Die zijn zeker wel vet ja, waar te halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik blijf ze vet vinden en die rode zool is huist tof
DIKquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[afbeelding]
Adicolorsss. ^^
Zaterdag in huisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:55 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
check die zolen, ze zijn zo. . rood...
Maar ik denk dat ik ze wel ga halen. De bruine die stansfield liet zien zijn met te degelijk.
Op trainerstation.com hebben ze ook veel gazelle's maar daar moet je betalen met ponden en die heb ik niet
Wtf hoe doe je dat incl. shipping? Shipping kost al 35 dollar normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef Jeltos het volgende:
Gekocht op ebay 20 euro inclusief shippen naar nederland![]()
Adidas point guard low vond ze best vet zeker voor 20 euro![]()
[afbeelding]
Vetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef Joran-Joran het volgende:
Nieuwe patta's: Air max 1, flannel pack
bij concrete gekocht
Sprak bij footlocker een gozer, die me vertelde dat zij ook meer en meerwat exclusievere dingen gaan verkopen. Hij liet me bijvoorbeeld een air force one zien van 250 euro![]()
Zie het nog niet helemaal voor me maar goed!
[afbeelding]
www.paypal.nl ff lezen en aanmelden. Dan gewoon via ebay aankoop doen en betalen via Paypal..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef d4nny18 het volgende:
hoi ik wil ook vort graag via ebay sneakers bestellen wie zal me aub willen uitleggen hoe het in zijn werk gaat met pay pal enzo alvast bedankt je mag ook een pm met uitleg sturen
Ik wist niet dat die reflective waren?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
ik ook niet tot dat ik een foto namquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die reflective waren?
quote:Bij Nike liggen nu deze:
Air Jordan 5 voor 90 euro
AF1 Players voor 70 euro
Q van SF
misschien de amigo/pronta moda proberen? zien er wel oke uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef Xaverius1337 het volgende:
heeft iemand de nieuwe sneakers van diesel al in de winkel zien liggen? Zo ja waar?
[afbeelding]
Overgehypt? Ik zag die schoen gister voor het eerst, weet niks van een hype af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef Huppelei het volgende:
Dat vind ik echt zo een over hypte kut sneaker. Ik vind ze echt niet mooi, denk door de vorm.
Maar iedereen moet dragen wat die mooi vind hč!
Ze lijken op puma speedcats vandaar, en die waren een jaar of 3/4 helemaal hip en in en fashionable enzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overgehypt? Ik zag die schoen gister voor het eerst, weet niks van een hype af.![]()
En hoezo de vorm? Is die zo anders? Had er niet echt wat bijzonders aan ontdekt.
Maar ja, je hebt gelijk, ieder zn ding. Wat ik soms voor schoenen voorbij zie komen. Echt afschuwelijk.![]()
Ps: ik ga niet in de verdediging om mijn schoen hoor, ben gewoon nieuwsgierig.![]()
waar wat hoeveel ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Jij vindt het een uitermate lelijke schoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ze lijken op puma speedcats vandaar, en die waren een jaar of 3/4 helemaal hip en in en fashionable enzo.
Terwijl het gewoon een uitermate lelijke schoen is die je alleen in formule 1 wagens zou mogen dragen. (waaruit hij ook geinspireerd is)
das het belangrijkstequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij vindt het een uitermate lelijke schoen.![]()
Ik ben er gelukkig blij mee.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[afbeelding]
Adicolorsss. ^^
Ben-G heeft ze dacht ik, en Tom's volgens mij ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Dirkmaat het volgende:
jah maar geen paarse
tenminste, nog niet; en in Haarlem hebben ze geen halfcabs atm en ik heb geen zin om te trein te pakken
Woei, air max 1 kakigori sunrise, prijzigquote:
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accountsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef LKEN het volgende:
Zijn er trouwens winkels in Nederland die New Balance verkopen? En dan niet die 'hardloopschoenen', maar modellen als de 574/860 enzo.
(Bij Sneakers hebben ze niet zulke toffe colourways)![]()
funkyhouse heeft er volgens mij ook een hoop staan, teminste die hadden ze...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accounts
toen ik woei las las ik ook al prijzig minders ja :p hoe duur is prijizig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Woei, air max 1 kakigori sunrise, prijzig![]()
Lock&Load gaat dat wat worden? Ben wel benieuwd. Tot nu toe is er in Utrecht behalve de sub zero en e-zone totaal geen sneakeraanbod.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
Bij Frisco en 24/7 kun je ook terecht voor je NB's, Foot Locker zo af en toe ook. En vanaf morgen Lock & Load in Utrecht.
150 euro.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:04 schreef jovink het volgende:
[..]
toen ik woei las las ik ook al prijzig minders ja :p hoe duur is prijizig?![]()
Bij Footlocker (Rotterdam) heb je nu echt veel NB's, wmns Vandals, etc..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
Bij Frisco en 24/7 kun je ook terecht voor je NB's, Foot Locker zo af en toe ook. En vanaf morgen Lock & Load in Utrecht.
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:14 schreef grasmat het volgende:
ik ben op zoek naar oldschool reebok's, iemand plaatjes?
uhm in ieder geval niet in neon kleuren..quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef thaWarhead het volgende:
Als je ze op NSB hebt laten checken hoef je het hier niet nog een keer te vragen. Deadstock betekend in ongebruikte staat, zoals ze afgeleverd zijn bij de winkel. Laces er nooit uitgehaald, schoenen nooit aangetrokken etc.
[..]
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.
ok tnx maar ik wilde het gewoon ff zeker weten. Ze zijn inderdaad licht gebruikt maar voor 180 dollar incl. shippen kan ik ze niet laten liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef thaWarhead het volgende:
Als je ze op NSB hebt laten checken hoef je het hier niet nog een keer te vragen. Deadstock betekend in ongebruikte staat, zoals ze afgeleverd zijn bij de winkel. Laces er nooit uitgehaald, schoenen nooit aangetrokken etc.
[..]
Iets precieser? Er zijn veel oldschool Reebok's in veel kleuren.
oke die eerste is tof.. maar dan zonder al die felle kleurenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:34 schreef Stansfield het volgende:
Dat is niet handig.
Hier wat oude reebok modellen misschien zit die er tussen
ventilator:
[afbeelding]
Court victory pump. Deze colorway kun je vergeten of je moet heel veel geld willen neerleggen.
[afbeelding]
NPC
[afbeelding]
Freestyle hoewel dat een dames schoen is.
[afbeelding]
Freshcotton! Ik zag ze bij Tom's maar toen had ik geen geldquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Zo GlazenKaak, die zien er best tof uit. Bij Patta gehaald of niet?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:07 schreef Stansfield het volgende:
seventyfive, frontrunner, patta die hebben wel aardig wat nb's
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lijfstijl is een shop met een van de hoogste NB-accounts
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
funkyhouse heeft er volgens mij ook een hoop staan, teminste die hadden ze...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Bij Footlocker (Rotterdam) heb je nu echt veel NB's, wmns Vandals, etc..
Jawel hoor, je kan ze goedkoper krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef Noddie het volgende:
[..]
ok tnx maar ik wilde het gewoon ff zeker weten. Ze zijn inderdaad licht gebruikt maar voor 180 dollar incl. shippen kan ik ze niet laten liggen.
Waar (allemaal) in NL?quote:Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Roux het volgende:
Kreeg net een mailtje van Footwork, een nieuwe schoenenwinkel in NL: http://www.footwork.eu
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07350/wm_4_coll_adidas_men.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07350/wm_4_coll_adidas_men2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
2de Adidas Decade zijn gruwelijkquote:Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Roux het volgende:
Kreeg net een mailtje van Footwork, een nieuwe schoenenwinkel in NL: http://www.footwork.eu
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07350/wm_4_coll_adidas_men.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07350/wm_4_coll_adidas_men2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
wat een kut model het lijken net crocsquote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Jeltos het volgende:
[..]
2de Adidas Decade zijn gruwelijkkosten 130 euro en denk dat helaas veel mensen die zullen hebben want bij frontrunner in rotterdam hadden ze ze ook
![]()
waarom niet? drop die picca'squote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
Mensen nog behoefte aan pic's van m'n Gazelle's ?
Geen idee maar ze zijn wel heel erg vet.quote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef Huppelei het volgende:
Oke, ik verwacht niet dat iemand het weet.
Maar misschien is er iemand die deze schoenen herkent?
[afbeelding]
En dan bedoel ik die schoenen die Pete Philly daar aanheeft. (met die zonnebril)
dat zijn instorewinkels in Men @ workquote:Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Roux het volgende:
He bahquote:Op zondag 2 september 2007 23:59 schreef Camoth het volgende:
[afbeelding]
Heb deze gekocht tijdje terug, zitten heerlijk![]()
Hele topic zit vol met die lelijke nike's die tot aan je enkels zitten, en ik post een pic van mijn enigszins nog elegante nike's en die zijn dan ineens lelijk. Ik ben een meisje he? Geen gozer als je dat dacht.quote:
Dat is jouw smaakquote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hele topic zit vol met die lelijke nike's die tot aan je enkels zitten, en ik post een pic van mijn enigszins nog elegante nike's en die zijn dan ineens lelijk. Ik ben een meisje he? Geen gozer als je dat dacht.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hele topic zit vol met die lelijke nike's die tot aan je enkels zitten, en ik post een pic van mijn enigszins nog elegante nike's en die zijn dan ineens lelijk. Ik ben een meisje he? Geen gozer als je dat dacht.![]()
100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
En jij draagt?quote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.
lelijkquote:
Hahah wou even de reactie's horen.quote:
mijn nieuwe stappers:quote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
100% mee eens, ik keek zo af en toe in dit topic, maar altijd weer die graflelijke moonboots van Nike in 1000 verschillende kleur maar wel bijna altijd exact hetzelfde model, sindsdien kom ik hier niet meer.
nike idquote:Op maandag 3 september 2007 15:40 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Hahah wou even de reactie's horen.
Deze spuuglelijke schoenen had ik zelf gemaakt, maar natuurlijk niet besteld
whahaha dan ga je naar footlocker en koop je prachtige witte nikes alla breezer styloquote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef danos het volgende:
[..]
Etnies Dublin, er komen ook Pete & Perrq dublin's aan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef Huppelei het volgende:
Oke, ik verwacht niet dat iemand het weet.
Maar misschien is er iemand die deze schoenen herkent?
[afbeelding]
En dan bedoel ik die schoenen die Pete Philly daar aanheeft. (met die zonnebril)
Die crooked tongues zijn zeker vet. Waar heb je die op het oog dan? hebben ze daar ook nog maat 45?quote:Op maandag 3 september 2007 16:09 schreef Jeltos het volgende:
Toenet mail van re-issue gehad puma clyde yo mtv raps waren er maar vond ze tegen vallen![]()
RECHTSBOVEN![]()
[afbeelding]
Heb op dit moment paartje Puma Clyde Crooked tongues op het oogvind ze toch stuk bruuter als die mtv raps
![]()
[afbeelding]
www.veters.nl (heel makkelijk kun je bestelen krijg je acceptgiro thuisgestuurd)quote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand waar je online veters kan kopen ??
of winkels waar ze veters verkopen?
Euhm, een dood gewone schoenenwinkel misschien?quote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
http://www.wheredidyougetthose.com/index.php?cPath=210&osCsid=743d0aefb88e4e15a153d45b4080620bquote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef KimetJ het volgende:
Hmm..liever met aparte en leuke Nikes die jij lelijk vindt, dan met Nikes waar de hele wereld mee rondloopt en je meteen tot breezerslet maakt.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Welke hyves vond je dat dan?quote:Op maandag 3 september 2007 16:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Etnies Dublin, er komen ook Pete & Perrq dublin's aan.
Stay safe,
Pete.
Lang leve hyves![]()
gewoon vragenquote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Welke hyves vond je dat dan?
Je bent me held in ieder geval!
JIJ. HEBT. MULDERS?quote:
Gewoon berichtje gestuurd naar de hyves van pete zelf. Heb ook gelijk gevraag naar de colorway van die nieuwe schoen van hun.quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Welke hyves vond je dat dan?
Je bent me held in ieder geval!
haha, mooie reactie!quote:
De rest moet Floyd maar zelf maar postenquote:Op [img=http://forum.fok.nl/topic/1021418/6/50#49645449]dinsdag 22 mei 2007 14:44[/img] schreef floydvisser het volgende:
dag allemaal!
tijdje terug, verhuist, vakantie... en een hoop te doen!
en eindelijk na 5000000000000X proberen me password weer geraden!
foto tijd!
quote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag 2 paar Clydes gekocht in Roermond, was totaal 57 euro kwijt. Pics volgen zodra mn ouders naar bed zijn en ik ze vanuit de schuur het huis in kan smokkelen zonder boze blikken te krijgen
Hahaha, dont we allquote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag 2 paar Clydes gekocht in Roermond, was totaal 57 euro kwijt. Pics volgen zodra mn ouders naar bed zijn en ik ze vanuit de schuur het huis in kan smokkelen zonder boze blikken te krijgen
Vette clydes, die wil ik ook nog een keer hebben. Hebben ze er veel in roermond?quote:Op maandag 3 september 2007 23:11 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Whoppa. Meisje bij Puma zei dat ze ooit een hele zak vol fatlaces hadden maar die kon ze nu niet vinden. De zwarte fatlaces bij Vans gehaald, deze week ergens een setje witte scoren voor de oranje Clydes.
Nette dunkies!quote:Op maandag 3 september 2007 21:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, mooie reactie!
Floyd had ooit wat nieuwe foto's gedropped..even zoeken
[..]
De rest moet Floyd maar zelf maar posten![]()
hahah geweldig heb ik ook altijd hier voorbeeldjequote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, ik zat te twijfelen tussen de hoge en de lage, maar vind de hoge toch net iets mooierquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nice noel, al heb ik liever de lows
Frontrunner sneakers in amersfoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef Xaverius1337 het volgende:
Netjes noelgallagher !!! waar gekocht?![]()
Die heb ik al gehad (in ruil voor een gunstige financieele vergoeding), waarvoor nog steeds dank Floyd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:03 schreef seto het volgende:
Ik heb gehoord dat je mij jouw Huf's gaat geven floyd.
k heb nog een paartje maar die zijn om te gebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad (in ruil voor een gunstige financieele vergoeding), waarvoor nog steeds dank Floyd.
flikkerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:56 schreef thaWarhead het volgende:
, moet ze ff in de tuin zetten.
Zh3ma zakenman, je probeerde shooto ook al zijn paar floms afhandig te maken he!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef floydvisser het volgende:
^^die zouden we toch ruilen voor een paartje FLOM's?
![]()
mooie schoen is dat héquote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef funkster1337 het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet waar ik die in NL/Europa kan kopen?
http://www.pickyourshoes.(...)m_gry_champ_burg.htm die dus
http://www.wheredidyougetthose.com/product_info.php?cPath=77_88&products_id=1503&osCsid=f468dee43a6b3ca183927d37e3e06a65 al wat gevonden
Huur een stylist(e) als je dat zelf niet kunt beslissen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Ben maandag jarig maar wat moet ik in godsnaam vragen?!?! Schoenen? Welke?
ja idd heb je toevallig het nummer van die gozer met dat lange haar, die schijnt wel goed te zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Huur een stylist(e) als je dat zelf niet kunt beslissen.
yep, daarom heb ik die ook gekochtquote:Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Noddie het volgende:
[..]
je weet toch zelf wel wat je mooi vind?
oh ok dan is t goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
yep, daarom heb ik die ook gekocht
Zal je moeder leuk vindenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
Haha, net voor 50 euro de Jovontae Turner FTC Half Cabs gescoord, nu heb ik de set compleet. Goede prijs voor een schoen waar maar 200 paar van geproduceerd is. Foto volgt als ik thuis ben.
212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel heb je ervoor betaald?
157quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef wes55 het volgende:
[..]
212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?
tering lekker hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
Haha, net voor 50 euro de Jovontae Turner FTC Half Cabs gescoord, nu heb ik de set compleet. Goede prijs voor een schoen waar maar 200 paar van geproduceerd is. Foto volgt als ik thuis ben.
Ga je niet menen heeft maatn een tweede paar, hoe komt hij daar nou weer aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Whhaa een vriend van me heeft gewoon GVD twee paar nike dunk unkle's. tweede paar had ie via iemand gescoord die geenidee had wat voor schoen het was!
Hč gadver... Wel toffe Vans mat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef floydvisser het volgende:
pickup!
[afbeelding]
air max! 2007:Y)
Die Reebok'squote:Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef FB-aight het volgende:
vandaag wat pakketjes binnen;
Nike air revolution mid ... love it
[afbeelding]
Reebok ventilator Miami Vice eindelijk!!
[afbeelding]
Adidas Edberg
[afbeelding]
Reebok pumps paar oude jaren 80's
[afbeelding]
zodoende ben ik zeker tevreden
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoekquote:
whahah same here ik heb egt 10 paar meer ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil sterven, mijn tjikkie heeft nog minder schoenen als ik.
Dat gaat me regelrecht te furrrrrr.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:14 schreef En_ieka het volgende:
Zojuist m'n New Balance Colette bij het postkantoor afgehaald.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]new balance. elke schoen is lelijk van dat merk. en dat is een prestatie op zich
zoooo dope sneakerz manquote:
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.quote:Op zondag 9 september 2007 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
ja sorry maarj ullie als SB freaks en dan aankomen met new balance.. komop zeg
Van ebay?quote:Op zondag 9 september 2007 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zoooo dope sneakerz man![]()
![]()
Heb je die van ebay?
![]()
kloothommel die heb ik ookquote:
naja meningen verschillenquote:Op zondag 9 september 2007 00:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja serieus. zijn inderdaad zeer chill, heb ze alweer een half jaar ofzoquote:Op zondag 9 september 2007 00:47 schreef Jasza het volgende:
Serieus Nashje? zijn chill toch, heb ze pas 3 dagen
props voor die pumps en ventilators! Ebay?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:37 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoek
whahahahquote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Leipe shit ouwe, heb die nog niet gezien!
zeker alleen in de randstad tekoop?
Stoer man.quote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
No shit sherlockquote:Op zondag 9 september 2007 12:09 schreef En_ieka het volgende:
Fake.
Briljant.quote:Maat: us 11 / euro 45 vallen kleiner vanwege dat ze import zijn dus in werkelijkheid een maat 43 1/2.
zal zo gauw mogelijk fotootjes maken!!quote:Op zondag 9 september 2007 02:38 schreef SHOOOTO het volgende:
En_ieka, Huppelei, FB-aight & floyd:![]()
FB-aight: even eigen foto's maken hé
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtquote:Op zondag 9 september 2007 14:47 schreef FB-aight het volgende:
[..]
zal zo gauw mogelijk fotootjes maken!!
snel ook erop bieden zou wel een matige streek zijnquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef Noddie het volgende:
[..]
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtdie veilingen zijn nog niet eens afgelopen
![]()
http://cgi.ebay.nl/80er-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/VINTAG(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
jo jaapquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef Noddie het volgende:
[..]
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtdie veilingen zijn nog niet eens afgelopen
![]()
http://cgi.ebay.nl/80er-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/VINTAG(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
hahaha dacht alquote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef FB-aight het volgende:
[..]
jo jaap
ik had plaatjes nodig van die schoen.. die staan dus op ebay ja
zal van de week posten met mijn verse jean erboven
idd vette schoenquote:Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef Noddie het volgende:
[..]
hahaha dacht almaja post die pumps maar eens
is een vet model
Riep daar iemand mij?quote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die London (niet de Paris, die is nog duurder) gaat nog wel stijgen in de laatste paar minuten denk ik. London vind ik ook niet echt bijzonder mooi, Paris welquote:Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef Jeltos het volgende:
Dat snap ik niet het zal best dikke limented dunk zijn maar ik vind hem egt fucking te lelijk voor woorden![]()
Net als die nike dunk pigeon die ondwerpers hebben gewoon geen zin om wat mooi's te maken dus dan ma slimpel en limited verkoopt toch wel![]()
![]()
wie wil die nu voor Fucking 900 euro gekke verzamelaren![]()
http://cgi.ebay.nl/Nike-D(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik vind die grijze best okay, en die ze samen met Sneakerfreaker hebben gedaan ook.quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kenkerlelijke schoenen heeft lacoste toch
quote:Op maandag 10 september 2007 16:19 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
http://www.sneakerfreaker(...)Kid-Robot-X-Lacoste/
Nike RASTABETT PACKquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Joran-Joran het volgende:
welke is dat? wel vet idd
quote:The craziest concept to come out of Nike for a while is what we here in the office have named the RASTABETT PACK. Just like the old school kids snack Alphabetti Spaghetti, Nike have gone and OD'd on the letters of the alphabet in a Rasta colour spectrum, bringing this playful notion to two Air Max 1 shoes and a Nike Air Max 90. Coming complete with a back pack, Nike seemed to have tapped into their inner child with this pack, which seems apt as many collectors got into the game because they couldn't buy the shoes they wanted when they were at school. Look out for a fourth white shoe to drop with this pack soon.
fo sho, zeker omdat reebok uiteindelijk toch wel in de aanbiedingbak belandtquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Luie-princes het volgende:
Die reeboks zou ik eigenlijk wel willen.![]()
Nouuu niet waar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
jij hebt al genoeg luie princess! en wanneer gaje die easters aan me geven?
Haha ja ik hoop 't, ik vind ze echt gaaf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
fo sho, zeker omdat reebok uiteindelijk toch wel in de aanbiedingbak belandt
Ergens heeft ie wel gelijk. Kan er niet een apart Nike SB styl0w topic worden aangemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
reageer dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |