212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel heb je ervoor betaald?
157quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef wes55 het volgende:
[..]
212,50 dollar shipping was inclusief.. zal zoiets rond de 170 euro zijn?
tering lekker hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
Haha, net voor 50 euro de Jovontae Turner FTC Half Cabs gescoord, nu heb ik de set compleet. Goede prijs voor een schoen waar maar 200 paar van geproduceerd is. Foto volgt als ik thuis ben.
Ga je niet menen heeft maatn een tweede paar, hoe komt hij daar nou weer aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Whhaa een vriend van me heeft gewoon GVD twee paar nike dunk unkle's. tweede paar had ie via iemand gescoord die geenidee had wat voor schoen het was!
Hè gadver... Wel toffe Vans mat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef floydvisser het volgende:
pickup!
[afbeelding]
air max! 2007:Y)
Die Reebok'squote:Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef FB-aight het volgende:
vandaag wat pakketjes binnen;
Nike air revolution mid ... love it
[afbeelding]
Reebok ventilator Miami Vice eindelijk!!
[afbeelding]
Adidas Edberg
[afbeelding]
Reebok pumps paar oude jaren 80's
[afbeelding]
zodoende ben ik zeker tevreden
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoekquote:
whahah same here ik heb egt 10 paar meer ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil sterven, mijn tjikkie heeft nog minder schoenen als ik.
Dat gaat me regelrecht te furrrrrr.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:14 schreef En_ieka het volgende:
Zojuist m'n New Balance Colette bij het postkantoor afgehaald.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]new balance. elke schoen is lelijk van dat merk. en dat is een prestatie op zich
zoooo dope sneakerz manquote:
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.quote:Op zondag 9 september 2007 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
ja sorry maarj ullie als SB freaks en dan aankomen met new balance.. komop zeg
Van ebay?quote:Op zondag 9 september 2007 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zoooo dope sneakerz man![]()
![]()
Heb je die van ebay?
![]()
kloothommel die heb ik ookquote:
naja meningen verschillenquote:Op zondag 9 september 2007 00:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen sb freak, heb er zelfs geen een maar een NB 576 is erg mooi. Heb er zelfs 3 paar van.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja serieus. zijn inderdaad zeer chill, heb ze alweer een half jaar ofzoquote:Op zondag 9 september 2007 00:47 schreef Jasza het volgende:
Serieus Nashje? zijn chill toch, heb ze pas 3 dagen
props voor die pumps en ventilators! Ebay?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:37 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja ze zijn wel ruig.. was er al 2 jaar naar op zoek
whahahahquote:Op zondag 9 september 2007 01:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Leipe shit ouwe, heb die nog niet gezien!
zeker alleen in de randstad tekoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |