212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel heb je ervoor betaald?
157quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef wes55 het volgende:
[..]
212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?
tering lekker hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
Haha, net voor 50 euro de Jovontae Turner FTC Half Cabs gescoord, nu heb ik de set compleet. Goede prijs voor een schoen waar maar 200 paar van geproduceerd is. Foto volgt als ik thuis ben.
Ga je niet menen heeft maatn een tweede paar, hoe komt hij daar nou weer aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Whhaa een vriend van me heeft gewoon GVD twee paar nike dunk unkle's. tweede paar had ie via iemand gescoord die geenidee had wat voor schoen het was!
Hč gadver... Wel toffe Vans mat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef floydvisser het volgende:
pickup!
[afbeelding]
air max! 2007:Y)
Die Reebok'squote:Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef FB-aight het volgende:
vandaag wat pakketjes binnen;
Nike air revolution mid ... love it
[afbeelding]
Reebok ventilator Miami Vice eindelijk!!
[afbeelding]
Adidas Edberg
[afbeelding]
Reebok pumps paar oude jaren 80's
[afbeelding]
zodoende ben ik zeker tevreden
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoekquote:
whahah same here ik heb egt 10 paar meer ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil sterven, mijn tjikkie heeft nog minder schoenen als ik.
Dat gaat me regelrecht te furrrrrr.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:14 schreef En_ieka het volgende:
Zojuist m'n New Balance Colette bij het postkantoor afgehaald.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]new balance. elke schoen is lelijk van dat merk. en dat is een prestatie op zich
zoooo dope sneakerz manquote:
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.quote:Op zondag 9 september 2007 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
ja sorry maarj ullie als SB freaks en dan aankomen met new balance.. komop zeg
Van ebay?quote:Op zondag 9 september 2007 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zoooo dope sneakerz man![]()
![]()
Heb je die van ebay?
![]()
kloothommel die heb ik ookquote:
naja meningen verschillenquote:Op zondag 9 september 2007 00:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja serieus. zijn inderdaad zeer chill, heb ze alweer een half jaar ofzoquote:Op zondag 9 september 2007 00:47 schreef Jasza het volgende:
Serieus Nashje? zijn chill toch, heb ze pas 3 dagen
props voor die pumps en ventilators! Ebay?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:37 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoek
whahahahquote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Leipe shit ouwe, heb die nog niet gezien!
zeker alleen in de randstad tekoop?
Stoer man.quote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
No shit sherlockquote:Op zondag 9 september 2007 12:09 schreef En_ieka het volgende:
Fake.
Briljant.quote:Maat: us 11 / euro 45 vallen kleiner vanwege dat ze import zijn dus in werkelijkheid een maat 43 1/2.
zal zo gauw mogelijk fotootjes maken!!quote:Op zondag 9 september 2007 02:38 schreef SHOOOTO het volgende:
En_ieka, Huppelei, FB-aight & floyd:![]()
FB-aight: even eigen foto's maken hé
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtquote:Op zondag 9 september 2007 14:47 schreef FB-aight het volgende:
[..]
zal zo gauw mogelijk fotootjes maken!!
snel ook erop bieden zou wel een matige streek zijnquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef Noddie het volgende:
[..]
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtdie veilingen zijn nog niet eens afgelopen
![]()
http://cgi.ebay.nl/80er-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/VINTAG(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
jo jaapquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef Noddie het volgende:
[..]
wat praat je btw dat je die edbergs en pumps hebtdie veilingen zijn nog niet eens afgelopen
![]()
http://cgi.ebay.nl/80er-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/VINTAG(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
hahaha dacht alquote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef FB-aight het volgende:
[..]
jo jaap
ik had plaatjes nodig van die schoen.. die staan dus op ebay ja
zal van de week posten met mijn verse jean erboven
idd vette schoenquote:Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef Noddie het volgende:
[..]
hahaha dacht almaja post die pumps maar eens
is een vet model
Riep daar iemand mij?quote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die London (niet de Paris, die is nog duurder) gaat nog wel stijgen in de laatste paar minuten denk ik. London vind ik ook niet echt bijzonder mooi, Paris welquote:Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef Jeltos het volgende:
Dat snap ik niet het zal best dikke limented dunk zijn maar ik vind hem egt fucking te lelijk voor woorden![]()
Net als die nike dunk pigeon die ondwerpers hebben gewoon geen zin om wat mooi's te maken dus dan ma slimpel en limited verkoopt toch wel![]()
![]()
wie wil die nu voor Fucking 900 euro gekke verzamelaren![]()
http://cgi.ebay.nl/Nike-D(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik vind die grijze best okay, en die ze samen met Sneakerfreaker hebben gedaan ook.quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kenkerlelijke schoenen heeft lacoste toch
quote:Op maandag 10 september 2007 16:19 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
http://www.sneakerfreaker(...)Kid-Robot-X-Lacoste/
Nike RASTABETT PACKquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Joran-Joran het volgende:
welke is dat? wel vet idd
quote:The craziest concept to come out of Nike for a while is what we here in the office have named the RASTABETT PACK. Just like the old school kids snack Alphabetti Spaghetti, Nike have gone and OD'd on the letters of the alphabet in a Rasta colour spectrum, bringing this playful notion to two Air Max 1 shoes and a Nike Air Max 90. Coming complete with a back pack, Nike seemed to have tapped into their inner child with this pack, which seems apt as many collectors got into the game because they couldn't buy the shoes they wanted when they were at school. Look out for a fourth white shoe to drop with this pack soon.
fo sho, zeker omdat reebok uiteindelijk toch wel in de aanbiedingbak belandtquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Luie-princes het volgende:
Die reeboks zou ik eigenlijk wel willen.![]()
Nouuu niet waar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
jij hebt al genoeg luie princess! en wanneer gaje die easters aan me geven?
Haha ja ik hoop 't, ik vind ze echt gaaf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
fo sho, zeker omdat reebok uiteindelijk toch wel in de aanbiedingbak belandt
Ergens heeft ie wel gelijk. Kan er niet een apart Nike SB styl0w topic worden aangemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
reageer dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |